ajek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem) kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below ThresholdP0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys Podobno kat już na wykończeniu :/ zatem moje pytania 1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora) 2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE) 3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował) 4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy) z góry dziękuje za pomoc
Tomaszek28 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Witam Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem) kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys Podobno kat już na wykończeniu :/ zatem moje pytania 1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora) 2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE) 3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował) 4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy) z góry dziękuje za pomoc Cześć Sprawdź w blokach pomiarowych działanie sondy pierwszej. Bo z tego z piszesz to na nią wskazuje.
ajek Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem (odczytuje VAG'iem) kod błędu 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent auto przebieg oryginalny niecałe 230 tys Podobno kat już na wykończeniu :/ zatem moje pytania 1) czy ktoś wie dokładnie co oznacza ten błąd? (czy oznacza zużycie katalizatora) 2) jeśli jest zużyty katalizator czy można znaleźć do silnika 2.0 FSI zamiennik w rozsądnej cenie (ceny oryginałów są KOSMICZNE) 3) czy zmiana katalizatora na zamiennik ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (czy np. będzie nierówno pracował) 4) ewentualnie czy można "wyciąć" część kodu aby ten błąd się nie wyświetlał (z tego co się już zorientowałem to kod odpowiadający za czytanie drugiej sondy) z góry dziękuje za pomoc Cześć Sprawdź w blokach pomiarowych działanie sondy pierwszej. Bo z tego z piszesz to na nią wskazuje. Witaj a mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie w VAG sprawdzić (bloki pomiarowe) gdzie mogę zrobić zrzut żebym pokazał wyniki?
ajek Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witajcie, czy Ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Komunikat błędu powraca. Czy można np. programowo wyłączyć 1 sondę? i czy to ma wpływ później na pracę silnika? z góry dzięki za odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się