Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Przechodzi w tryb awaryjny powyżej 180 km/h około 3500 obr.


PINIOWROCLAW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem,wlacza mi sie tryb awaryjny i auto nie chce jechac.Dzieje sie tak jak przekrocze okolo 180km/h.Wylacze zaplaon i po sekundzie jest juz wszystko oki.Bylem na komputerze i nic nie pokazal,jedynie przeplywomierz.Kupilem nowy,ale dzieje sie tak dalej.Wiec nie wiem co moze byc,moze ktos z Was koledzy mial taki problem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 23:14_________________________________________________tam masz wszystko :wink4:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 23:15_________________________________________________Piotrek uzupełnij profil - silnik.... bo nie wiadomo co i jak :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wkrecisz motor na 2 czy 3 biegu tak do 4tys to nie wpada ci czasem tez w tryb awaryjny, bo jak tak to sterowanie turbo lub łopatki w turbo ci sie zacinaja, ale jak ci napisali zrob logi statyczne, dynamiczne szczegolnie 03, 08, 011 i bedzie mozna cos powiedziec konkretnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja w ciemno stawiam kierownice w turbo ci sie przycinają turbo do czyszczenia albo przynajmniej do rozrusznia sztanga i potem przepałowac auto i moze bedzie dobrze. poszukaj jak rozruszac sztange w turbinie i to wykonaj jak nie pomoże trzeba bedzie wyjac i wyczyscic w jakimś zakladzie co tym sie zajmuje, samemu bym nie proponowal ,chociaz sporo osob to robi samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,tak tez mi sie robi na tych biegach co napisales.Pozdrawiam

Przyjedz na diagnostykę do nas jeśli jesteś z Wrocka. Na 99% albo zaworek N75 a ja stawiałbym na zapieczone kierownice żaluzji w turbinie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Wrocka i z mila checia bym podjechal,tylko obecnie jestem w Angli i nie wiem kiedy bede.Jezeli chodzi tutaj o mechanikow i serwis to oni za nim coz zdiagnozuja to poplyne od groma kasy i zazwyczaj u nich wszystko jest do wymiany na nowe.Oni nigdy nie staraja sie naprawic lub cos kombinowac.Zawsze nowe i serwis,a sami dobrze wiecie jakie ceny sa w serwisach.Pozdrawiam

Jezeli sa to zapieczone kierownice żaluzji w turbinie to czy moge sam cos zrobic???

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Wrocka i z mila checia bym podjechal,tylko obecnie jestem w Angli i nie wiem kiedy bede.Jezeli chodzi tutaj o mechanikow i serwis to oni za nim coz zdiagnozuja to poplyne od groma kasy i zazwyczaj u nich wszystko jest do wymiany na nowe.Oni nigdy nie staraja sie naprawic lub cos kombinowac.Zawsze nowe i serwis,a sami dobrze wiecie jakie ceny sa w serwisach.Pozdrawiam

Jezeli sa to zapieczone kierownice żaluzji w turbinie to czy moge sam cos zrobic???

Pozdrawiam

CZyszczenie żaluzji związane jest z wyciągnięciem turbo, rozebraniem go na częsci pierwsze i piaskowaniem. Jeśli to poptrafisz to tak, możesz sam to wykonac. Ale yanim zaczniesz cokolwiek robić potrzebna ci diagnoza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz sam kluczem nr 13 lub 14 złapac za sztange i troche nia pomachac góra dół(zdejmij wezyk z gruszki bedzie latwiej) w pelnym zakresie ale tak z 50 -100 powtorzeń potem na autostrade i pobutowac auto i powinno na jakis czas pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej będzie chyba podjechać do serwisu w Europie bo w UK na wszystko mega cena, a co do wymiany na nowe a nie naprawa to coś wiem o tym chociaż trochę inna branża jednak maszynowa :) oni się nie pierd..ą z naprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo a wszystko przez małą dziurkę w dolocie od interkulera do tyrbiny i trochę sadzy także jak w moim przypadku wystarczyło czyszczenie i wymiana gumy załatwiło problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interkuler

pewnie chodzi Ci o intercooler

stań przodem do auta przy otwartej masce, chłodnica powietrza jest po prawej stronie na dole za zderzakiem (przed nadkolem) widać ją przez dolną boczną kratkę zderzaka oraz od góry przy otwartej masce.

przepustnica

nie ma czegoś takiego a AFN

poza tym bród w IC nie będzie powodował trybu awaryjnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interkuler

pewnie chodzi Ci o intercooler

stań przodem do auta przy otwartej masce, chłodnica powietrza jest po prawej stronie na dole za zderzakiem (przed nadkolem) widać ją przez dolną boczną kratkę zderzaka oraz od góry przy otwartej masce.

przepustnica

nie ma czegoś takiego a AFN

poza tym bród w IC nie będzie powodował trybu awaryjnego

dzieki wielkie za pomoc a to mowisz ze nie oplaca sie czyscic IC Bo na wiosne chce sobie wszystko co mozliwe poczyscic w swoim autku.. Dodam ze robie to profilaktycznie bo narazie autko chodzi bez problemu Moze ktos podpowie co jeszcze czyscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyścić najbardziej opłaca się kolektor dolotowy, resztę jak masz zapał i chęci to możesz czyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki aju a mozesz mi jeszcze pomoc tzn gdzie dokladnie znajduje sie ten kolektor dolotowy i czym go wyczyscic Bo napewno sobie poczyszcze IC bo zapal mam ogromny to jest moja pierwsza Audianka takze bede dbal o nia PS. zreszat moje pierwsze autko to Golf II i tez o niego dbalem Ale teraz ta audianka to cos wiecej niz Golf :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...