kred 0 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 mam problem nie wiem jak to sie stalo ale jeden z amorow -tył puscil "sok" (prawdopodobnie przez niskie temp.) wali i tłucze na wszystkich nierównosciach. zawiecha jest nowa autko utwardzane i obnizane w polowie 2006 r. zawieszenie jest regulowane ze zmienna wysokoscia i kosztowalo majatek. moze orientuje siie ktos gdzie regeneruja amory!!!!! wiem ze sa firmy ktore sie tym zajmuja. jaka jest wytrzymalosc tych elementow???? czy warto regenerować???? czy lepiej zainwestowac w nowe amorki - z ktorymi dostaniem w polsce bedzie duzy problem!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Jesli masz kase kup amorki ale gaz...jak nie masz jej za bardzo regeneruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
kred 0 Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 moze ma ktos do sprzedania gwintowane zawieszenie (amorki do tylu) dokładnie takiego typu, oszczedzilo by mi to czasu i zmartwien [ Dodano: 24-02-2007, 19:36 ] podobno jest jakis zakladzik w koszalinie ktory regeneruje ?? jak ktos zna adres i telefon z gory dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Kolego jeśli masz rachunek ze te amorki to złóż reklamacje. W razie problemów podpytaj rzeczoznawcę samochodowego czy jest szansa na dochodzenie swoich praw. Jeśli montował to jakiś zakład i sam je kupował dla ciebie to z reklamacją jedziesz do tego zakładu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLOVIAN 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 z tego co widze to masz bilstein'y. Regeneruja je w zorpolu,w Warszawie.Mam identyczny komplet i tez zamierzam go zregenerowac,podobnie jak u ciebie z jednego wyciekl olej,normalnie wystrzelil,jak go naciskalem.....!!!Rozmawialem kiedys z kierownikiem tej firmy,mowil,ze koszt regeneracji sztuki wynosi ok 150pln,wiec sie chyba oplaca.Narazie nic nie robilem bo nie ma mnie w kraju,ale zamierzam do nich podjechac.Prowadza oficjalny servis dla Bilstein'a Tel. do nich to 0226143990 Aha,daj znac co z tego wyszlo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarthPL 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 koszt regeneracji sztuki wynosi ok 150pln,wiec sie chyba oplaca Wedlug mnie sie nie oplaca. Jesli maja pol roku to napewno maja gwarancje wiec nalezy z niej skorzystac. Ja nie zaryzykowalbym jezdzenia na regenerowanych elementach zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego. Chcesz oszczedzic pare PLN kosztem ryzykowania ze Ci auto gdzies wyskoczy z drogi? Marna oszczednosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kred 0 Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 zregenerowali mi w koszalinie. jest naprawde spoko dostalem gwarancje na rok!!!! wymienili mi caly srodek lacznie z tłoczyskiem. wytrzepali mi auto i wyszlo +10% na zregenerowanym amorzewzgledem drugiego ( czego nie odczuwa sie w trakce jazdy ). koszt wyniosl mnie 150 zl. Zważając na to ze komplet dwóch sztuk (uzywek) to okolo 400-500 zl to maly wydatek (i nie wiadomo jaki jest ich stan)a z drugiej strony po co wymieniac komplet jesli uszkodzony jest tylko jeden.... kupno nowych to kosmos finansowy audi power !!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Ja kupiłem 2 nowki do przodu ori. bilsteina z odpojami i oslonkami za rowne 400zl ...nie bralem pod uwage zadnych wynalazkow typu regeneracja liczy sie bezpieczenstwo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kred 0 Posted March 2, 2007 Author Share Posted March 2, 2007 absolutnie sie z tym zgadzam ze nowe to nowe - to tymczasowy zabieg bo wkrotce zamierzam zajac sie tylem ne powaznie czyli wymienic. czy kupywal ktos same amory tego typu???? prosze o link strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawajrapa 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Ja kupiłem 2 nowki do przodu ori. bilsteina z odpojami i oslonkami za rowne 400zl ...nie bralem pod uwage zadnych wynalazkow typu regeneracja liczy sie bezpieczenstwo Szewczenko, a gdzie kupiles bilsteiny po takich kosztach? net, czy gdzies u Ciebie w miescie? bede wdzieczny za odp. inna sprawa- wiecie czy zawieszenie z tylu rozni sie w benzynie i dizlu? mam do kupienia komplet sprezyn z przebiegiem 40 tysi za smieszna cene od niemca, (auto pierwsza reka, wymienil sobie na sportowe rok po kupnie) a4 1.6 benzyna 2000 rok, ja planuje to wrzucic (sam tyl) do 1.9 tdi, 97 rok. wiem ze przod nie koniecznie sie nadaje, ale co myslicie o tyle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Bilsteiny kupilem od kolegi z naszego forum jezeli bedziesz chcial to podam Ci na niego namiary ale to juz na priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goran 1 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Ja kupiłem 2 nowki do przodu ori. bilsteina z odpojami i oslonkami za rowne 400zl ...nie bralem pod uwage zadnych wynalazkow typu regeneracja liczy sie bezpieczenstwo ale to co ma kolega Kred to jest gwint i za 400 zł raczej nie kupi sie nowych chyba że znasz takie miejsce to ja poprosze adres Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichałK 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Kiedyś regenerowałem cztery amortyzatory do służbowego auta Daewoo Nubira.Byłem ciekawy jaki przyniesie to efekt.Byłem zaskoczony efektywnością, działały jak nówki.Problem w tym, że po około 5tyś.km straciły swoje właściwości i całkowicie się rozleciały.Koszt regeneracji jednej sztuki to 130zł. NIE POLECAM regeneracji .Najlepiej kupić nowe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorZad 0 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Ja tez raczej nie biorę się za takie zreczy jak regeneracja..przedwczoraj miałem dylemat regenerowacczy zmieniać na nówki..zmianiłem na nówki KYB :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kred 0 Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 kolega goran dobrze to ujal - to gwintowane zawieszenie jak bym mial zwykla zawieche nie zawracal bym sobie glowy regeneracja !!!! a koszt jednego amora uzywki (niewiadomo w jakim stanie) to okolo 400 zł !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorZad 0 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 kolega goran dobrze to ujal - to gwintowane zawieszenie jak bym mial zwykla zawieche nie zawracal bym sobie glowy regeneracja !!!! a koszt jednego amora uzywki (niewiadomo w jakim stanie) to okolo 400 zł !!!! No niestety Dlatego ja zawieszenia nie utwardzam/ nie obnizam// za duze koszta jak na nasze drogi...a seryjne jest i tak niezle :twisted: Prawie jak..... pozdro :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now