Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błąd 16805 - A4 B6 2.0 FSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem)

kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys

Podobno kat już na wykończeniu :/

zatem moje pytania

1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora)

2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE)

3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował)

4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy)

z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

Witam

Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem)

kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys

Podobno kat już na wykończeniu :/

zatem moje pytania

1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora)

2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE)

3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował)

4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy)

z góry dziękuje za pomoc

Cześć

Sprawdź w blokach pomiarowych działanie sondy pierwszej.

Bo z tego z piszesz to na nią wskazuje.

Opublikowano

Witam

Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem)

kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys

Podobno kat już na wykończeniu :/

zatem moje pytania

1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora)

2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE)

3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował)

4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy)

z góry dziękuje za pomoc

Cześć

Sprawdź w blokach pomiarowych działanie sondy pierwszej.

Bo z tego z piszesz to na nią wskazuje.

Witaj

a mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie w VAG sprawdzić (bloki pomiarowe) gdzie mogę zrobić zrzut żebym pokazał wyniki?

Opublikowano

Witajcie, czy Ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Komunikat błędu powraca. Czy można np. programowo wyłączyć 1 sondę? i czy to ma wpływ później na pracę silnika?

z góry dzięki za odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...