Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B8 CAHA] by dominis23 LAVA GREY AVANT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

AUDI A4 B8 2.0 TDI CAHA AVANT
(auto kupione w maju 2016 roku)

Zdjęcie świeżo po zakupie maj 2016
c5f0b0cb49de31b1med.jpg

- Silnik CAHA
- Skrzynia LLQ
 

Wyposażenie A4 B8 :

- MOC 170 KM
- ZAWIESZENIE SPORTOWE (1BE)
- PRZYCIEMNIANE SZYBY
- LAMPY przód XENON
- światła dzienne
- Nawigacja NAVI MMI 3G LOW
- 4 x Elektryczne szyby
- AUDI PARKING SYSTEM PDC ( czujniki parkowania tył) z wizualizacją obrazu na wyświetlaczu MMI
- Nagłośnienie 10 głośników
- BLUETOOTH
- KIEROWNICA MULTIFUNKCJA
- Czujnik deszczu
- Czujnik rozpoznawania Swiatła
- Czujnik wilgotności powietrza
- Kolorowy wyświetlacz miedzy zegarami
- LAP TIMER
- GAUGE TEST / NEEDLE SWEEP
- Pakiet oświetlenie LED w przestrzeni nóg z regulacją na MMI
- Funkcja wychodzenie z domu LEAVING HOME
- Funkcja przychodzenia do domu COMING HOME
- Podłokietnik przód i tył
- Blokada dla dzieci
- Regulacja położenia kolumny kierowniczej
- System Kontroli Cisnienia Opon na MMI ( TPMS/RKA )
- mocowanie fotelika dziecięcego na tylnych fotelach ISOFIX
- Wtyki pod 12 V 3 sztuki ( popielniczka , schowek w podłokietniku , bagażnik )
- Pakiet optyczny: srebrna listwa wokół szyb
- ABS
- ESP
- Reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
- Srebrne relingi dachowe
- 2x Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera
- 2x Poduszki powietrzne boczne
- 2x kurtyny chroniące głowy
- Regulacja zasięgu reflektorów samopoziom
- Elektroniczny hamulec ręczny
- brak oznaczenia modelu i pojemności
- klimatronik
- Immobiliser

ZROBIONE:
- TEMPOMAT
- Wyłącznik AIR BAG ON/OFF
- AUDI HOLD ASSIST
- wymiana GATEWAY na FULL
- WENTYLACJA AUTA
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
- FELGI LATO 19' RS4 B9
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyb (mgiełkowe z A7)
- Lusterka zewnętrzne FOTOCHROM elektryczne, podgrzewane, składane
- DOŚWIETLENIE ZAKRĘTÓW (żarówki OSRAM)
- AUDI PARKING SYSTEM PDC ( czujniki parkowania tył i przód) z wizualizacją obrazu na wyświetlaczu MMI
- PODSUFITKA czarna S LINE
- AUDI SIDE ASSIST
- Lusterko wewnętrzne FOTOCHROM
- ASYSTENT ŚWIATEŁ DROGOWYCH HIGH BEAM
- Nagłośnienie BANG&OLUFSEN
- Radio DAB+
- Fotele S LINE (pakiet schowków)
- Listwy progowe S LINE
- Hamulce przód A6 C7 356mm tył S4 330 mm wentylowane (wkrótce na samochodzie)
- Zmiana zawieszenia z 1BE na zawieszenie Eibach Pro Kit przód 35mm tył 30mm (względem seryjnego zawieszenie)
- Pamięć FOTELA i lusterek
- Pełna elektryka foteli
- Rolety przeciwsłoneczne z mechaniczną regulacją na szyby boczne z tyły i roleta tylnej szyby
- Lusterka zewnętrzne FOTOCHROM elektryczne , podgrzewane , skladane , pamięć

- FELGI lato 19'' 8,5 cala ET 40
- Opony Hankook Ventus S-1 Evo2 K-117 245/35
- FELGI zima 17" 7,0 cala ET 47
- Opony DUNLOP WINTERSPORT

18015967_1255126397869711_974925095_o.jpg

Edytowane przez dominis23
Opublikowano

up

Opublikowano

Ładna fela ale zawias jeszcze za wysoko. Może eibach pro kit? Polecam :) Bezawaryjnosci życzę!

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 22.04.2017 o 00:00, LukiKRK napisał:

Może eibach pro kit? Polecam :)

Jakie miałeś seryjne zawieszenie? 1BE? Ile siadło jeszcze na Pro Kicie? I Jak z komfortem jazdy?

Opublikowano
Jakie miałeś seryjne zawieszenie? 1BE? Ile siadło jeszcze na Pro Kicie? I Jak z komfortem jazdy?


