tomek899 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Ile płaciliscie za wymiane uszczelki pod napinaczem? Jak można sprawdzić czy to jest uszkodzone ?
przem8 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Koszt w granicach 150-200zł. Jak poznać? Po prostu leje się spod niego. Umyć dokładnie zaolejone miejsce i obserwować czy to spod uszczelki dekla czy jednak spod napinacza.
tomek899 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 To mi powiedzieli ok 600 zł bo mowili ze trzeba caly przod sciagac, walki rozpinac itd, a mowili ze tak nie zobacza czy z niego cieknie. w ktorym miejscu to sprawdzic, mozesz fotke zrobic ?
przem8 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Do wymiany uszczelki czy tez samego napinacza wystarczy wyjac tylko walek ssacy i nie trzeba nic wiecej demontowac. Przy wymianie lancuszka mozna robic jak piszesz ale jak ogarniety mechanik i ma checi to zrobi bez rozbierania przodu i calego rozrzadu. W moim przypadku tak mialem robione. Na necie jest pare filmikow to popatrz jak to ludzie robia. Nie mam jak fotek zrobic poki co Edytowane 2 Marca 2017 przez przem8
tomek899 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 jak tam nie ma za bardzo dojscia zeby zobaczyc czy kapie spod uszczelki napinacza? od góry mozna zobaczyć ? robił to może ktoś ? ile płaciliscie za robote? wyjmowali cały przod ?
przem8 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze raz. Robiłem to w A4 b6 i za wymianę napinacza z łańcuszkiem płaciłem coś w granicach 200zł. Proszę tu masz filmik poglądowy Jakie masz objawy, że czepiłeś się tej uszczelki pod napinaczem? Najczęściej w tych silnikach to cieknie spod uszczelki dekla
tomek899 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Wymieniona uszczelka pod klawiatura, ale jak wkladam reke z tylu silnika to jest delikatnie mokro. Pytałem się jeszcze raz bo mi powiedzieli ok 600 zł, może ktos jeszcze wymieniał
przem8 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Raczej chcą Cię naciągnąć . Może być, że spod napinacza. Chyba, że pozostały resztki oliwy sprzed wymiany uszczelki? Wytrzeć i obserwować rozwój sytuacji.
Gość Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Odrobina sprytu i checi i da sie podniesc napinacz i wyjac uszczelkie zwykla plus polksiezyc bez rozpinania rozrzadu i walkow.
matres85 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Dokładnie tak, jak pisał kolega powyżej. Sprawdzić można łatwo czy leci spod napinacza, wystarczy jedynie odkręcić kolanko od odmy co idzie do pokrywy głowicy, mniej więcej pod wtyczką od napinacza łańcucha rozrządu widać półksiężyc pod napinaczem, często stamtąd kapie(lusterkiem można tam zajrzeć). Ja u siebie sam wymieniałem, roboty na jakieś 3h spokojnie, potrzebny jedynie klucz do ściśnięcia napinacza rozrządu, wymiana jak na filmiku powyżej.
k830713 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 Witam, czy przy wymianie samych uszczelek potrzebny jest ten klucz do ściskania napinacza ?? Czy wystarczy odkręcić wałek i go unieść, a następnie jak się włoży to chyba łańcuch nie powinien się przestawić ?? Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakim momentem dokręcać wałek, oraz jak wymienić uszczelkę na wałku od przodu samochodu, jaki ona ma numer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się