grens Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Zaczął swego czasu lekko poszarpywać przy określonej temperaturze (przed 90) było to chwilowe i wyglądało jakby się lekko przydusił lub stracił przyczepność. Było to sporadycznie, ale ostatnio stało się regułą i przy niższej temperaturze. Teraz szarpie prawie cały czas i załącza się kontrolka ESP. Jak jest zimny to jest ok (jakieś 2-3 km). No i bez obciążenie jak przegazuję to silnik pracuje równo. Już nie. Na postoju też po chwili włąca się ESP i zaczyna pracować jak traktor Pytanie do koleżanek i kolegów z Jaworzna i okolic: Możecie polecić dobrego fachowca w rozsądnej cenie? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez grens
piotrsob1 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ppodepnij auto pod Vag-a jak pokaże błąd w rodzaju "przerwa-zwarcie w obwodzie cewki pompowtryskiwacza x " to trzeba dogiąć na nim wsuwki konektorów elektrycznych
grens Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 Chwilowo nie mogę podpiąć bo jestem poza domem. Gdzie znajdę te konektory? Sorki ale w dieslach to ja kompletny laik jestem. czy chodzi o tę wtyczkę nr 3?
piotrsob1 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Jak zdejmiesz pokrywę głowicy to ukaże Ci się podobny obrazek : (klik na miniaturce ) Chodzi o wsuwki na końcach tych kolorowych kabelków , są one podłączone do pompowtrysków i pod wpływem wibracji silnika się wycierają , aż w pewnym momencie gubią kontakt dając takie właśnie objawy jak u Ciebie Jak będziesz miał błąd o którym pisałem to będziesz wiedział którą wtyczkę wypiąć z pompki , następnie należy ostrożnie rozpiąć kostkę tak by uwolnić wsuwki przewodów i kombinerkami równie ostrożnie je podoginać tak by ich nie spłaszczyć Zazwyczaj problem jest na pierwszym cylindrze, tam koniec listwy zasilajacej pompki w elektryczność jest najbardziej narażony na wibrację Edytowane 20 Stycznia 2017 przez piotrsob1
grens Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 Auto "naprawione" Pomogło poprawienie styków na pierwszym wtryskiwaczu. Wielkie podziękowania za radę i dokładne wyjaśnienie o które wtyczki chodzi. Dodam tylko, ze wtyczki nie maja żadnych zabezpieczeń, trzeba je po prostu wyciągnąć (ja miałem pewne wątpliwości żeby czegoś nie urwać ) W załączeniu odczyt VAG.
piotrsob1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Jak dałeś radę sam, to parę złociszy w kieszeni zostało Edytowane 24 Stycznia 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się