Guest MorgothDBMA Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Banan od ucha do ucha, chip był robiony "na maxa", tj są to maksymalne bezpieczne ustawienia w/g Rogala 5 jest taka jaka była czwórka (czyli nareszcie normalna a nie mułowata) 4 jest bardzo dynamiczna (jak poprzednio trójka) 3 zamiata, zamyka obrotomierz bardzo szybko 2 najlepszy bieg - podciąga skarpetki i przeciąża kręgosłup, zamyka obroty w chwilę 1 za krótka jak to w diesulu, ledwo zdąże gaz nacisnąć i jest 4500 RPM i trezba zmieniać... Poza tym - częściej mieli kołami 1,2 bez problemu, kilka razy na trójce (lekko ślisko) Vmax'a nie sprawdzam bo szkoda silnika i nie ma gdzie Szybciej się nagrzewa Spalanie (zrobiłem na czipie około 350-400 km) - ciężko powiedzieć, nawet jak większe to minimalnie, sprawdzę dopiero na pełnym zbiorniku, to by było na tyle Jazda z czipem była niezła, bo to stary komp (dwupłytowy sterownik) Trzeba było podstawki wstawić, a za żadną cholerę nie kupował programu na innych kościach niż oryginalne, długo próbowaliśmy i już mieliśmy ostatecznie nie robić, gdy stwierdziłem..... to wal soft na oryginalne kości .... [ryzyk fizyk] W czasie gdy oryginalne się kasowały to jednak kupił soft na innych kościach, a już było ustalone że jak spier...ą się te kości i nic nie zechce dziad kupić to biorę kompa od AFN, Rogal miał na składzie...... ale to by było ostre bo tam też immo jest w tym kompie i kupę zabawy dodatkowej by wyszło..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hincó 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Oby służyło długo i bezawaryjnie :exclaim: Ładny wynik jak na 1z :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 mam nadzieję że będzie Żywotnośc motorowni głównie od sandała zależy..... a ja raczej nie katuję autka, na zimnym nigdy powyżej 2500 RPM, na ciepłym czasami przegonię z sandałem w podłodze, ale też nie non-stop...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 dokładnie, różnica jest spora 87 --> 126 KM 200 --> 292 Nm ostra jazda... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 widze ze Rogal wycisnal ostatnie soki ze starego 1Z-ta .... :twisted: ładny wykresik ... zycze bezawaryjnej jazdy .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 naturalnie wypijemy za MOC PS: VTG turbo na razie jednak nie wstawiam, soft na starym sterowniku, w związku z tym małe pytanku..... Czy są mocniejsze turbinki bez VTG co by podeszły w miarę plug&play do 1Z-ta ? PS2: Rogal powiedział że pompa nie da już sporo więcej rady (może do 135 kponi gdzieś, więc nie ma sensu ładować turbiny VTG od AWX za conajmniej 3000 zł za 9 koni i górskie powietrze z rurki, ale jakaś kompatybilna [sterowana nadciśnieniem] turbinka troszki mocniejsza niz ta z 1Z-ta by się przydała...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogalotti 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Morgot miałeś jeździć spokojnie na zimnym silniku a Ty mi tu piszesz, że się szybciej rozgrzewa :twisted: . Podjedz w wolnej chwili zdiagnozujemy to dymienie może lekka nieszczelność się zrobiła.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 No no Witek, ładny sofcik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Też mi się podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Gratki projektu. Jeszcze tylko turbinka i pompka i bedzie pieknie zapinal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 turbinki i pompki juz nie będzie - robią sie lawinowe koszty..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 i tak ładnie wyszło morgoth, prawie AWX Poza tym wykres bardzo ładny ! Zwłaszcza ta krzywa mocy mi się podoba. Gratulacje i bezawaryjnej obsługi życzę ! :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Dzięki :twisted: na razie bardziej ujawniła się moja binarna natura 1) zimny silnik - muł, wolna jazda do 2500 RPM, zaledwie muskanie gazu... 2) ciepły silnik - CHIP, pozamiatane, 2,3 zabójcze, 4-wypas, 5-nareszcie żwawa, 1-nie do jazdy banan non-stop (Party-All-The-Time) :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 no ladnie ladnie z seri 90 1Z wyszlo 110 AFN po chipie bardzo fajnie :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 no to mozesz startowac na 1/4 mili :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Mogę :twisted: ale raczej nie będę dla mnie najważniejsze że zmieniła się dynamika wyższych biegów i tzw. "elastyczność" czyli czasy przyspieszania 60-140 na różnych biegach ..... :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorp 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Wiecie co? Nakręcam się czytając Was i chyba zaczipuję moją dziewiczą AFNkę Też chcę mieć "banan-all-the-time" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilek 0 Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Wiecie co? Nakręcam się czytając Was i chyba zaczipuję moją dziewiczą AFNkę Też chcę mieć "banan-all-the-time" Dziwi mnie, że i tak długo z tym zwlekałeś ale lepiej późno niż wcale :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandzior 0 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Jak wyglądająkoszta takiej przeróbki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Rogalotti, Powiedz mi Ile kosztuje zrobieni u ciebie Chip Tuningu ?? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 29-04-2007, 14:25 ] a wiadomości prywatnej nie możesz napisać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now