mskala Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam Wszystkich! mój problem z A4 B7 2.0l TDI typ BPW: 1) zapalona kontrolka Check Engine - VCDS wskazał błąd czujnika temperatury spalin nr 3 2) migajaca kontrola świec żarowych - Filtr cząstek stałych DPF wyglada że został wyciety mechanicznie, bo na obudowie DPFu są spawy. VCDS pokazał 2 błedy: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 005213 - Czujnik 3 temperatury spalin: zwarcie do plusa P145D - 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 145510 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.46 V Temperatura: -5.4*C Temperatura: 30.0*C Temperatura: 12.0*C Temperatura: 300.0*C 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność P2002 - 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Przebieg: 146369 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 4.0 Cykl pracy: 14.6 % (bez jednostek): 15.30 Temperatura: -10.8*C Czas: 4492.8 s Kody gotowości: 1 2 0 0 0
spanky Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Jezeli zostal wyciety mechanicznie to trzeba sprawdzic czy tez zostal prawidlowo wyciety w programie .
mskala Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 On 01/14/2017 at 8:52 PM, spanky said: Jak sprawdzić to wycięcie programowe dpfa skoro jeżdżę od roku, a przeróbke wykonał poprzedni wlaciciel?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się