toma085 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam mam problem od momentu jak założyłem Katalizator auto zaczęło słabiej przyśpieszać i poszarpywać przy wyższych obrotach powyżej 3400obr. To są logi turba z katem: http://vaglog.pl/log-011_5Rezzz9.html Dziś miałem już dość i wyciąłem kata z powrotem co najgorsze zonk nic to nie dało auto troszkę lepiej przyśpiesz ale nadal nie tak jak wcześniej i nadal poszarpuje przy wyższych obr. to logi bez katalizatora: http://vaglog.pl/log-011_9000L.html Korekcje i bipy: http://vaglog.pl/log-023_r6K7D62.html http://vaglog.pl/log-013_CHGoY0.html http://vaglog.pl/log-008_9u13mo.html Jeśli logi turbawki są w porządku to podpowiedzcie które zrobić to zrobię.
Waść Kolorowość Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Na jaką moc masz program napisany ? Edytowane 26 Lutego 2017 przez Waść Kolorowość
toma085 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 No niewielka właśnie 150 kucy i 360nm przy 2200obr/min.
toma085 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 http://vaglog.pl/log-003_008_011_6Jbnv.html Jeszcze dynamiczne przepływki dawki i turbo
Waść Kolorowość Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Jak dla mnie limitery ustawione od czapy, średni ten program. Patrząc na AFR nie potrzebne, aż tak wysokie doładowanie. A błędów żadnych nie ma ? A te 150 koni to jest potwierdzone hamownią ? Edytowane 26 Lutego 2017 przez Waść Kolorowość
toma085 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Tak tak błędów na tę chwilę brak , najpierw zrobił raptem 140km i później była z 5 razy hamowana bo coś mu nie wychodziło i stwierdził że jest lepiej ale wykres mi dał z pierwszego hamowania mogę go wkleić a tam było raptem te 140km i 360nm trochę mało kucy jak na turbo z awx. Czyli co program powinien być poprawiony. Dziś zrobiłem z 30km i tak jak by się jej poprawiało może ta geometria się przycina.Ogólnie auto dobrze zaczyna przyśpieszać gdzieś od 2400obr. Edytowane 26 Lutego 2017 przez toma085
Piotr Mnich Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Proponuję wymienić filtr paliwa miałem podobne objawy i przeszło jak ręką odjoł
toma085 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 Wszystkie filtry wymienione na mana powietrza też , czujnik doładowania podmieniony N75 też tylko przepływka nie ruszana.
Waść Kolorowość Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Bazując się na logu wszystkie hamowania które miałeś będą w granicach 140 koni. W logu nie widzę 150 koni program do poprawy i niech zmniejszy doładowanie bo niepotrzebne aż tak wysokie na 150 koni Kąt synchronizacji wałka na ciepłym silniku jest w granicach zero stopni ? A tak off top ile max Nm ogarnia sprzęgło avb ? Edytowane 26 Lutego 2017 przez Waść Kolorowość
toma085 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 Szczerze nie wiem ale myśle że max 150 160km. Czyli co wiem że program do poprawy a co z doprowadzeniem motorówki do ładu czy po tych logach które wstawiłem z przepływki dawki i turbiny widać jakieś nie domagania czy jest OK.
spanky Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Oddaj to auto komus , kto ma pojecie o diagnostyce i chiptuningu ...
toma085 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 No własnie miałem do ciebie się wybrać kolego Spanky ale jak to zawsze bywa , cos wyskoczyło. Może rzeczywiscie bym podjechał i bys zerknoł na to swoim okiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się