Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Bulgotanie w nagrzewnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem takie bulgotanie w swoim AFN właśnie po wymianie termostatu i płynu, mechanik u którego to robiłem powiedział że te silniki trudno się odpowietrzają i poradził dobrze "przegonić" auto i sprawdzić potem stan płynu, pojechałem na autostradę, zrobiłem kilkanaście kilometrów z pedałem w podłodze, płynu faktycznie trochę ubyło, dolałem i od tamtej pory cisza, bulgotanie ustało.

Opublikowano

Mam takie bulgotanie jak odpalam po nocy na zimnym silniku jak go rozgrzeje bulgotanie zanika, do wymiany mam termostat i płyn ( temp. max 75) wiec zobacze co będzie po wymianie :)

Opublikowano

Jeśli w serwisie Ci tak powiedzieli to może tak jest faktycznie ale wiem ze w niektórych serwisach to się znają jak ja Malarstwie :blink: Mam w swoim doświadczeniu pobyt w MB i nie życzę tego nikomu bo serwis nic nie pomógł a chłopaki ze zwykłego warsztatu doprowadzili do porządku SLK do wymiany była cewka a oni chcieli wymienić kompresor rachunek kosmiczny... szkoda gadać...

Może rzeczywiście jest tak z tą nagrzewnicą . Ja u siebie po wymianie uszczelki pozbyłem się tego problemu ale jak koledzy też tak maja to pewnie norma :)

Opublikowano

Problem z Bulgotaniem rozwiązany przynajmniej na razie okazało się jednak że nie była to wina uszczelki czy głowicy po prostu powierzchnia bloku była krzywa ale uporałem się z tym teraz chodzi nie bulgocze i mam nadzieje ze tak pozostanie :)

Opublikowano

Miałem takie bulgotanie w swoim AFN właśnie po wymianie termostatu i płynu, mechanik u którego to robiłem powiedział że te silniki trudno się odpowietrzają i poradził dobrze "przegonić" auto i sprawdzić potem stan płynu, pojechałem na autostradę, zrobiłem kilkanaście kilometrów z pedałem w podłodze, płynu faktycznie trochę ubyło, dolałem i od tamtej pory cisza, bulgotanie ustało.

U mnie po wymianie termostatu był taki sam problem i rozwiązałem go tak jak kolega rozgrzewając samochód do temp. otwarcia termostatu i następnie 20km z pedałem w podłodze :)

Bulgotanie, a właściwie przelewanie zniknęło. Mechanik też wspominał o trudnym odpowietrzaniu tych silników i jeszcze mówił o tym żeby sprawdzać poziom płynu tak żeby nie był poniżej minimum (a najlepiej utrzymywać stan po środku) bo wtedy z powrotem się zapowietrza, a wynika to z tego że nagrzewnica jest wyżej od zbiorniczka wyrównawczego :cool1:

Opublikowano

odpowietrza sie bardzo prosto, tylko warunkiem jest podniesienie zbiorniczka wyrownawczego powyzej odpowietrznika :cool1:

[br]Dopisany: 13 Luty 2009, 11:08_________________________________________________i nie naraza sie glowicy na przegrzanie

Opublikowano

całkowita racja :) ja tak samo teraz odpowietrzałem jak zbiorniczek jest wyżej to w moment się odpowietrza i nie musiałem robić 20 km żeby dało efekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...