Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem forumowicze,

Podrzucam komplet logów, jakbyście mogli zerknąć swoim okiem jak to się przedstawia. Furka bez katalizatora, seria, świece dopiero co wymienione, szczelność sprawdzałem- miałem dziurę w tipie który został wymieniony. Po tym niestety szczelności już nie sprawdzałem. Logi robione na PB. Generalnie furka jeździ, nie ma z nią problemów ale zaniepokoiła mnie wysoka korekta lambdy. Podmieniałem przepływkę na inną ale poprawy nie było.

Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_WjF78w.html

Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_8i830.html

Grupy 002, 118: http://vaglog.pl/log-002_118_n3HNe.html  tu niestety miała być grupa 20 ale coś omyłkowo wyszła 2. Nie mniej jednak na Pb99 same zera były jak sprawdzałem tydzień temu.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Opublikowano

jakoś dużo jak na serię maf pokazuje 

Opublikowano

Przepływka była podmieniana i wartości są podobne.

Opublikowano

Tak. Od kolegi wrzuciłem wkład o tych samych numerach.

 

Opublikowano

tą szczelność dobrze sprawdzałeś ?

patrze u mnie na maf i też sięga 132g/s 

 

Opublikowano

W zasadzie po wymianie TIPa jeszcze tego nie robiłem.

Opublikowano

ciśnienie paliwa sprawdzałeś ?może tu jest problem 

Opublikowano

Nie sprawdzałem :( ogarnę manometr to sprawdzę.

Opublikowano

bo nie wiem jak te ecu z awt radzi sobie z paliwem bo jak  tak jak me7 z b6 to komp powinien sobie wydłużyć czasy wtrysków dla prawidłowych korekt 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...