rudy51 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Mugłbyś spróbować jednej starej metody, nic nie zaszkodzi a może pomóc Mianowicie na zapieczone pierścienie dobra jest nafta, tylko musiałbyś wykręcić świece żarowe aby móc ją wlać na tloki, niektórzy mogą się śmiać ale to tylko będzie świadczyło o tym że mało w życiu widzieli i slyszeli, wracając do tematu: 1 dzień : 20-30 ml nafty na każdy tłok (strzykawką najlepiej) i odstawić auto na 12 godzin Powtarzać czynność przez kilka dni, 5-6 dni, najczęściej pomaga najgorszym zgropkom :-) nie bać się że przedostanie się do oleju,wypali się podczas jazdy. jeżeli nie pomoże najprawdopodobniej pierścienie olejowe już Klapnięte
lukaszooo Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Widzę jakieś nowe teorie. Jak paliwo dostanie się do oleju to tez nic nie szkodzi bo się wypali ??? Rozumiem ze jak woda dostanie się do oleju to odparuje i będzie git ?
rudy51 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 No nic,. Chciałem pomoc. Młode pokolenie bladego pojęcia o niczym niema jedynie co potrafi to tylko cwaniakować i bohaterów z siebie robić co ja to nie jestem ;-) niech dymi ...:-)
bercik2 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 To nie benzyniak w dieslu komora spalania jest w tłoku więc nic to nie da. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
rudy51 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Przeczytaliście dokładnie co napisałem ? Że po zalaniu nafty musi odstać a dlatego aby nafta wnikła pomiędzy tłok i pierścienie po to bo bardzo dobrze rozpuszcza nagar i zapieczone pierścienie puszczają
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Według ciebie stoją pierścienie, silnik bierze olej i dlatego dymi a spalanie oleju w uturbionym 1.9 to 500 ml na 10000 km. Tak to tłumaczysz ?
rudy51 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Dokładnie, bo jak dymi Ci na niebiesko to bierze olej, ile oleju spala Ci na trasie miejskiej bez autostrad na 1000 km ?
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Wiec idąc twoja teoria 70% b6 1.9tdi ma zapieczone pierścienie olejowe bo zadymi przy odpaleniu na niebiesko i spala ok 1L od wymiany do wymiany.
rudy51 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Mój nie dymi przy odpalaniu i na 15 tys dolewam max 200 ml
rudy51 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Nie chcę mi się już dyskutować bo po pierwsze schodzisz na inny temat a po drugie mądrujesz że to nic nie da według Ciebie, wiec nie masz pojęcia o tym .
lukaszooo Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Wiesz dlaczego sceptycznie podchodze do twojej teorii ?? Pierścienie zapiekają się gdy silnik pobiera duzo oleju lub leją wtryski, nagminnie zapiekają się pierścienie w VW 2.0 PB wszelkich odmian w których 1L oleju na 1000km to jeszcze nie tak duzo i tam od nafty sie zaczyna i ma to sens. W 1.9tdi jeśli oleju bierze do 1L od wymiany do wymiany to pierścienie prędzej są wytarte niż zapieczone. 1.9tdi to nie 2.0 PB dlatego nie warto sie w to bawić choć kosztuje to jedynie wymianę oleju.
Michal94 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Rudy z tą naftą to dobry patent jest, kiedyś w ciągniku tak miałem że zaczął dużo łykać oleju, a że czasu nie było na remont to zastosowałem właśnie tą metodę z naftą (starszy mechanik mi to pokazał) i naprawdę pomogło tylko że to były chyba większe ilości nafty bo w dieslu tłoku nie są płaskie. Czy w mojej audi to pomoże ? Chyba tak jak piszę Łukasz - za mało mi ubywa oleju (co 10tyś km schodzi tylko do minimum na miarce) żeby były zapieczone...prawdopodobnie są wytarte, Ale jak już naprawdę nie będę miał pomysłów co dalej zrobić z tym silnikiem to pomyślę nad tym patentem bo sam się kiedyś przekonałem że to pomaga! Musze ogarnąć sprzęt do sprawdzenia nieszczelności układu dolotowego i zrobić kontrole, wymienić węże podciśnienia i zdecyduję się dać na stłoł moje pompki może to one będą temu wszyskiemu winne.... Jak bede miał trochę czasu na samochód dam znać Edytowane 8 Maja 2017 przez Michal94
Michal94 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Opublikowano 8 Października 2017 Witam Panowie po przerwie. przyszły długie jesiennie wieczory więc jest czas na forum W aucie ogarnąłem podciśnienie. Wymiana wszystkich węży, stare były bardzo zmęczone. Sprawdziłem nieszczelność w dolocie sprężonym powietrzem przez specjalne wkładki. Nieszczelności były na łączeniu węży IC na szybko złączkach. Uszczelniłem to i wzmocniłem łączenia sposobem na opaski "trytytki" Zamontowałem OCT z passata W8. Od wymiany do wymiany oleju (co10tys km) ubywa mi 100-150ml. Niestety problemy z odpalaniem na zimnym dalej są. Silnik się trzęsie i kopci na niebiesko. Przesyłam logi po tych drobnych naprawach. Panowie czy to czas na postawienie na stół pompowtrysków ? Możę to one sa temu winne. DYNAMICZNE: http://vaglog.com/log-003_008_RP3Enk.html http://vaglog.com/log-001_004_TMugc.html http://vaglog.com/log-003_011_jPBXdL.html http://vaglog.com/log-003_010_WZMGt2.html STATYCZNE: http://vaglog.com/log-013_004_6O0Ix8.html http://vaglog.com/log-023_018_AHs69L.html http://vaglog.com/log-001_010_jfS6N.html http://vaglog.com/log-003_007_5wekO0.html BASIC SETTINGS: http://vaglog.com/log-003_FcBUc.html http://vaglog.com/log-011_g96V5.html http://vaglog.com/log-000_W2T4u.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się