Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo powoli schodzi z obrotów + CHECK Engine


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pisze do was żeby rozeznać temat, może ktoś mi coś podpowie.  A więc, chory to A4 1.8T bfb z lpg. Auto nagle zaczelo wolniej schodzić z obrotów tak od 2500obr w dół ale nie było tragedii, a jak wbiłem luz to spadały do 800obr i trochę falowały tak 700-1000obr. Po paru kilometrach zaświecił się check, auto straciło kopa, i teraz jak na luzie dodam gazu tak do 2000-2500obr to potrafią same się utrzymywać nawet przez wiele sekund. Potem nagle opadaja do 800obr i powoli rosną nawet do 1400-1600 obr. Zachowuje się tak jakby gdzieś łapał lewe powietrze :/ Dzieje sie tak na Pb i LPG. Wrzucam poniżej krotki filmik, na komputer póki co nie miałem czasu ale myślę ze jutro gdzieś podjadę.

 

 

 

Opublikowano

Może przepływomierz się przycina ?

Opublikowano

Też mi tak się wydaje że to może być przeplywka albo czujnik położenia pedału sprzęgła . 

Opublikowano (edytowane)

Musisz zrobić logi z przepływomierza to Ci ktoś powie czy dobrze wskazuje :D

Edytowane przez k232
Opublikowano

Bardziej to wyglada na nieszczelnosc w dolocie lub co tez prawdopodobne zaworek kierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem, temat poruszany wiele razy.

Opublikowano

Obstawiam nieszczelność. U mnie powoli schodził z obrotów jak spadł mi Tip z turbiny:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

U mnie na zimnym silniku obroty spadają od razu i falują na gorącym silniku obroty spadają szybko do 1200 a później powoli na 900, cholera wie.. trzeba poszukać tej nieszczelności pewnie..

Opublikowano

Tez przy przyspieszaniu i odpuszczeniu gazu jak turbo ładuje slychac taki swist chyba tego zaworu dv albo w filtrze to tak huczy - wiecie taki troche blow off w jakims subaru :D  Jezdze teraz ze zdjetym schowkiem na pasażerce i nie wiem czy teraz to tak sluchac bo nie ma schowka czy to cos sie jednak rozwaliło, moze DV?

krótki film z dźwiękiem:

 

Opublikowano

Masz stozek?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
2 godziny temu, sambo napisał:

Masz stozek?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Oryginalny filtr. 

Opublikowano

Miałem u siebie dokładnie ten sam problem. Na 99,99% masz problem z zaworkiem odpowietrzającym skrzynie korbową. Koszt niewielki, nie polecam zamienników. Ja we Wrocławiu w serwisie zapłaciłem 48zł za ten zawór.

Oto link jak on wygląda:SKOVtSD5LEwAAAABJRU5ErkJgggA=

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Repik napisał:

Miałem u siebie dokładnie ten sam problem. Na 99,99% masz problem z zaworkiem odpowietrzającym skrzynie korbową. Koszt niewielki, nie polecam zamienników. Ja we Wrocławiu w serwisie zapłaciłem 48zł za ten zawór.

Oto link jak on wygląda:SKOVtSD5LEwAAAABJRU5ErkJgggA=

Też o nim myslę! Nawet patrzylem teraz że spod opaski ktora go trzyma wydostaje sie ta brązowa maź ktora powstaje w odmie i weze są lekko zaolejone. 48zl to spoko cena.

teraz zabralem sie za sprawdzanie tego swistu, myslalem ze to DV ale znalazlem takie coś :o  Rozerwana rura miedzy filtrem powietrza a turbiną, to sie TIP chyba nazywa :) 

 

image.jpeg

Edytowane przez tom5151
Opublikowano

Ale ci go rozwaliło ?

Opublikowano

Mówiłem ze TIP ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
7 godzin temu, grubcio1980 napisał:

Ale ci go rozwaliło ?

Może jak regenerowałem turbo to opaskę za mocno ścisnąłem.

3 godziny temu, sambo napisał:

Mówiłem ze TIP ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Oby tylko to :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...