lesand Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Miałem takie bulgotanie w swoim AFN właśnie po wymianie termostatu i płynu, mechanik u którego to robiłem powiedział że te silniki trudno się odpowietrzają i poradził dobrze "przegonić" auto i sprawdzić potem stan płynu, pojechałem na autostradę, zrobiłem kilkanaście kilometrów z pedałem w podłodze, płynu faktycznie trochę ubyło, dolałem i od tamtej pory cisza, bulgotanie ustało.
daffy Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Mam takie bulgotanie jak odpalam po nocy na zimnym silniku jak go rozgrzeje bulgotanie zanika, do wymiany mam termostat i płyn ( temp. max 75) wiec zobacze co będzie po wymianie
sprężyn Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jeśli w serwisie Ci tak powiedzieli to może tak jest faktycznie ale wiem ze w niektórych serwisach to się znają jak ja Malarstwie Mam w swoim doświadczeniu pobyt w MB i nie życzę tego nikomu bo serwis nic nie pomógł a chłopaki ze zwykłego warsztatu doprowadzili do porządku SLK do wymiany była cewka a oni chcieli wymienić kompresor rachunek kosmiczny... szkoda gadać... Może rzeczywiście jest tak z tą nagrzewnicą . Ja u siebie po wymianie uszczelki pozbyłem się tego problemu ale jak koledzy też tak maja to pewnie norma
1.9 TDI Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 Problem z Bulgotaniem rozwiązany przynajmniej na razie okazało się jednak że nie była to wina uszczelki czy głowicy po prostu powierzchnia bloku była krzywa ale uporałem się z tym teraz chodzi nie bulgocze i mam nadzieje ze tak pozostanie
Daimos Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Miałem takie bulgotanie w swoim AFN właśnie po wymianie termostatu i płynu, mechanik u którego to robiłem powiedział że te silniki trudno się odpowietrzają i poradził dobrze "przegonić" auto i sprawdzić potem stan płynu, pojechałem na autostradę, zrobiłem kilkanaście kilometrów z pedałem w podłodze, płynu faktycznie trochę ubyło, dolałem i od tamtej pory cisza, bulgotanie ustało. U mnie po wymianie termostatu był taki sam problem i rozwiązałem go tak jak kolega rozgrzewając samochód do temp. otwarcia termostatu i następnie 20km z pedałem w podłodze Bulgotanie, a właściwie przelewanie zniknęło. Mechanik też wspominał o trudnym odpowietrzaniu tych silników i jeszcze mówił o tym żeby sprawdzać poziom płynu tak żeby nie był poniżej minimum (a najlepiej utrzymywać stan po środku) bo wtedy z powrotem się zapowietrza, a wynika to z tego że nagrzewnica jest wyżej od zbiorniczka wyrównawczego
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 odpowietrza sie bardzo prosto, tylko warunkiem jest podniesienie zbiorniczka wyrownawczego powyzej odpowietrznika [br]Dopisany: 13 Luty 2009, 11:08_________________________________________________i nie naraza sie glowicy na przegrzanie
1.9 TDI Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 całkowita racja ja tak samo teraz odpowietrzałem jak zbiorniczek jest wyżej to w moment się odpowietrza i nie musiałem robić 20 km żeby dało efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się