countryFan Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Witajcie, Mam dziwne buczenie przy przyspieszaniu występujące w okolicach 2300-2600 obr szczególnie słyszalne na II, III i IV biegu. Brzmi jak wydech wpadający w rezonans - albo rezonans przenoszony od silnika na nadwozie, ale czytałem, że może to być zawór DV? Kto to może szybko i sprawnie zdiagnozować w KRK? EDIT: Poduszki L i P pod silnikiem były wymieniane na nowe - Meyle. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez countryFan
soul87 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Sprawdz czy przy tlumiku srodkowym masz jeszcze ciezarek rezonansowy, moze przerdzewial i sie poluzowal.
countryFan Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Opublikowano 2 Lutego 2017 Dnia 1.02.2017 o 14:30, soul87 napisał: Sprawdz czy przy tlumiku srodkowym masz jeszcze ciezarek rezonansowy, moze przerdzewial i sie poluzowal. A tam przy środkowym tłumiku mam być ciężarek rezonujący? Bo w okolicach łącznika tłumików końcowych kojarzę jakiś el. rezonansowy, ale przy środkowym niekoniecznie... Sprawdzę to jeszcze, dzięki.
Patryk Kiełek Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Mam to samo i nie mam pojęcia co to obstawiałem końcowe bańki wydechu ale wydaje sie okej . A ten ciężarek jak wygląda?
Marecki1 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 U mnie buczenie wystepowało przy seryjnym katalizatorze.... teraz mam DP i od momentu gdzy założyłem nie mam zadnego buczenia miedzy 2-3tys rpm
soul87 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Także widać że problem jest z wydechem , może po prostu już wypalony i nowe puszki załatwiły by sprawę. Edytowane 8 Lutego 2017 przez soul87
soul87 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ktoś ma jakieś wieści ? Kupiłem B7 1.8T Quattro i tez jest buczące dosyć mocno do 3000 rpm.
countryFan Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2017 8 godzin temu, soul87 napisał: Ktoś ma jakieś wieści ? Problem trochę ustąpił, o tyle, że nie zwraca specjalnie mojej uwagi, myślę, że to kwestia poduszek pod silnikiem, jak był mróz to były sztywne, im cieplej tym lepiej. Co ori to ori. Jak jest ciepło tj. powyżej 0st C to Meyle jest OK, ale przy mrozach trzęsą budą. Prewencyjnie wymienię zawór DV (OE 06A145710N) bo tak jak pisałem wyżej ponoć czasem buczenie to wina jego częściowej nieszczelności. A przy moim przebiegu ma już prawo nie trzymać.
kaman5151 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ja u siebie też miałem głośne buczenie startujące od 2.5 tyś obrotów. Po wybebeszeniu kata znacznie ucichło ale nadal mam wrażenie że w tym przedziale coś go hamuje gdy mam wysoki bieg jak na przykład czwórkę. U mnie dodatkowo auto cierpi na straszny wyjec przy równych 2 tyś obrotów podczas ruszania na jedynce. Wystarczy przekroczyć minimalnie te 2 tyś obrotów i cisza. Ktoś ogarnia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się