koloboro Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 przepustnica wydaje się pracować dobrze. ale ujemny przepływ powietrza raczej dobry nie jest.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 5 godzin temu, koloboro napisał: przepustnica wydaje się pracować dobrze. ale ujemny przepływ powietrza raczej dobry nie jest. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Czyli problem może leżeć po stronie przepływomierza?
koloboro Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 jakieś błędy ecu rejestruje?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Randor Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Trzy sprawy mam. Po pierwsze czy sprawdzałeś szczelność evap i przewodu idącego do niego? Gdzieś kiedyś czytałem, że ktoś miał tak samo jak my i pomogło zaciśniecie przewodu do evap właśnie. Ja dzisiaj to u siebie sprawdzę. Druga sprawa to ssanie które może mieć coś wspólnego z tematem. Jak to u Was wygląda? U mnie nawet zimą przy -20 po odpaleniu auta obroty momentalnie spadają na 850 (nie powoduje to żadnych szarpnięć, spadków mocy itp). Może przez sekundę czy dwie jest 1000 a może nawet nie. Czy aby to nie jest dziwne? Zawsze byłem przekonany, że chociaż przez tą minutę powinien pochodzić na tych 1200 i dopiero spaść do docelowych obrotów. Trzecia która także w moim przypadku wskazuje na potencjometr przepustnicy to jazda na 1 biegu z małą prędkością. Jadąc powiedzmy do 2 tyś obr autem strasznie szarpie. Wystarczy minimalnie dodać albo ująć gazu i auto prawie staje dęba. Po prostu nie da się jechać płynnie na pierwszym biegu z małą prędkością chyba, ze jadę szybciej powiedzmy od 3 tyś w górę. Czy to normalne? Może mam wytarty potencjometr w zakresie 0-2000obr? Chyba w tym zakresie najczęściej pracuje przepustnica tak na chłopski rozum. Edytowane 23 Maja 2017 przez Randor
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 4 godziny temu, koloboro napisał: jakieś błędy ecu rejestruje? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Wczoraj mieć błąd 00561 mixture adaptation.. Co to jest ten evap? Randor u Ciebie przepływomierz, przepustnica albo gdzieś łapie lewe powietrze jak nie da się jechać.
koloboro Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 myślę, że trzeba zacząć od przepływomierza.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 5 minut temu, koloboro napisał: myślę, że trzeba zacząć od przepływomierza. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odepne teraz po 8 godzinnym postoju przepływomierz i zobaczę czy będzie ssanie.
Randor Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Evap to ten zaworek który cyka. Znajduje się na obudowie filtra powietrza. Często podobno od niego silnik łapie lewe powietrze.
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Jak ten evap ma działać poprawnie? On mi cyka co jakiś czas.
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Odpiąłem przeplywomierz, odpaliłem i auto zgasło co to oznacza?
Randor Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) On ma cykać cały czas i to dość głośno wtedy pracuje prawidłowo ale to dalej nie znaczy, że trzyma jak należy. Trzeba zacisnąć porządnie lub zaślepić na chwilę wężyk który od niego idzie i patrzeć czy silnik zaczął lepiej pracować. Edytowane 23 Maja 2017 przez Randor
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 20 minut temu, Randor napisał: On ma cykać cały czas i to dość głośno wtedy pracuje prawidłowo ale to dalej nie znaczy, że trzyma jak należy. Trzeba zacisnąć porządnie lub zaślepić na chwilę wężyk który od niego idzie i patrzeć czy silnik zaczął lepiej pracować. Dobra wskazówka, a co z tym przepływomierzem jak auto zgasło po odpieciu kostki ?
koloboro Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 i wogóle nie chce odpalić? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Odpalić odpalał ale dusił się i gasł. Ten evap u mnie cały czas cyka.
Randor Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Z tego co wiem auto bez przepływki powinno normalnie pracować. Ja jeździłem z odpiętą żeby sprawdzić czy to nie jej wina i auto zachowywało się bez zmian.
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Biorąc to na chłopski rozum, też na starej przepływce jeździłem kilka razy z odpiętą kostką i auto normalnie działało, czyli w takim przypadku przepływomierz dobry. Jeżeli auto gaśnie to coś z przepływomierzem musi być nie tak.
Randor Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Nie czytałem całego tematu. Robiłeś logi? Jakie przepływy pokazuje przepływka? Pytanie tylko czy sam przepływ daje nam 100% pewności, że przepływka jest ok.
k232 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 http://vaglog.pl/log-002_004_005_iY98924.html Akurat byłem zrobić statyczne. Ale jednak coś z tym zaworkiem jest nie tak. Sprawdzałem teraz i jak gazuję to zaworek nie działa, jak schodzi z obrotów też nie działa, obroty falują spadnie na 500 i ustabilizuje się na 900 to wtedy zaworek zaczyna działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się