jaro333 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam. Proszę specjalistów o analizę logów z mojego A4. Statyczne: 000 http://img380.imageshack.us/img380/6132/stat000ws7.jpg 001 http://img255.imageshack.us/img255/8427/statyczny001gv8.jpg 003 http://img293.imageshack.us/img293/484/statyczny003qq5.jpg 004 http://img113.imageshack.us/img113/2880/statyczny004tv8.jpg 007 http://img87.imageshack.us/img87/9254/statyczny007tx7.jpg 013 http://img156.imageshack.us/img156/2571/statyczny013fv6.jpg 014 http://img293.imageshack.us/img293/6069/statyczny014yx2.jpg 018 http://img91.imageshack.us/img91/1913/statyczny018ch2.jpg Dynamiczne: 000 http://img293.imageshack.us/img293/6979/dyn000fh9.jpg 001 http://img255.imageshack.us/img255/2576/dyn001sw7.jpg 003 http://img87.imageshack.us/img87/7107/dyn003gw1.jpg 004 http://img156.imageshack.us/img156/701/dyn004ff1.jpg 008 http://img293.imageshack.us/img293/7317/dyn008jt4.jpg 010 http://img91.imageshack.us/img91/3737/dyn010pa1.jpg 011 http://img512.imageshack.us/img512/9811/dyn011cx0.jpg BS: 000 http://img512.imageshack.us/img512/6428/bs000te7.jpg 003 http://img380.imageshack.us/img380/9052/bs003wg6.jpg 004 http://img255.imageshack.us/img255/6550/bs004zc3.jpg
damcio151 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 dawka paliwa, czujniki temp. , korekcje , regulacja przez n108 - Dobrze kierownice w turbinie trochę się już przycinają ... przegoń auto przepływka powyżej 3900 obr obcina dawkę - zmieniać filtr powietrza na czas i będzie dobrze kąt wtrysku lekko przestawiony, ale ja bym tego nie ruszał
jaro333 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam. Filtry wymienione , autko kilka razy przegoniłem, może trzeba bedzie pomyśleć o czyszczeniu kierownic ? silnik chodził trochę na walniętym termostacie i był niedogrzany , zrobiłem logi bo mam kilka dziwnych zjawisk, pierwsze lekkie kopcenie na wolnych obrotach i spaliny walą jak od starta 200 , następne na około 2500-3000 obrotach na postoju zaczyna sie zadymka i przerywanie silnika dymek nie jest ciemny , raczej jasny no i śmierdzi jak opis wyżej po przejściu w górę obrotów dymienie i przerywanie ginie , podobnie jest w czesie jazdy jak zchodzi z obrotów przy 2500-3000 jest dymek (wszystko na biegu ale gaz zero) i jeszcze jedno , przy odpalaniu rano jest nierówna praca przez parę sekund czym chłodniej tym zjawisko się nasila , nie wiem czy to paliwo sie cofa czy sterowanie coś szwankuje. Prosze o pomoc. Dziękuję. Pozdrawiam.
Gość Michał Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zajrzyj do świeczek,może któraś nie grzeje i stąd nierówna praca przy odpalaniu
jaro333 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Świeczki są ok. spr. na amperomierzu , ale nie wykręcałem , była zmieniana jedna może ma inne parametry może nagrzewa sie inaczej, wiem że powinno sie wymienić wszystkie :> ale nawet jak była spalona jedna silnik tego nie odczuwał , fakt że było cieplej, wydaje mi sie że paliwko robi cofkę , tylko jak to spr. jak przewody są czarne?
damcio151 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 jaro333, czy temu kopceniu towarzyszy coś jeszcze ? czy silnik pracuje jakby na 3 gary ?
jaro333 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tego nie wiem , na postoju dymienie jest tylko w tym przedziale obrotów , efekt jest przy tych obratach taki jakby palił na trzech -faktycznie, albo mieszanka paliwo powietrze była zaburzona.
