adam-czyk Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Witajcie forumowicze. Bardzo liczę na waszą pomoc oraz doświadczenie ponieważ przydażyła mi się niefortunna sytuacja. Miałem niestety mało benzyny w zbiorniku. Tak na drugiej kresce rezerwy. Zaparkowałem samochód na lekkiej górce i prawe tylne koło siedzi w lekkim dołku. Rano jak zawsze do samochodu a tu kręci i nie chce załapać. Dolałem około 9 litrów benzyny i ze 3 razy próbowałem zapalić i nadal nic. Bałem się aby nie uszkodzić pompy paliwa dlatego narazie myślę co zrobić i pytam was o radę. Jakie kroki podjąć? Mogło się coś zapowietrzyć albo któryś z filtrów zasyfić? Dodam tylko, że samochód to A4 B5 1.8T 1996r z sekwencją. Bardzo proszę o jakieś sugestie bo niestety chyba czeka mnie jutro z rana laweta do mechanika. Edytowane 17 Lutego 2017 przez adam-czyk
zwalowy Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 skoro dolales to tymbardziej jej nie zajedziesz bo ona pracuje non stop podczas pracy silnika......przyczyn wiele...albo padla pompa co czesto jest w a4 b5 albo czujnik temp w glowicy albo przekaznik(zaden k**wa sterownik) pompy(ew. bezpiecznik)...zapchany filt itd...przyczyn od diabla......z awaryjnego LPG pali?
Robero321 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Dolej jeszcze raz benzyny i sprawdź
zwalowy Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 jezeli przy sporym kreceniu rozruchem nie wali z wydechu bena to najpewniej pompa.......jezeli po dluzszym kreceniu zapali a kiedy sie rozgrzeje to pali normalnie to czujnik ssania w glowicy(ten od temp on odpowaida za dawke paliwa i leje w gary)....a jezeli nie pali pali ani na PB ani na LPG to problem z iskra(moze imo)....tak jak wspomnialem przyczyn od diabla Zawartość dodana 0 minutes later 2 minuty temu, Robero321 napisał: Dolej jeszcze raz benzyny i sprawdź to juz nie ma sensu....tyle ile wlal w zupelnosci wystarczy nawet w polowie tego
Robero321 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Jak jest duże wzniesienie to nie zawsze
zwalowy Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 to chyba oczywiste...ale 9 litrow to juz by msial stac deba.....bez przesady rpzyjacielu....ssak pompy siega samego dna.....bez jaj....zreszta mam takie auto to wiem Zawartość dodana 6 minutes later p.s filtr jest tylko jeden-jest pomiedzy bakiem a buda ps2 to nie stare dizle zeby cos sie zapowietrzylo
adam-czyk Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Chciałem spróbować zapalić go na awaryjnym z LPG. Niestety pozycja raczej ustawiona była na 0 prób albo już były wcześniej wykorzystane ale nie skasowane. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaaplikowałem mu do dolotu troszkę plaka i na sekundkę zapalił. Wiec raczej pompa. Czekam właśnie na lawetę. Czy te wkłady co proponują za 150 zł są dobre czy trzeba ją całą z obudową kupować?
zwalowy Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) kupujesz sam wklad pompy...i wyciagasz z baku caly ssak z pompa i przekladasz pompy...banalne ......robilem to pare razy...odrazu mowie ze nie kieruj sie za bardzo cena pompy ale im drozsza to raczej tym lepsza z tym ze nawet za 800 zl pompe zarzniesz jezdzac bez beny..... ps1 skad wiesz ze na bank pompa? podlacz w wtyczke pod pkrywa baku zarowke(moze byc postojowka moze od stopu wszystko jedno) i podczas krecenia rozpruchem msi sie swieci...jezeli nie pali to nie pompa a przekaznik/bezpiecznik/kostka stacyjki/kabel.....jezeli sie swieci to waidomo zepompa.....najlepiej jakby nie swiecila bo wtedy koszt 40-60 a nie 150-250 zl .....jest tez inny sposob sprawdenia czy pompa czy nie ale bardziej upierdliwy tzn na krotko z aku kabel do pompy(minimum 2.5mm2),przypominam o polaryzacji.po podpieciu powinno sie krecic silnikiem i wtedy zapali jak sterowanie a jak nie to na bank wiadomo ze pompa PRZYPOMINAM ZE PO ODKRECENIU I WYJECIU POMPY W BAKU ZNAJDUJE SIE SPORA ILOSC NIEBEZPIECZNEJ BENZYNY I JEJ OPAROW...lepiej odlaczyc aku/zadnych papieroskow obok auta i nie robic tego bez otwartych szyb bo mozna sie udusic tym smordem...przypominam ze na czas wymiany pompy lepiej zatkac dziure w baku albo deklem albo szmata bo zapewniam ze w godzine czy dwie(roznie z czasem bywa) potrfi odparowac pare litrow benzyny a poco?i dodatkowo moze cos wpasc alboo dojsc do wybuchu jak ktos sie lubi bawic to moze benzyne odpompowac(sa na allegro pompi do paliwa i kosztuja grosze gdybys mial pytanie to 792355224...jezeli jezdzisz tylko na lpg to znaczy zasze pucha w baku to podpowiem CI jak zabezpieczyc pompe przed uszkodzeniem bo ja sobie dorobilem maly wylacznik pompy na przekazniku i mam wyjepane cyce:) generalnie usterka banalna... Edytowane 18 Lutego 2017 przez zwalowy
adam-czyk Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Dzięki Przyjacielu za wszystkie rady i że starasz się pomóc. To moje pierwsze Audi dlatego dopiero poznaję w nim co i jak. Nabyłem je pół miesiąca temu więc każdy detal dla mnie to całkowita nowość. Teraz zima, do roboty się po ciemku idzie i o zmroku wraca dlatego nie ma czasu ani możliwości bardzo się z nim zapoznać dlatego wolałem oddać tę robotę w ręce magików. Co do tego rozwiązania z wyłączaniem pompy to przemyślę sprawę. Będę dawał niebawem znać co i jak. Jeszcze raz dzięki zwalowy!
zwalowy Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 spoko loko:) Zawartość dodana 38 minutes later 20 godzin temu, adam-czyk napisał: Chciałem spróbować zapalić go na awaryjnym z LPG. Niestety pozycja raczej ustawiona była na 0 prób albo już były wcześniej wykorzystane ale nie skasowane. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaaplikowałem mu do dolotu troszkę plaka i na sekundkę zapalił. Wiec raczej pompa. Czekam właśnie na lawetę. Czy te wkłady co proponują za 150 zł są dobre czy trzeba ją całą z obudową kupować? skoro piszesz o ilosci awaryjnych zapalen to pewnie masz instalke KME DIEGO G3 jak ja.....one maja do 50 awaryjnych zapalen(jezeli temp reduktora nie nizsza od 10 bodajze)...potem ta funkcja jest blokowana.....wystarczy reset ale to juz tylko z kabla......ja mam interfejs i moge Ci za free to resetnac.......te kable kosztuja grosze i warto sobie kupic
adam-czyk Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Problem rozwiązany. Przyczyną był uwalony przekaźnik pompy paliwa i zasyfiony filtr paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się