Konrad Em Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Witam. Zaobserwowałem dziwne zachowanie. Podczas energicznego przyspieszania, już na jakiś ~1800-2000 obrotów auto tak specificznie się zadławia. Nie ma żadnych skutków w prowadzenie, nie szarpie kierownicą ogólnie nie przeszkadza to w prowadzeniu ale zastanawiam się czego to jest wina i czy nie przepowiada to jakiś większych problemów ? Obroty w normie na wolnym, wszystko inne gra. Druga sprawa - raz na jakiś czas głównie po dłuższej jeździe większą prędkością samochód traci moc. Jadąc na 3cim biegu, pedał w podłodze a tam 70km/h i przyspieszenie zerowe. Tak jakby rozłączało turbine czy coś ale wszystkie przewody i wszystko jest ok. Wyłączenie silnika na 5min rozwiązuje problem, samochód normalnie pracuje po chwili przerwy i problem przez dłuuuuugi czas się nie pojawia. Zdarza mi sie to raz na miesiąc, może nawet nie ale jednak. Jakieś sugestie gdzie ewentualnie szukać winy tych problemów ?
Gość A4B6_ZST Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 U mnie było podobnie. Od 2 tys obrotów np. na 2 biegu dusił się, na trzecim biegu tak samo. Przy 100km/h odcinało mi turbinę i silnik wtedy wgl mocy nie nabierał. Jechał jak muł bez żadnej mocy. Wszystko wracało do normy jak zgadiłem i odpaliłem ponownie silnik. Lecz problem ciągle się powtarzał. Oddałem go do mechanika i koszty wyszły mnie 2000 zł. Okazało się, że mam do wymiany popychacze, wałek rozrządu, przewód odpowietrzającym skrzyni no i wiadomo oleje. Było to niestety zaniedbanie przez poprzedniego właściciela, który wpakował mnie niestety na minę. Także można rozważyć rownież takie warianty bo zachowanie samochodu podobne lecz jeśli zadko sie zdarza to aż nie taka tragedia ale lepiej się zająć tym jak najszybciej żeby nie wyszły takie koszty jak u mnie
pdk Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) polecam najpierw zrobic logi... Edytowane 17 Stycznia 2017 przez pdk
Hezen Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Konrad, kup kabel vag nawet ten najtanszy z allegro, koszt 30zł od użytkownika viaken_plSprawdź błędy i zrób logi - jak je zrobić, dowiesz się czytając odpowiedni temat, wystarczy poszukać na forum.
Konrad Em Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 8 godzin temu, Hezen napisał: Konrad, kup kabel vag nawet ten najtanszy z allegro, koszt 30zł od użytkownika viaken_pl Sprawdź błędy i zrób logi - jak je zrobić, dowiesz się czytając odpowiedni temat, wystarczy poszukać na forum. Kabel kupuję przy najbliższej pensji bo już mi czasami psycha siada. Naprawiasz jedną rzecz i zaczyna Cie denerwować druga. Auto nie jest nowe więc trzeba to wszystko powoli sukcesywnie naprawiać. Co do samego problemu mocy udało mi się go rozwiązać. Zgodnie z zasadą "sprawdź 3 razy" jednak przewody od turbiny były nieszczelne. Ten problem z głowy. Co to tego dławienia się czy jak często ludzie piszą "laga" podczas przyspieszania to spróbuję coś z vag-a wyczytać ale to dopiero powiem wam za ~2tyg co tam ciekawego wyszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się