salmooo Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Witam, posiadam Audi a4 b6 2002 1.8t BFB z LPG Podczas porannego uruchamiania silnik chwile kręci zanim odpali ,później podczas jazdy w miarę rozgrzewania silnik zaczyna szarpać (tak jest na gazie) na benzynie auto nie ma mocy .Jak się już auto rozgrzeje(90c) na gazie szarpie strasznie i włącza się CHECK, na benzynie również delikatnie szarpie. Sprawdziłem błędy VAGIEM i wyszły poniższe kody.Proszę o podpowiedzi co mogę sprawdzić ewentualnie wymienić.Kasowałem błędy ale powracają. 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal Z góry dzięki
zwonko Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Przyglądnąć się sondzie lambda ale najpewniej do wymiany i wtedy missfiry też pewnie znikną. Ewentualnie sprawdzić wcześniej czy nie jest to błąd związany z LPG, zakręcając go i jeżdząc na Pb. Szczelnośc można na wszelki wypadek sprawdzić... Edytowane 16 Lutego 2017 przez zwonko
tomekp94 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 błąd sondy może byc jak masz nieszczelnośc na wydechu lub padnięta sonda ja np miałem błąd grzałki sondy jak miałem pustą puszkę po katalizatorze a jak wsadziłem zamiennik o jednakowej średnicy w środku to błąd zniknął, misfiry pewnie od błędu sondy ale możesz sprawdzić też kompresje i zobacz jakie masz korekty na kanale 032 powinno być ok 0 +-5
salmooo Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 A to nie jest czasem błąd cewki ,zmieniłem cewkę z 1 i 2 świece i teraz pokazuje błąd na cylindrze 1. Na benzynie nie da się jeździć zero mocy. Skasowałem błędy i 2 dzień spokój. Zawartość dodana 6 minutes later w kanale 032 mam takie wartości 1 okno 1,3% drugie 2,3% Zawartość dodana 44 minutes later http://vaglog.pl/log-032_03ETg.html Log statyczny grupy 032 mógłby ktoś pomóc? Ok dzieki za pomoc .
salmooo Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Panowie usunąłem błędy sprawdziłem szczelności i usunąłem 1 (pęknięty wąż pod wężem odmy ,który idzie na turbo) ale dalej pojawiają się błędy. Chyba będę musiał wymienić sondę ,tylko którą? oto błędy które dziś zczytałem 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication
koloboro Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Na początek misfire do usunięcia czyli cewka na 2 cylindrze do wymiany i świece do przeglądu.Potem sondy do kontroli.Pierwsze słyszę że wypadanie zaplonów moze być od niesprawnej sondy.Katalizator jest ?
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Czy po jeżdzie na samym pb błędy wracają? Po za tym jakies logi dynamiczne by się przydały.
zwonko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 4 godziny temu, koloboro napisał: Pierwsze słyszę że wypadanie zaplonów moze być od niesprawnej sondy. Teoretycznie ggdy będzie oszukiwać komputer z mieszanką to mogą wystąpić missfire. Na miejscu autora sprawdziłbym tak jak pisze Łukasz13 czy błędy są na samym Pb, przy zakręconym LPG. Zrobiłbym też test stażenia sondy na obu paliwach. Przeglądnij też kabelki sondy na wszelki wypadek.
salmooo Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Cewki przejrzalem i wymienilem jest to samo. Kabelki sondy przejrzane i sa bez przetarc.Swiece wymienione bo faktycznie byly juz zuzyte. Katalizator jest. Jakie grupy logowac w logach dynamicznych? I czy gaz zakrecic na butli czy polrostu wylaczyc
zwonko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zakręcić co by czasem nic nie przepuszczało gazu. Logi dynamiczne na pewno grupy 002+033 osobno Pb i LPG. Dorzuć też grupę 032 statyczny, właściwie wystarczy że podasz wartości. Możesz też zrobić 033: 1)wolne obroty 10sek na LPG i 10sekund na Pb 2)utrzymuj stałe obroty np 2000 i znowu 10sek+10sek. Poza tym test z grupy 034 można zrobić: http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T Oprócz tego nie wiem w której grupie są CF (wyprzedzanie zapłonu)
salmooo Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 Witam temat rozwiazany. Wadliwą czescią, która byla to Wtryskiwacz gazu Hana gold.Po wymianie wszystko ok .Podobno te wtryskiwacze to slabizna.Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się