Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Moc przybyła !


Guest MorgothDBMA
 Share

Recommended Posts

Guest MorgothDBMA

morgotczips.jpg

Banan od ucha do ucha, chip był robiony "na maxa", tj są to maksymalne bezpieczne ustawienia w/g Rogala

5 jest taka jaka była czwórka (czyli nareszcie normalna a nie mułowata)

4 jest bardzo dynamiczna (jak poprzednio trójka)

3 zamiata, zamyka obrotomierz bardzo szybko

2 najlepszy bieg :) - podciąga skarpetki i przeciąża kręgosłup, zamyka obroty w chwilę

1 za krótka jak to w diesulu, ledwo zdąże gaz nacisnąć i jest 4500 RPM i trezba zmieniać...

Poza tym - częściej mieli kołami 1,2 bez problemu, kilka razy na trójce (lekko ślisko)

Vmax'a nie sprawdzam bo szkoda silnika i nie ma gdzie

Szybciej się nagrzewa

Spalanie (zrobiłem na czipie około 350-400 km) - ciężko powiedzieć, nawet jak większe to minimalnie, sprawdzę dopiero na pełnym zbiorniku, to by było na tyle :)

Jazda z czipem była niezła, bo to stary komp (dwupłytowy sterownik)

Trzeba było podstawki wstawić, a za żadną cholerę nie kupował programu na innych kościach niż oryginalne, długo próbowaliśmy i już mieliśmy ostatecznie nie robić, gdy stwierdziłem..... to wal soft na oryginalne kości .... [ryzyk fizyk]

W czasie gdy oryginalne się kasowały to jednak kupił soft na innych kościach, a już było ustalone że jak spier...ą się te kości i nic nie zechce dziad kupić to biorę kompa od AFN, Rogal miał na składzie...... ale to by było ostre bo tam też immo jest w tym kompie i kupę zabawy dodatkowej by wyszło.....

Link to comment
Share on other sites

Oby służyło długo i bezawaryjnie :exclaim:

Ładny wynik jak na 1z :]

Link to comment
Share on other sites

Guest MorgothDBMA

mam nadzieję że będzie :) Żywotnośc motorowni głównie od sandała zależy..... a ja raczej nie katuję autka, na zimnym nigdy powyżej 2500 RPM, na ciepłym czasami przegonię z sandałem w podłodze, ale też nie non-stop......

Link to comment
Share on other sites

widze ze Rogal wycisnal ostatnie soki ze starego 1Z-ta .... :twisted:

ładny wykresik ... zycze bezawaryjnej jazdy .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest MorgothDBMA

naturalnie wypijemy za MOC

PS: VTG turbo na razie jednak nie wstawiam, soft na starym sterowniku, w związku z tym małe pytanku..... Czy są mocniejsze turbinki bez VTG co by podeszły w miarę plug&play do 1Z-ta ?

PS2: Rogal powiedział że pompa nie da już sporo więcej rady (może do 135 kponi gdzieś, więc nie ma sensu ładować turbiny VTG od AWX za conajmniej 3000 zł za 9 koni i górskie powietrze z rurki, ale jakaś kompatybilna [sterowana nadciśnieniem] turbinka troszki mocniejsza niz ta z 1Z-ta by się przydała......

Link to comment
Share on other sites

Morgot miałeś jeździć spokojnie na zimnym silniku a Ty mi tu piszesz, że się szybciej rozgrzewa :twisted: .

Podjedz w wolnej chwili zdiagnozujemy to dymienie może lekka nieszczelność się zrobiła..

Link to comment
Share on other sites

i tak ładnie wyszło morgoth, prawie AWX :cool:

Poza tym wykres bardzo ładny ! Zwłaszcza ta krzywa mocy mi się podoba.

Gratulacje i bezawaryjnej obsługi życzę !

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest MorgothDBMA

Dzięki :twisted: na razie bardziej ujawniła się moja binarna natura

1) zimny silnik - muł, wolna jazda do 2500 RPM, zaledwie muskanie gazu...

2) ciepły silnik - CHIP, pozamiatane, 2,3 zabójcze, 4-wypas, 5-nareszcie żwawa, 1-nie do jazdy :) banan non-stop (Party-All-The-Time) :twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest MorgothDBMA

Mogę :twisted: ale raczej nie będę :lol: dla mnie najważniejsze że zmieniła się dynamika wyższych biegów i tzw. "elastyczność" czyli czasy przyspieszania 60-140 na różnych biegach .....

:twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Wiecie co? Nakręcam się czytając Was i chyba zaczipuję moją dziewiczą AFNkę :)

Też chcę mieć "banan-all-the-time" :D

Dziwi mnie, że i tak długo z tym zwlekałeś ale lepiej późno niż wcale :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jak wyglądająkoszta takiej przeróbki?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...