majkelllos Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam. Na początek powiem, że chodzi o kontrolkę EPC i trójkąt z wykrzyknikiem w środku otoczony strzałką. Sytuacja wygląda tak, że w momencie gdy jadę naglę zapalają się te dwie kontrolki o których wspominałem. Kiedy się już świecą te kontrolki auto nie ma w ogóle mocy, "pedał w deche, a auto nie idzie" Podłączyłem pod Vaga, mechanik coś wspomniał o czujniku skrętu. Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat? Niestety kodów błędy nie posiadam. Jeżeli temat w ni odpowiednim miejscy proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Dzięki Cytuj
radekjez Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Hmm może to być pdzeplywka może to być czujnik pedału hamulca sprawdź czy stóp zctylu swieciWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
majkelllos Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 odkopie temat gdyz problem powrocil. Zauwazylem ze dzieje sie to w momencie gdy temperatura spada i jest chlodniej. Dzieje się to sporadycznie. Błędy z VAGA -Układ podciśnienia hamulców, uszkodzenie mechaniczneA AKT) -Sonda lambda 2 rząd 1 (ZAP) -Sonda lambda 2 rząd 1 (AKT) -Sygnał niekompatybilny, kod: 17887 (P1479) -Powyżej górnej granicy, kod 16522 (P0138) Ktos moze miec jakis pomysl co moze byc przyczyna powstawania tego problemu?
chris061 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Z mojego niewielkiego doświadczenia z mechaniką, mogę stwierdzić, że w trakcie jazdy gdy zapala się kontrolka, następuje spadek mocy który jest podyktowany błędnym dawkowaniem mieszanki. U mnie ostatnio było lewe powietrze i przepływka (po czyszczenie jak ręką odjął, ale ja miałem jeszcze kilka innych objawów). Ale skoro masz błąd sondy lambdy to stawiał bym na to.
majkelllos Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Że to wina sondy? Czy przepływki?
majkelllos Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 A gdzie i skad miales lewe powietrze?
Mrozu612 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Mam ten sam problem. VAG wskazuje że problemem może być przepustnica. Z początku myślałem że wina dziurawej rury idącej z filtra do przepustnicy jednak tak jak u Ciebie. Temperatury spadły i problem wrócił. Zastanawiam się nad wyczyszczeniem przepustnicy. Może u Ciebie będzie ten sam problem
majkelllos Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Dokładnie temperatury spadały i wrócił problem. Rok temu dzialo sie to samo ale olałem sprawę. Kiedys Raz już czyściłem podejrzewam ze w takim układzie przydałaby się nowa. I co tu zrobić....
Mrozu612 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Wyczyszczenie przepustnicy nie pomogło :/
majkelllos Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Czy mechanik coś stwierdził co może jeszcze ewentualnie byc czy wyczyscil wzial kase i tyle?
YoGi1984 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 jeśli chodzi o ten trójkąt z wykrzyknikiem to nie gaśnie po przejechaniu jakiegoś dystansu? generalnie mechanikiem ani znawcą nie jestem ale wydaje mi się że akurat mechanik chyba ma trochę racji z tym czujnikiem skrętu:) poszukaj po forum bo temat już był niejednokrotnie wałkowany, dlatego też chłopaki się nie udzielają bo ileż można to samo pisać
majkelllos Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 24 minuty temu, YoGi1984 napisał: W moim przypadku Ten trójkąt występuje razem z kontolką EPC, a w momencie wyłączenia silnika i zapalenia ponownie obie kontrolki znikają i wsio jest OK. VAG nie wskazuje żadnego błędu czujnika skrętu, mam błąd sondy lambdy i coś z hamulcami nie pamiętam co to było.
YoGi1984 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 to proponuję sprawdzić jeszcze to "coś" z tymi hamulcami, bo wydaję mi się że ten trójkąt jest od esp więc powiązane z hamulcami:)
majkelllos Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 polecacie jakiś zakłąd w Warszawie okolice Ochoty gdzie mógłbym podjechać i sprawdzić te błędy ew wymienić sondy ?
radekjez Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 odkopie temat gdyz problem powrocil. Zauwazylem ze dzieje sie to w momencie gdy temperatura spada i jest chlodniej. Dzieje się to sporadycznie. Błędy z VAGA -Układ podciśnienia hamulców, uszkodzenie mechaniczneA AKT) -Sonda lambda 2 rząd 1 (ZAP) -Sonda lambda 2 rząd 1 (AKT) -Sygnał niekompatybilny, kod: 17887 (P1479) -Powyżej górnej granicy, kod 16522 (P0138) Ktos moze miec jakis pomysl co moze byc przyczyna powstawania tego problemu? Moze przeplywomierz Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Mrozu612 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 U mnie problem rozwiązany (przynajmniej mam taką nadzieję). Co pomogło? Zdjalem przepustnice wyczyscilem ją znowu tylko tym razem gdy miałem wyjeta otworzyłem również potencjometr przepustnicy. U mnie ten plastik był tylko na zatrzaskach. Sprawdziłem jak wyglądają slizgi. Były ok więc jedyne co zrobiłem to trochę bardziej wygialem do góry te blaszki co właśnie pracują na slizgach. Od paru dni jest wszystko w porządku. Jest jednak mała różnica. U mnie ma VAGu był błąd właśnie na czujniku położenia przepustnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się