Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z tylna wycieraczka


Nowak50

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mój problem polega na tym że wycieraczka cały czas działa, nie idzie jej wyłączyć. Wiem że występuje problem z zalewaniem silniczka, jutro do niego się dobiorę tylko nie wiem jakie potrzebne są oringi może ktoś z kolegów wie ? 

Kolejna rzecz która mnie martwi to że gdy ruszam manetka w kierunku włączenia tylnej wycieraczki słychać cykniecie z okolic MCE. Czy MCE nadaje się do kosza ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Kolego miałem taki sam problem. Zalana została płytka sterująca i jest do wyrzucenia. Suszenie nie pomoże. Cieknie w miejscu krućca. Ja zrobiłem tak, że kupiłem opaskę termozgrzewalne i nałożyłem na łączeniu i zgrzalem.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można kupić samą tą płytkę czy caly silniczek trzeba kupić ?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co nie wiem czy można. Ori nowa kosztuje 280 Valeo a uzywka w granicach 150.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Nowak50 napisał:

A można kupić samą tą płytkę czy caly silniczek trzeba kupić ?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Kup cały silniczek jakieś dziwne naprawy na niewiele ci sie przydadzą

http://allegro.pl/silniczek-tylnej-wycieraczki-audi-a4-b6-b7-orygin-i6729979776.html

jest tego masa jak poszukasz to i poniżej 100 zł kupisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj po rozkręceniu silniczka wiem że żadna naprawa nie będzie opłacalna więc szukam nowej używki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam silniczek z końcówką A, czy będzie pasował z innąkońcówką ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem. Cały czas pracuje tylna wycieraczka bez względu na położenie włącznika przy kierownicy. Na kostce z tyłu przy WYŁĄCZONEJ wycieraczce jest cały czas napięcie na 3 pinach( oprócz brązowego - pewnie masa)  a przy WŁĄCZONEJ tylko na jednym (żółto/czarnym). Wymontowałem silniczek, oczyściłem go ,nasmarowałem ponownie, zajrzałem do płytki która przy nim jest i też nie widać żadnych uszkodzeń. Pomyślałem, że przetarte przewody w klapie bagażnika - nic z tego, tam wszystko ok. Następnie podejrzenie padło na "sklejony" przekaźnik ( jest na 6tej pozycji pod kierownicą). Tam też wszystko ok, bo steruje on również przednimi wycieraczkami które działają bez zarzutu. Dla pewności wyjąłem go z obudowy i tam tez nie zauważyłem żadnych nadpaleń na stykach. Pomyślałem więc , że to włącznik zespolony pod kierownicą ale podczas włączania go w pozycje tylnej wycieraczki słyszę, że steruje przekaźnikiem( tym rozbieranym). Nie wiem już o co kaman?!? Może ktoś ma schemat tej kostki od silnika? Jeśli się upewnię że tam zasilanie jest prawidłowe to dopiero wezmę się za włącznik pod kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...