mati1354 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam ostatnio byłem na hamowni swoim awx'em i jest naprawdę zaskoczony.Jak orginalnie było 130km to na wykresie wyszło 111,7 :< Sprawdzona kompresja,turbina,pd wszystko sprawnę I tutaj moje pytanie skąd może być taka strata koni ? Macie jakieś pomysły ?
MarekMiskiewicz Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) zasyfiony egr, oraz kolektor ssący, turbina już nie pompuje tak jak nowa, zapchany katalizator , wyczyść cały dolot z sadzy i będzie dobrze zobacz sobie pod linkiem jak czyściłem znajomemu a na pierwsze oko wszystko ładnie wyglądało. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez MarekMiskiewicz
mati1354 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Z tego wszystkiego został już tylko katalizator do wywalenia. Kolektor przed hamownią był czyszczony,tak samo jak egr,spróbuje wyciąć jeszcze katalizator może coś pomoże.Dzięki za pomoc
MarekMiskiewicz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 tylko jeżeli masz kata zapchanego to na nowo masz cały układ do czyszczenia
Janosik A4 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 A ja stawiam ze wtrysk ktorys szwankuje komp nie pokazuje a w rzeczywistości np leje. Wiem po swoim przypadku
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 VAG nie pokaże równo lejących wtryskiwaczy. jeżeli jest kompresja i właściwe ciśnienie doładowania to raczej problem z wtryskami. chyba że ktoś wcześniej zainstalował sterownik od AVB lub innej jednostki z obniżoną mocą bez korekty softu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się