PPypek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Ludziska Zamierzam sie kupic A4 B6 1.8T quattro tylko jest kwestia tuningu niemieckie silniku sa dobre ale nie sa zbyt podatne na tego typu oparacje a szkoda bardzo obciazac silnik i ze wzgledu na to chcialbym sie dowiedziec od posiadaczy i profesionalistow czy daloby sie zmienic 1.8t niemieckie na japonskie 2.0t oczywscie jak juz wyzej pisalem nic nie mam do niemcow ale japonskie silniki sa jednak nie do zdarcia i podatne na tuningii Szacowana moc na chiwle obecna po kupnie szacowalaby sie kolo 300 kucy a z czsem moc chcialbym jeszcze podnies do okolo 400-450 kucy Prosilbym o komentarze i podpowiedzi oczywiscie cena nie gra wiekszej roli tylko prosilbym o nie pisanie kometarzy typu: kup sobie inne auto albo cos w tym stylu ) gdyz potrzebuje solidne niemeickie kombi
jaro4444 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Skoro cena nie gra większej roli to kup sobie B5 RS4 2.7 T To co proponujesz to jakieś SF :gwizdanie:
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 czemu RS4 B5 ?????? jak Kolo ma szmal niech kupi B6 albo B7 RS4 :polew: :polew: :polew:
grzes1150 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 PPypek masz kupować A4 b6 i chcesz mieć 400-450 koni to lepiej zainwestuj kase w rs4 b5 2,7biT. Tam z 380 koni łatwo zrobić 450 a nawet 500 i to będzie to. Jak masz robić tak jak ty to opisałeś to lepiej od razu odpuść bo zrobisz krzywdw Audi i na dodatek sobie.
szogun0 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zrób jak koledzy radzą, bo będziesz miał problem dogadania się elektroniki z tego japońskiego silnika z resztą rzeczy w samochodzie.
PPypek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Kurcze a 2.0T z B7 ?? co wy na to ?? bo B5 jak i B7 juz nie sa takie fajne , B6 ma jednak ten swoj styl i zadziornosc a B7 mialem w sedanie i to juz jest taki bardzije poukladany samochodzik przeszedlem troche z audi bo mialem i s3 99rok bardzo fajnie sie samochodzik sprawowal potem bylo audi a4 b7 a na koniec audi S6 2002 roczek 4.2 tiptronik i to byl miodzio ale jednak kombi to kombi ps. a jakby wrzucic 2.7 T ???
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 własnie takie RS chodzi mi po głowie http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=pl&id=95948519&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&minPrice=55000&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
PPypek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 własnie takie RS chodzi mi po głowie http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=pl&id=95948519&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&minPrice=55000&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2 Ten samochodzik to jest miodzio znajomy mial rs6 MTM to nie powiem bo z piekla rodem 700 konikow robilo swoje
Piechol Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 jak myślisz nad b5 to looknij tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_audi_s4rs4_auto_do_sprzedania-t27120.0.html
ctv Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 kup s4 b6 kombi,wywal kiblowate 4,2 i wstaw 2.7
A3 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Z tym że lepiej kupić RS4 B5 to nie jest tak do końca prawdą... Może kolega PPypek poprostu lubi swoje auto i silnik i nie chce zmieniać... Dla wtajemniczonych kiedyś Bullitt z Racingforum miał potężnie dłubniętą A4 B5 1.8 T moc podchodziła pod 500KM a na podpowiedzi że lepiej kupić RS4 odpowiadał ,,nie lubie iść na łatwizne" poprostu lubił swoje auto i nie chciał 2,7 w przypadku kolegi PPypek może być tak samo
PPypek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Wiecie w tym cos jest na latwizne moze isc kazdy widze ze kolega Bullitt tez szedl swoja droga ale 1.8 T = ~500KM to juz lekka przesad atak mi sie wydaje jak dla mnie to zbyt mocno obciazony silnik ale dla chcacego nic trudnego mozna i sie tak bawic Pozdrawaim Wszystkich ps. jakby ktos mial ten artykul o tak dlubnietym A4 1.8T to z checia bym przeczytal
A3 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o kolege Bullita to trzeba zaznaczyć że on swoim A4 nie jeździł codziennie, używał go tylko przy okazji pewnych warszwskich spotów i wyścigów na 1/4 mili na lotniskach...teraz A4 już jest sprzedane...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się