ksanto Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, zamierzam podpiąć alarm do magistrali CAN czy możecie mi napisać jak to wygląda w A4 B8, albo podeślijcie jakiś linkZ góry dziękuję
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 a jaki alarm ? bo canów jest kilka
ksanto Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 a jaki alarm ? bo canów jest kilka Tytan DS512
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 oj to Instrukcje jej trzeba czytac
bin85 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Po podłączeniu alarmu wybiera się kod modelu auta dla Audi 8K to 47 i alarm powinien już komunikować się z magistralą CAN
pimpam Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 No ja też się przymierzam do kupna alarmu i moje pytanie brzmi, w które miejsce trzeba się wpiąć tzn jaki kabel i gdzie go znaleźć w tą magistrale can? Manualnie to ja sobie z tym poradzę, tylko potrzeba mi cynku gdzie:) A alarm taki: http://allegro.pl/dedykowany-cyfrowy-alarm-can-do-aut-audi-lodz-i6767915075.html
bin85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Z alarmem powinieneś dostać instrukcję montażu ale prawdopodobnie podpinasz się pod MCE wtyczka brązowa przewody pomarańczowo zielony i pomarańczowo brązowy, rozpoznasz je bo będą ze sobą skręcone
pimpam Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 No instrukcje dostane tylko powiedz mi jeszcze w którym miejscu tą wtyczkę znajdę i będzie super.
bin85 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Musisz zdemontować osłonę pod kierownicą i tam jest moduł MCE
roman_tyk Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 a jak w nowych audi gdzie trzymanie hamulca i wciśniecie kluczyka powoduje natychmiastowe zapalenie auta, pozyskujecie sygnal zaplonu potrzebny do roznych blokad/alarmow ? np sa blokady ktore w fazie zaplonu potrzebuja uzyciu kodu, co w przypadku jak jako takiego stanu nie ma w b8?
komoornik Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Jak nie ma zapłonu? Przecież po wciśnięciu kluczyka bez hamulca jest.
roman_tyk Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) 20 minut temu, komoornik napisał: Jak nie ma zapłonu? Przecież po wciśnięciu kluczyka bez hamulca jest. tak jest, ale ja odpalam auto z wciśniętym pedałem. Potrzebuje analogowego plusa w ktorym pojawia sie plusz po otwarciu drzwi i nie znika po odpaleniu auta czy zamknieciu drzwi...plus z zaplonu odpada bo w przypadku jak odpalam z wcizenistym hamulcem nie mam praktycznie sygnalu zaplonu, moje zabezpieczenie nie zdazy zadzialac to raz a dwa ze chcialbym w tym stanie zaplonu wykonac jakas operacje zeby odblokowac auto. Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez roman_tyk
ziomal-84 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Odlacz CAN z gniazda diagnostycznego. To bardzo proste i skuteczne zabezpieczenie.
roman_tyk Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, ziomal-84 napisał: Odlacz CAN z gniazda diagnostycznego. To bardzo proste i skuteczne zabezpieczenie. tak to fajne zabezpieczenie, ale zalezy mi jeszcze na jakims dodatku. Pamietaj ze linie CAN mozna wyciagnac z radia czy z drzwi czy skadkolwiek. Nie wiem czy zlodziej ma czas na zabawy z CANem, ale ukrycie tylko zlacza to to slabe zabezpieczenie. Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez roman_tyk
ziomal-84 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 To ukryj obd a w miejscu starego złącza diagnostycznego wstaw przetwornice hid jak ktoś coś podłączy to tylko raz i dym uleci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się