miclawek Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam. Mam problem ze swoją b6. Siedzi w niej silnik 1.9tdi avf 131km. Po pierwsze trzęsie strasznie budą na wolnych obrotach i silnik według mnie trochę głośno pracuje. Po 2 bywa czasami tak, że jadąc auto momentalnie traci moc, ale po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Po 3 czasami na wolnych obrotach obroty przydusi i wracają do normy i tak kilka razy. Po 4 maglownica po regeneracji jeszcze na gwarancji a słychać huczenie. Szukać winy w pompie wspomagania czy w zbiorniczku? Dodam, że dwa wtryski leją i tu jest moje pytanie kupić 2 używki, zregenerować dwa czy zrobic lub kupić komplet?
lukasz51237 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Skąd wiesz, że wtryski leją? Podłącz kompa sprawdź stan pompowtryskiwaczy. To, że traci moc to prawdopodobnie notlauf, do sprawdzenia, grucha, węże podciśnieniowe, ewentualnie do zrobienia logi dynamiczne.
miclawek Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 Jakie wartości powinny wgl mieć wtryskiwacze?
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 nt. wtryskiwaczy - poczytaj, wszystko jest juz na forum. nt. logów i ich wykonania również. jak je zamieścisz obejrzymy podpowiemy. co do przekładni kierowniczej, płyn wspomagania, nowy? właściwy? w odpowiedniej ilości?
car_diag_cork Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Wartości pompek powinny oscylować w granicach 0. Jeśli są na plusie to niekoniecznie lejące wtryski. Pompka na słabszym cylindrze będzie podlewać żeby wyrównać pracę silnika. Zrób logi pompek.Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się