Riven Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Siemanko, może mi ktoś powiedzieć co to dokładnie są za śrubki? Jest gdzieś może informacja z wymiarami i gwintem albo nr części tego? Szukam szukam i nic nie znalazłem, a chyba jedną urwałem
OLIVER Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Noo to odkręć drugą i zobaczysz co to za śrubka jest ....:-))))) Tu masz
Riven Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Dzieki po tym jak wydawało mi się, że urwałem spieszyłem się, a potem nie miałem dostępu do auta(pożyczyłem bratu) dlatego pomyślałem, że napiszę. Jeszcze jedno pytanie bo dalej do auta nie mam dojścia dopiero jutro rano - ciekawi mnie co by się uszkodziło prędzej.. czy śruba się mogła urwać, czy gwint w filtrze zerwałem?. W każdym razie dzięki za pomoc. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Riven
OLIVER Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Godzinę temu, Riven napisał: Dzieki po tym jak wydawało mi się, że urwałem spieszyłem się, a potem nie miałem dostępu do auta(pożyczyłem bratu) dlatego pomyślałem, że napiszę. Jeszcze jedno pytanie bo dalej do auta nie mam dojścia dopiero jutro rano - ciekawi mnie co by się uszkodziło prędzej.. czy śruba się mogła urwać, czy gwint w filtrze zerwałem?. W każdym razie dzięki za pomoc. Hmmm Trudno powiedzieć ... Ja raczej obstawiał bym zerwanie gwintu bo to przecież stop alu . a srubka metalowa ..Chociaż jak złapie -zapiecze alu to poradzi urwać śrubę tak trzyma ..To takie gdybanie ...Zobaczysz jak bedziesz miał dostęp do auta co sie na prawdę stało ... Edytowane 5 Lutego 2017 przez OLIVER
Riven Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 A co najlepiej zrobić jak zerwało gwint? tez prędzej jestem za ty, że jednak gwint oberwał... W sensie gwint na tym filtrze
kaczorvw Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Wymienić całość Na allegro za grosze a nie wróżę sukcesu przy próbie wiercenia pierwsze z brzegu http://allegro.pl/podstawa-filtra-paliwa-audi-a4-b5-1-9-tdi-i6673973441.html
Riven Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 Dobra dzieki za zainteresowanie chopoki
Riven Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Kolega wyzej wspomnial ze wiercenie moze nie byc dobrym pomyslem, lecz pomyslalem, ze nie mam nic do stracenia i sprobowalem. Gdyby komus zdarzyl sie taki wypadek jak mi to bardzo latwo mozna sobie z tym poradzic. W moim przypadku urwana byla sruba w taki sposob, ze otwor trzeba bylo rozwiercac. Uzylem do tego wiertla fi 4 mm, nastepnie odkrecilem filtr od opaski(bez odkrecania podstawy i przewodow) i jedna reka trzymajac go jak najwyzej (tak zeby uchwyt gwintownika w trakcie obracania o nic nie zahaczal) druga w tym czasie gwintowalem otwor gwintownikiem M5x0,8. Wkrecilem nowa srubke i sprawa zalatwiona w 30 min P.S W blaszce dociskajacej zaworek otwor rowniez trzeba rozwiercic (na fi 5 mm) i tutaj potrzebne jest imadlo lub wiertarka stolowa. Edytowane 10 Lutego 2017 przez Riven
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się