Komfort bardzo podobny jak na 1BE. Na garbach minimalnie twardziej. Poszło z przodu 1cm z tylu 1.5cm w dół jak się już trochę pojezdzilo i ulezalo. Mogło by jeszcze bardziej ale już o niebo lepiej wygląda. Jak nie masz gwarancji to możesz pomyśleć tez o gwincie jakimś.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, LukiKRK napisał:

Komfort bardzo podobny jak na 1BE. Na garbach minimalnie twardziej. Poszło z przodu 1cm z tylu 1.5cm w dół jak się już trochę pojezdzilo i ulezalo. Mogło by jeszcze bardziej ale już o niebo lepiej wygląda. Jak nie masz gwarancji to możesz pomyśleć tez o gwincie jakimś.

 

Gwint raczej nie wchodzi w grę, brat jeździ na gwincie w B6 i tylko pluje sobie w twarz po co to zakładał. 

Zawieszenie 1BE już samo w sobie jest bardzo sztywne. Nie chciałbym jeszcze bardziej utwardzić zawiasu. Jeździłem w poprzednim samochodzie na M Pakiet'owskich amortyzatorach + Eibach Sportline, zeszło w dół ładnie, ale komfort odszedł znacznie...

Opublikowano

ProKit jest delikatniejszy niż sportline na pewno. Minimalna różnica niż 1BE. A tez jestem przeczulony na punkcie komfortu :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, LukiKRK napisał:

ProKit jest delikatniejszy niż sportline na pewno. Minimalna różnica niż 1BE. A tez jestem przeczulony na punkcie komfortu :)

Pomyślę nad tym. :)

I sorry za OT do autora wątku. :P

Opublikowano

Spoko sam się zastanawiam nad obniżeniem więc warto poczytać co i jak. Przy Ibizie miałem eibach pro kit i oryginał amortyzator Sachs w wersji sport i powiem że po miesiącu jeżdżenia człowiek się przyzwyczaja tylko bardzie uważa na naszych polskich drogach :)

Opublikowano

Tylko tutaj przy naszym zawieszeniu 1BE, które już jest obniżone o 20 mm w stosunku do seryjnego, nie zejdzie z przodu niżej jak 1 cm o czym z resztą wspominał kolega @LukiKRK

Jak sam producent pisze  "Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia." 

Opublikowano
45 minut temu, Mango155 napisał:

Tylko tutaj przy naszym zawieszeniu 1BE, które już jest obniżone o 20 mm w stosunku do seryjnego, nie zejdzie z przodu niżej jak 1 cm o czym z resztą wspominał kolega @LukiKRK

Jak sam producent pisze  "Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia." 

Właśnie wiem że jest to liczone od seryjnego co wielkiej różnicy nam nie robi. Chociaż zawsze jest to w dół

Opublikowano
Teraz, dominis23 napisał:

Właśnie wiem że jest to liczone od seryjnego co wielkiej różnicy nam nie robi. Chociaż zawsze jest to w dół

Na samych sprężynach nie ma opcji niżej zejść. I teraz tylko pytanie czy gra jest warta świeczki...

Opublikowano

Może któryś z chłopaków tak miał i się wypowie czy warto i jak prezentuje się samochód przed i po.

Opublikowano

Na taśmę podobno lepiej się trzyma ;)
 

18120491_1262054540510230_1404139751_o(1).jpg

Opublikowano
Dnia 24.04.2017 o 09:12, dominis23 napisał:

Może któryś z chłopaków tak miał i się wypowie czy warto i jak prezentuje się samochód przed i po.

U mnie w opisie samochodu masz zdjęcia przed i po Eibachu. Różnica niewielka, ale przyjemna dla oka. A sprężyny same nie kosztują tyle co inne zawieszenie. Więc myślę że warto czy H&R czy Eibach same sprężyny walnąć.

Opublikowano
23 godziny temu, LukiKRK napisał:

U mnie w opisie samochodu masz zdjęcia przed i po Eibachu. Różnica niewielka, ale przyjemna dla oka. A sprężyny same nie kosztują tyle co inne zawieszenie. Więc myślę że warto czy H&R czy Eibach same sprężyny walnąć.

Łukasz coraz bardziej namawiasz a tym bardziej że koszty nie duże. Póki co pewnie odpuszczę bo dopiero co założyłem progi przedni zderzak przed liftem sline i czekam z pogoda na tylni zderzak sline :)

Opublikowano
Łukasz coraz bardziej namawiasz a tym bardziej że koszty nie duże. Póki co pewnie odpuszczę bo dopiero co założyłem progi przedni zderzak przed liftem sline i czekam z pogoda na tylni zderzak sline [emoji4]


No wiadomo że wszystko małymi kroczkami ale zawsze do przodu. Wymiana springow to jeden z najpopularniejszych modów na świecie bo Audi trochę na zapas zostawiła miejsca w nadkolach. Stąd po dystansach sprężyny takie popularne :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...