jaro333 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Pytasz czy słszę pykanie przekaźnika , zabardzo nie wiem o co chodzi , a czy przyczyną tego falowania przy rozruchu moż być słaby akumulator , bo czasami piszczy trzy razy i jest znaczek na kompie , i to za niskie napiecie w chwili rozruchu przekłada sie na wariowanie sterownika? Jeszcze jedno pytanie czy z tych logów bedzie widać ,że paliwo się cofa ? czy mam jeszcze to sprawdzić? A jak sie w adaptacjach zmienia obroty Dzięki.
damcio151 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 W tych temp. aku to podstawa :gwizdanie: Z logów nie będzie widać, że paliwo się cofa - trzeba zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa, koszt kilka zł. a obroty zwiększasz tak - vag/select/engine/login/12233/adaptacje/kanał 02 i zwiększasz wartość aż do uzyskania zadowalającej
jaro333 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 Do Damcio 151. Masz rację aku to podstawa, ale narazie kręci i tak z braku laku tak ten temat pomijam :> powiedz czy te logi na zimnym są do przyjęcia? bo dawki i kąt różnią się mocno od pomiarów na rozgrzanym , nie wiem czy tak ma być , czy trzeba coś poprawiać? Jeszcze wrócę do tematu przekaźnika , czy świece żarowe są załączane w chwili rozruchu i później też? bo z twojego opisu tak zrozumiałem ,wydawało mi się zawsze, żetylko przez parę sekund po przekręceniu kluczyka, słyszę przekaźnik ale to jest chyba od świec od grzania płynu wiem że sa dwa stopnie załączania tych świec i te pykanie to może być ten własnie przekażnik, jeżeli nie mam racji to proszę o uświadomienie. Dzięki za porady i proszę o więcej
damcio151 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 dawka, kąt itd. będą inne na zimnym i na rozgrzanym silniku świece załączają się różnie - tym steruje ECU ... podczas odpalania grzeją , po odpaleniu , ECU również je załącza , aby dogrzać silnik świece od płynu też pobierają dużo prądu, więc alternator jest obciążony, ale ECU nie załączy ich jeżeli alternator będzie za bardzo obciążony
jaro333 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ok. To jeszcze podniosę obroty i zobacze czy coś się zmieni , sprawdzę czy paliwo sie cofa , jeżeli w logach nic nie widać strasznego to temat silnika zostawim , zajmę się innymi niedomaganiami ze strony stukającego magla i czyszczenie turbiny. Mam jeszcze pytanko , czy w A4 1996 można zmienić żeby światła załączały sie automatycznie po odpaleniu silnika? jeżeli tak to podpowedz jak to sie robi lub podaj stronke lub jakis poradnik o adaptacjach w Vag. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się