greg2505 143 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 auto to avf 2004,wg logów turbo,przepływka,pompki wszystko ok,układ podciśnienia sprawny ,n75,n239,n118 ok,egr nowy,dolot szczelny,kat wycięty,a auto jedzie jak by miało ze 100kucy albo i nie,ręce już opadają ,może ktoś ma jakiś pomysł co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 zaworek podcisnienia na wezyku moze padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 jeśli ten czarno biały ,to puszcza w jedną stronę więc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Grzesiek skoro silnikowo jest ok, to nie trzyma któregoś koła ? Swobodnie się kręcą ? Nie ocierają tarcze o klocki ? Edytowane 30 Grudnia 2016 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) nie, koła ok, nowy kompl hebli przód -tył siedzi,wszystkie lekko się kręcą Edytowane 30 Grudnia 2016 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 No to wrzuć logi popatrzymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Odepnij EGR i klapkę gaszącą a podciśnienie zaślep tak dla testu. Może tu się coś blokuje.Dziwne, silnikowo jak mówisz to chyba nic więcej nie ma wpływu na buta.. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez Ralen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 egr był zaślepiany ,nic to nie dało ,logów nie wrzucę ,nie ja je robiłem i nie mam ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Widzę ze dokładnie ten sam problem co u mnie ... wszystko sprawne a jechac nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 podpiełem kompa i były 2 błędy 17996-engine mount solenoid valves (N144/N145) open circuit P1588-35-10 intermittent 17932-fuel pump relay(j17)open or short to ground P1524-35-00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Poducha silnika - to można na razie odpuścić Przekaźnik pompy paliwa - tym bym się zajął ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Kamil ,przekaźnik był zmieniony na nowy i dalej wali błędem ,czyżby coś z instalacją,dodam że w kompie suchutko Edytowane 31 Grudnia 2016 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Na szybko sprawdziłem i ten przekaźnik ma działać tak: Styk 3/30 - Plus - Wejściowe 12 V - zasilanie pompy Styk 1/86 - Plus - Wejściowe 12 V - zasilanie na cewkę Styk 2/85 - Masa podawana ze sterownika silnika (ECU) do zadziałania cewki Styk 5/87 - Plus - Wyjściowe 12V - na pompę po zadziałaniu cewki - po drodze do pompy jest jeszcze bezpiecznik - S228 - 20A Także, najpierw sprawdzić czy dochodzi 12V na do przekaźnika na wejście a potem czy jest na wyjściu... Powinniście ogarnąć, to nic skomplikowanego. Słychać w ogóle pompę po przekręceniu kluczyka ? ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Kamil... Gdyby jej nie było słychać to by mu raczej fura nie odpaliła . Pompka trup - fura kaput. A gdyby były problemy z zaopatrzeniem w paliwo to w grupie 23 by to zobaczył, albo w 001, a Grześ mówi że logi są OK... Jak zarzucisz logi to coś podpatrzymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Raczej bez powodu ten błąd się nie pokazuje, więc tak czy siak mogą to sprawdzić... Mi się wydaje, że bez tej pompy da radę i odpalić i jeździć, jest przecież tandem pompa... Znalazłem nawet takie info: "jezdzilem z pompka i bez pompki. bez pompki - przy odpalaniu zadnej roznicy poza paroma wyjatkami tak jakby paliwo sie cofnelo i doslownie chwile dluzej zakrecil, z pompka nie ma tego problemu bo po pierwszym przekreceniu kluczyka slychac jak podpompujeprzy normalnej jezdzie nie odczuwasz zadnej roznicy czy jest czy nie ma, dopiero przy ostrej jezdzie czuc ze cos nie tak (poprostu nie nadaza naciagac sobie tyle paliwa ile by potrzebowal) chociaz ojciec nie zauwazyl po zalozeniu spowrotem pompki zmienilo sie tylko to ze przy butowaniu czuc ze jest bardziej chetny do wspolpracy" W sumie łatwo to sprawdzić Wyjąć bezpiecznik i spróbować odpalić i się przejechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 auto dzisiaj poszło do aso ,zobaczymy co znajdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Koniecznie daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Podepne sie do tematu Mam ten sam problem i kombinuje na wszystkie strony. Wczoraj zdałem n18 i nie wiem czy tak powinno byc ale ida od niego 2 wężyki. Jeden z nich który leci do egr jest jakby zatkany. Dmuchalem w n18 od gory ale powietrze wylatywalo tylko z tej 2 rurki a po jej zatkaniu nic nie lecialo. Tjb ten od egr byl zatkany. Tak powinno byc? A moze cos tam jest zjebane Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Janosik A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 auto od rana w aso i nie wiedzą co jest ,kazali jutro po auto przyjechać ,powiedzieli że może coś z turbo nie tak ,jutro pojedzie po auto,to może coś więcej powiedzą,masakra jakaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Polecam wstawic do dobrego warsztatu bo Ci z ASO to wiedza tyle co nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się