damcio151 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 albo mieszanka paliwo powietrze była zaburzona. to jest diesel ... nie ma czegoś takiego mało paliwa, będzie muł, dużo paliwa będzie kopcił - to wszystko możliwe, że zacina się zawór regulujący ciśnienie oleju i podparło zawory w silniku
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Podczas jazdy kopci tylko jak schodzi z obrotów około 2500-3000 , czyli zjawisko występuje przy nie obciążonym silniku jak przyspiesza dymienie nie występuje , masz na myśli coś jak podwieszanie szklanek? A maje logi są ok. czy coś kombinować?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2009, 19:54_________________________________________________Witam. A ten zawór ciśnienia oleju to gdzie jest , da sie go naprawić , wykręcić bez rozbierania silnika? Prosze raz jeszcze sprawdzić moje logi , może te kopcenie to jest od czagoś innego . Dzięki. Pozdrawiam. Jarek
damcio151 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Na logach nie widać ,żeby coś powodowało to kopcenie zawór jest w pompie oleju i trzeba wymieniać całą pompę , on sam jest nie wymienialny
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Temat kopcenia przy tych obrotach chyba zostawię , ale martwią mnie te spaliny ich zapach , co jest odpowiedzalne za to ? poza tym coś przy odpalaniu jest nierówna praca i falowanie obrotów , może jest to związane z tymi spalinami , i z sterowaniem pomy? a może najnormalniej zchodzi paliwo z układu , jeżeli tak to prosze o podpowiedz od czego mam zacząć. Dzięki . Jarek
damcio151 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 martwi Cię ich zapach ?? skoro podpiera zawory to paliwo się nie spala tak jak ma ... poza tym coś przy odpalaniu jest nierówna praca i falowanie obrotów dzieje się to na zimnym, czy ciepłym silniku ? świece są sprawne ?
jaro333 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 Na zimnym silniku bardzo mocno , na ciepłym mniej ale też to występuje.Świece sprawdzałem i miernikiem i na przewód , ale bez wykręcania. Tak zapach mnie martwi nie podczas jazdy :> ale jak wjadę do garażu , to komora gazowa. Poza tym coś jest przyczyną tego zasmradzania i kopcenia i chcem cos z tym zrobić. Może tak być zapach to niespalone do końca paliwo i dym jasny , czyli coś z nidopalonym paliwam , tylko czy napewno to szklanki lub zaworek. Co proponujesz spr. i jak? Olej 10w Castrol magnatec. Dzięki pozdro Jarek
damcio151 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 ja nie widzę jak on chodzi ... jeżeli podeprze zawory to chodzi jakby na 2 gary i strasznie kopci płynu chłodniczego nie ubywa ? oleju nie bierze ? smród jest zawsze , u mnie też
jaro333 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam. Jeździłem dieslami , walenie jest ale w tym jest mocne , mam go 2 miesiące , płynu drastycznie nie ubywa , oleju trochę połknie jak to silnik na 1000km.-około 200ml. ,na obrotach około 1000 przerywania nie ma jest tylko lekkie dymienie , ale własnie przy około 2700 jest nierówna praca i obłok, ale fakt można z tym jeżdzić, jeżeli logi nic nie pokazuja strasznego to .... A możesz podpowiedzieć jak wyczaić czy paliwo sie cofa z pompy bo jak postoi 24 h to przy odpalaniu mocno go żuca jak około 12 nawet jak jest zimniej to jest prawie dobrze trochę pofalują obroty 850 -1000 i po paru sekundach jest ok. Dzięki. Pozdrawiam Jarek
damcio151 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam. Jeździłem dieslami , walenie jest ale w tym jest mocne , mam go 2 miesiące , płynu drastycznie nie ubywa , oleju trochę połknie jak to silnik na 1000km.-około 200ml. , to wychodzi 2l na 10 000km :gwizdanie: jeszcze pytanie takie ...sprawdzałeś czy na świecach pojawia się napięcie :?:
jaro333 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam. Tak napiątko sprawdzone na każdej wtyczce , jest ok, a olej to turbina mi wypija , ale to narazie pomijam w remontach. Będę teraz walczył z falowaniem obrotów przy odpalaniu rano , albo paliwo zchodzi , albo sterowanie , macie jakieś pomysły i porady, chetnie zkorzystam z dobrych rad. Pozdro.
damcio151 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 czujniki temp. są ok ... skoro świeczki też są dobre to możesz sprawdzić n109 ( styk na konektorku ) zloguj na zimnym silniku statycznie 001, 004 i 007
jaro333 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Oto moje logi na zimnym siliniku przy odpalaniu. 001 004 007 [br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 17:44_________________________________________________Logi na zimnym silniku druga seria. 001 004 007 [br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 22:17_________________________________________________Proszę o szybką analizę. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 22:18_________________________________________________Pozdrawiam!
damcio151 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 hmm a może po prostu obroty lekko falują, ponieważ alternator jest obciążony ... ECU załącza świece i je rozłącza , więc i altek zostaje chwilowo obciążony ... nie słyszysz przekaźnika żadnego ? możesz w adaptacjach lekko podnieść obroty, u mnie wiele to poprawiło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się