Tomek911 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witam, od dłuższego czasu borykam sie z problemem w mojej a4 b6 1.8T BFB. Mianowicie chodzi o to ze podczas jazdy przypływ mocy od turbiny nie zawsze jest w tym samym zakresie obrotów, raz sie załączy przy 2,5tys czasem przy 3tys obrotów i nie wiem co może byc przyczyna. Taki sam problem mam ze zmienna faza rozrządu, najczęściej czuć ją przy 4tys obrotów, ale czasem od 5 sie załączy albo wcale. Mial ktoś kiedyś może podobny przypadek? Od czego mógłbym zacząć? Może to wina komputera? Pomocy :/
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Musisz zrobic logi dynamiczne i bedzie mozna cos wywnioskowac, po drugi bfb nie ma zadnej zmiennej fazy rozrzadu zalaczajacej sie przy 4 tys. Czy 5, jest nastawnik zmianiajacy polozenie walka ele sluzy do zupelnie innych celow.
HouseNight Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Może to być też objaw padającego zaworu N75, ja tak miałem w swojej. Też moc raz była raz nie i w różnych zakresach obrotowych. Zawór przepuszczał ciśnienie i było czuć przy dodawaniu gazu, że auto się tak nie zbierało jak wcześniej. Po wymianie jak ręką odjął 220 zł. za oryginalną część
Gab73 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Witam miałem podobny problem raz turbina ładowała 0,6 raz 0,4 raz od 2tyś następnym razem przy 2,5 tyś się wyłączała mechanicy wymienili turbo dalej to samo aż gazownik wysłał mnie do gościa od chipowania po sprawdzeniu wyszło że przepływomierz padł po wymianie na nowy nie to auto ,chcesz sprawdzić przepływomierz najprościej go dłącz po prostu wypnij i zobaczysz czy będzie zmiana pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się