Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Śrubki zaworka zwrotnego w AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, może mi ktoś powiedzieć co to dokładnie są za śrubki? Jest gdzieś może informacja z wymiarami i gwintem albo nr części tego? Szukam szukam i nic nie znalazłem, a chyba jedną urwałem :decayed: 

 

YK77pV.jpg

Opublikowano

Noo to odkręć drugą i zobaczysz co to za śrubka jest ....:-)))))

Tu masz 

Bez tytułu1.png

Opublikowano (edytowane)

Dzieki ;) po tym jak wydawało mi się, że urwałem spieszyłem się, a potem nie miałem dostępu do auta(pożyczyłem bratu) dlatego pomyślałem, że napiszę. Jeszcze jedno pytanie bo dalej do auta nie mam dojścia dopiero jutro rano - ciekawi mnie co by się uszkodziło prędzej.. czy śruba się mogła urwać, czy gwint w filtrze zerwałem?. W każdym razie dzięki za pomoc.

Edytowane przez Riven
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Riven napisał:

Dzieki ;) po tym jak wydawało mi się, że urwałem spieszyłem się, a potem nie miałem dostępu do auta(pożyczyłem bratu) dlatego pomyślałem, że napiszę. Jeszcze jedno pytanie bo dalej do auta nie mam dojścia dopiero jutro rano - ciekawi mnie co by się uszkodziło prędzej.. czy śruba się mogła urwać, czy gwint w filtrze zerwałem?. W każdym razie dzięki za pomoc.

Hmmm Trudno powiedzieć ... Ja raczej obstawiał bym zerwanie gwintu  bo to przecież  stop alu . a srubka metalowa ..Chociaż jak złapie -zapiecze alu to poradzi urwać śrubę tak trzyma ..To takie gdybanie ...Zobaczysz jak bedziesz miał dostęp do auta  co sie na prawdę stało ...

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

A co najlepiej zrobić jak zerwało gwint? tez prędzej jestem za ty,  że jednak gwint oberwał... W sensie gwint na tym filtrze

Opublikowano

Dobra dzieki za zainteresowanie chopoki ;)

Opublikowano (edytowane)

Kolega wyzej wspomnial ze wiercenie moze nie byc dobrym pomyslem, lecz pomyslalem, ze nie mam nic do stracenia i sprobowalem. Gdyby komus zdarzyl sie taki wypadek jak mi to bardzo latwo mozna sobie z tym poradzic. W moim przypadku urwana byla sruba w taki sposob, ze otwor trzeba bylo rozwiercac. Uzylem do tego wiertla fi 4 mm, nastepnie odkrecilem filtr od opaski(bez odkrecania podstawy i przewodow) i jedna reka trzymajac go jak najwyzej (tak zeby uchwyt gwintownika w trakcie obracania o nic nie zahaczal) druga w tym czasie gwintowalem otwor gwintownikiem M5x0,8. Wkrecilem nowa srubke i sprawa zalatwiona w 30 min ;)   

P.S W blaszce dociskajacej zaworek otwor rowniez trzeba rozwiercic (na fi 5 mm) i tutaj potrzebne jest imadlo lub wiertarka stolowa.

Edytowane przez Riven

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...