Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8 ADR - Problem z falującymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 minut temu, Adrian1727 napisał:

Czyli na to wychodzi że trzeba ponownie wymienić przepustnice ? A adapracja była ? przed odpalaniem ? nie wiem czy to pomoże ale warto spróbować jeśli zostało to przeoczone

Musiałem przejechać kilka KM, żeby rozgrzać silnik, adaptacja zrobiona ale ta adaptacja gówno pomaga, wydaje mi się, że bez adaptacji jeździło lepiej, nie wiem da się jakoś usunąć adaptację przepustnicy?

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, k232 napisał:

Musiałem przejechać kilka KM, żeby rozgrzać silnik, adaptacja zrobiona ale ta adaptacja gówno pomaga, wydaje mi się, że bez adaptacji jeździło lepiej, nie wiem da się jakoś usunąć adaptację przepustnicy?

odepnij wtyczkę od przepustnicy i powinno być, albo wyczep kostke i klemę od aku tak aby mieć pewność że adaptacja zostanie usunięta 

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano

Wtyczkę odpiąć od przepustnicy, odpalić auto bez wtyczki a później zapiąć i ma być tak?

Opublikowano
22 minuty temu, k232 napisał:

Wtyczkę odpiąć od przepustnicy, odpalić auto bez wtyczki a później zapiąć i ma być tak?

Znaczy chodziło mi odpiąć wtyczkę, nawet klemy od aku dla pewności, bez odpalania, powinien zapomnieć, kiedyś przez czysty przypadek wykasowałem adaptacje ;) 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, jak to u was jest w tych 1.8 ADR z obrotami ?

Gdy dojeżdżam na biegu do świateł i przy 1500 obrotach wciskam sprzęgło to obroty spadają raz na 600 i wracają na 900 i tak cały czas przy wysprzęglaniu, wy też tak macie, że zawsze ten jeden raz zrobi falę i wraca na swoje miejsce?

Byłem u tunera właśnie z tym problemem to wmawiał mi, że w tych 1,8 ADR po prostu tak jest bo jest przepustnica na linkę i nic innego nie da się zrobić.

Proszę o odpowiedź.

Edytowane przez k232
Opublikowano

sprawdz jeszcze przeplywomierz bo u mnie faluja prawdopodobnie od niego, odlacz przeplywke i pojezdzij troche zanim wymienisz przepustnice

Opublikowano

Ja wymieniłem kilka miesięcy temu przepustnicę i wszystko było okej. Przy odpaleniu normalnie początkowe 1200 obrotów bo na ssaniu. Lecz jakiś czas temu problem falowania powrócił, jest tak jak dawniej było.

Opublikowano

Czy przepustnice ma się domyślać szczelnie do końca czy uchylona ma zostawać na ok 1 milimetr ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...