maniom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 W moim 1.8t ANB od jakiegoś czasu brakuje mocy. Auto chipowane na około 190 km. Sprawdzałem szczelność - była dziura w tip i w wężyku od n249 do DV i po wymianie chyba jest już szczelne (nic nie słychać). Zaworek DV też wymieniłem bo membrana nie trzymała ciśnienia a mimo to dalej coś jest nie tak. Logi dynamiczne: 002 + 033 http://www.vaglog.com/log-002_033_2haMp2.html 003 + 115 http://www.vaglog.com/log-003_115_1jrb29.html 020 + 118 http://www.vaglog.com/log-020_118_5Uki3.html
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Wyjmij n75 i zobacz jak działa, bez napiecia powinno się dać dmuchnąc przez dwa krócce, po podaniu napięcia powinno być przejscie przez wszystkie.
maniom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 A jak podać do niego napięcie? Wystarczy przekręcić zapłon?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Podłączyć pod akumulator, tylko na chwile żeby nie spalić cewki, ewentulanie podłaczyć normalnie do wtyczki w aucie i na vagu uruchomić test wyjść, w czasie testu n75 będzie cyklicznie uruchamiany.
maniom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 Sprawdziłem: dwa krótsze króćce puszczają powietrze bez prądu, po podłączeniu trzeci długi też puszcza. Czyli n75 sprawny, przy okazji sprawdziłem przewody do niego i obydwa były ok.
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Możliwe że coś z turbina lub klapką wg się stało i dlatego tak słabo ładuje, możesz spróbować odłaczyć na chwile przewód z gruszki turbiny i zobaczyć czy jest coś lepiej ładuje, tylko ostrożnie.
maniom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 Odłączyć przewód od n75 do gruszki tak? I ostrożnie to znaczy nie do odciny, pedał gazu nie do końca czy tylko jedno kontrolne przyspieszenie?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Tak przewód idący od n75 do gruszki, nie ma wtedy sterowania turbiną i powinna ładować na maksa, dlatego ostrożnie, jedno przyspieszenie mocniejsze powinno wystarczyć żeby sprawdzić czy ładuje mocniej czy dalej tak samo.
maniom Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 W końcu udało mi się to sprawdzić - jest zauważalna poprawa. Czyli n75 do wymiany?
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Pokaż jeszcze jak masz to n75 podłączone, ta poprawa była duża to znaczy przeładowało czy tylko troche lepiej jechał?
maniom Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Raz wyskoczył błąd przeładowania a później (juz po skasowaniu błędu) było sporo lepiej niż przed odłączeniem wężyka ale czy to było 100% to samo co przed awarią to ciężko ocenić Edytowane 1 Marca 2017 przez maniom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się