Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF - Brak mocy


greg2505

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj odebralem samochod z warsztatu, wszystko w normie, żadnych uszkodzen, ewentualnie 2 wtryski sa slabe ale nie az tak zeby cos z nimi robic. Odeslali mnie do elektryka ktory zsjmuje sie vagiem i robi mapki ponieważ prawdopodobnie program który byl wgrany poprostu sie zj***l. Autko bedac w warsztacie podobno przy testowaniu, trzymanie 2tys obrotów strasznie dymilo i w koncu zgaslo czyli jest przelane lub brak powietrza z tym ze komp pokazuje idealne parametry. Jutro mam dzwonic do tego goscia i moze cos ds rade zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nikt nie wie co jest ,sprawa zostaje odłożona do czerwca ,jak szwagier znowu przyjedzie wywalamy pompki i idą do sprawdzenia,jest podejrzenie ,że przy zmianie uszczelnień coś spaprali ,niby korekty w normie ,ale ze strony powietrza wszystko wydaje się być ok,jak nie pomoże to turbo na stół ,niestety wszystko trzeba posprawdzać bo gdzieś te kucyki wywiało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w zakładzie tunerskim powiedzieli ze to wina 100% pompek bo nic innego w tych silnikach nie może spowodować takiego spadku mocy...... a u mnie brakuje brawie 30km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego względu ze nie ogarniam logów :D powiedz mi jakie wartosci Ci wyszly na wtryskach. Mieszcza sie w normie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W normie się mieszczą ,ale pierwszy ma ponad 1 na -, a 4 ponad 1na+,tylko to co pokazuje komp to jedno , a w jakim stanie są rzeczywiście pompki to drugie, np mój na 4 miał 2.99 i nie drgnąl ,a moc była ok,po zmianie uszczelnień i zamianie 4 z 3 korekta przeszła na 3cylinder , ale teraz jest ok 1 i auto lepiej się wkręca na obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z tego loga ewidentnie problem jest z ciśnieniem doładowania do 3 tys to auto nie ma prawa dobrze jechać zrób porządek z doładowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapieczone kierownice w turbo

najpierw lekkie przeładowanie a pózniej niedoładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzieliście kiedyś wykres seryjnego AVF i jak zachowuje się ciśnienie doładowania ?

15950fa49b53adb9.jpgawx-11-01.png

Wykres actual boost'a nigdy nie zgrywa się ze spec... zawsze są takie odchyłki... N75 u kolegi nie reaguje jakoś specjalnie agresywnie...

greg2505, możesz wrzucić swoje dane do exela i porównać wykres ;)

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bez jaj , przecież tu jasno widać że układ regulacji ciśnienia doładowania próbuje wysterować zapieczone kierownice w turbinie opóźnienie zawsze będzie ale niewielkie tu jest walka z geometrią turbiny i cięcie dawek przez ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...