Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam ostatnio do ładowania aku wyciagnełem go wiem ,ze zle zrobilem,no ale sie stało i zapaliły się poduszki po podpieciu do kompa taki oto błąd : Zacisk akumulatora(n253) nadmierna rezystancja aktywny/stał ... po usunieciu błąd znowu sie pojawia odrazu co moze byc?

no i przy okazji jest 2-gi błąd

Regulacja cisnienia paliwa-róznica kontroli hmm?


@up wie ktos cos?

Edytowane przez Przemysław Jankowski
Opublikowano

daj scan z auta, blad masz GATEWAY TEZ ?

Opublikowano

na klemie plusowej masz zapalnik od AKU ( do sprawdzenia okablowanie)

Opublikowano

w sensie ,ze cos mogło sie urwac czy zle podpiete? bo nie wiem czy sam podołam czy do elektryka jechac jakiegos.

Opublikowano

Temat był juz na FORUM

Zestawienie montażowe zapalnika układu odłączania akumulatora

zapalnikplus.png

1 - Elektryczne złącze wtykowe
Zapalnika układu odłączania akumulatora
2 - Nakrętki
3 - Zapalnik układu odłączania akumulatora
4- Uchwyt bezpieczników A
5 - Osłona
6- Zacisk dodatni

Wymontowanie i zamontowanie zapalnika układu odłączania akumulatora

zapalnikplus2.png

Jeśli po wypadku świeci się lampka kontrolna poduszki bezpieczeństwa , sprawdzić za pomocą VCDS , czy zapamiętane są dane zderzenia. Jeśli tak jest, sprawdzić, czy w pamięci usterek zapalnika układu odłączania akumulatora zapisana jest usterka »Rezystancja za duża«. Jeśli tak, należy wymienić zapalnik układu odłączania akumulatora
Zapalnik układu odłączania akumulatora odłącza elektrycznie obwód prądowy przy każdym zadziałaniu poduszki bezpieczeństwa. Zapalnik układu odłączania akumulatora musi być zawsze wymieniany po jednym zadziałaniu.
Zapalnik układu odłączania akumulatora jest dostępny jako część zamienna tylko razem z uchwytem bezpieczników A
Aby oddzielnie wymienić zapalnik układu odłączania akumulatora można go odkręcić od części zamiennej i zamontować go na dostępnym uchwycie bezpieczników A , w sposób opisany w dalszej części.
– Włączyć zapłon.
– Odłączyć przewód masy akumulatora przy włączonym zapłonie .
– Wyjąć mocowanie kompletu narzędzi.
– Wykręcić nakrętki 2 i 3.

Opublikowano

dobrze ,dziękuje zrobie to :) a czy to swiadczy ,ze auto po dzwonie? bo wczesniej nie paliły sie poduszki tylko jak aku odłączylem i podłączylem to sie zapaliły i błąd ten wyskoczyl hmm?

Opublikowano

a sprawdzałes tam wogóle co sie dzieje ? jakis opornik ? inny kabel jest ?

ten naboj wywala jak auto po dzwonie jest :hi:

Opublikowano

nie sprawdzalem nic. wczesniej było dobrze ,ale wyciagnelem aku do ładowania nie potrzebnie i jak wsadzilem to wyskoczyły poduchy i ten błąd

Opublikowano

Tu masz opis gdzie sie ładuje AKU itd

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/174916-aktywacja-wskazania-naladowania-akumulatora-wymiana-demontaz-kodowanie/?p=2463213#entry2463213

odzsybie.png podsybie.png

- Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> .

podszybie3.png podzybie5.png

- Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B.
- Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2.
– Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów .
– Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą.

bateria336.jpg

bateria443.jpg

bateria335.jpg


Teraz mozemy ladować akumulator :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...