Dawidepd Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Panowie mam bardzo poważne pytanie. Czy da rade sprawdzic kablem z komputerem przez program vag 208 czy vcds czy padla mi turbina ?? Jak tak to bardzo bym prosil jak to zrobic , najlepiej krok po kroku. Moge zrobic foto i wstawic tu to mi ktos powie. Nie katuje autka na zimnym raczej zawsze czekam by ta chwile pochodzil przed ruszeniem. Autko to audi a4b5 99r polift 75km. Na zimnym to kolo 2 tysiecy obrotow slychac gwizd nie jakis mega glosny ale slychac . Jak sie rozgrzeje i jade autkiem to kolo 100km/h tez slychac troche a powiem ze powyzej setki nie bardzo slychac albo glos silnika to tlumi. Ale znowu jak jade setka czy ponad i agresywnie przygazuje to slychac. Kto powie jaka cena regeneracja turbinki ??
lukasz51237 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zobacz ile oleju masz w dolocie, i jaki jest luz na wirniku. A gwizdaniem się nie przejmuj.
Dawidepd Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Kolego jak popatrzysz na moje kom czy posty to sam stwierdzisz ze nie bardzo kumaty i nie kryje sie z tym. PO to jest to forum by troche komus podpowiedzec. POwiedz mniej wiecej po kolei jak sprawdzic to ?:) wielkie dzieki Moim zdaniem to oleju w dolocie miec nie bede bo jakis czas temu tam czyscilem i tez wymienialem rure odmy. Oleju mi nie ubywa wiec to raczej nic z tego. Dzis odpalilem autko ale nie mialem drugiej osoby by mi troche przygazowala i zeybm mogl sprawdzic skad ten dzwięk. Ale odpalilem i na luzie niby nie bylo slychac ale jakies takie minimalne odglosy ale nie wiem czy to bylo to to tak jak by ktoras moze rolka sie konczyla od paska
lukasz51237 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Po prostu rozepnij dolot w najniższym punkcie układu i zobacz ile oleju wyleci (zawsze coś wyleci) napisz mniej więcej ile, a potem będziemy myśleć.
Dawidepd Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 I co to niby od tego ma byc ?
lukasz51237 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Człowieku pytasz jak sprawdzić turbo to Ci mówię o luzie na wirniku, o oleju w dolocie, a Ty się pytasz od czego to ma być? Sorki, ale robisz mnie w c***a, albo jeśli sam nie ogarniasz to jedź do mechanika. Prościej się już nie da.
kaczorvw Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 28 minut temu, Dawidepd napisał: I co to niby od tego ma byc ? Kutaczan Nietrzeźwy jesteś ?
Dawidepd Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) dobra nie zalapalem , napisales jak sprawdzic turbinke A p[owiedz mi vagiem np nie da rady jakos wkrecic na obroty i zobaczyc ?? W sumie dzis jak otworzylem maske to ja juz nie wiem czy to moze nie byc konczonca sie rolka. Ale wtedy chyba byl by pisk inny. Edytowane 15 Stycznia 2017 przez Dawidepd
lukasz51237 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Można zrobić logi dynamiczne turbiny, ale skoro Twoje auto ma moc i jeździ jak należy to nie widzę takiej potrzeby. Jeśli jednak bardzo chcesz to podłącz kompa, logi grupa 11, 3 bieg 1500obr i gaz do dechy, oczywiście robisz to we dwójkę. Albo wiesz co, otwórz machę i nagraj filmik może ktoś Ci tutaj pomoże, skoro mówisz, że może być to rolka.
Dawidepd Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Pany nagralem filmik , moze teraz mi ktos pomoże skad ten pisk ?? Dodam ze jak wkrecam auto w miare po woli to raczej nie slychac tego a jak tak agresywnie to dopiero tak jak jest 2,5 tys. obr. Dodam też ze auto na mocy nie traci nic nie widze zeby sie zmienilo po za tym piskiem ktory mnie denerwuje. linik do filmiku . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się