Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzona przesyłka w transporcie


marda16

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,dziś zadzwoniła Pani z DPD z informacją o uszkodzeniu mojej przesyłki (pęknięta szyba w klapie) w transporcie i że mogę ją jutro po obejrzeniu przyjąć lub odmówić przyjęcia (wysyłka za pobraniem).Ponadto informowała że cały ten transport był jakiś tam uszkodzony.

Czy jak już przyjmę klapę i zapłacę to DPD zwróci mi koszty szyby lub jakieś odszkodowanie po spisaniu protokołu ?   

 Najprościej nie przyjąć ale zależy mi na lotce od niej .

 

Edytowane przez marda16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo dasz w łapę gościowi który udostępni Ci przesyłkę do obejrzenia i odkręcisz sobie lotkę, albo dogadasz się ze sprzedajawcą i kupisz od niego lotkę - ale to przesyłki musisz nie odebrać i nie wiem czy DPD odda oprócz kasy także klapę sprzedającemu czy pójdzie do utylizacji.

Albo odbierasz i odkręcasz sobie lotkę, a resztę oddajesz na złom. Ale to już zależy jak bardzo chcesz ją mieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, august napisał:

Albo dasz w łapę gościowi który udostępni Ci przesyłkę do obejrzenia i odkręcisz sobie lotkę

Z której choinki się urwałeś?

 

Opcje dwie
-Nie odbierasz
- Odbierasz, jeżeli się na tyle opłaca by nie mieć szyby. Spisujesz protokół i na podstawie dowodu zakupu otrzymujesz odszkodowanie od firmy, najczęściej 100% wartości paczki, a zawartość w większości przypadków zostaje, szczególnie jeśli chodzi o szyby. Przerabiałem już to. Ta opcja ma też haczyk, jeśli paczkę pakował kretyn, to nie będzie odszkodowania.

Opcja druga odpada w przypadku, kiedy to nie masz potwierdzenia zakupu, bo będzie problem z ustaleniem wartości.

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, JawoR36 napisał:

Z której choinki się urwałeś?

 

Opcje dwie
-Nie odbierasz
- Odbierasz, jeżeli się na tyle opłaca by nie mieć szyby. Spisujesz protokół i na podstawie dowodu zakupu otrzymujesz odszkodowanie od firmy, najczęściej 100% wartości paczki, a zawartość w większości przypadków zostaje, szczególnie jeśli chodzi o szyby. Przerabiałem już to.

Opcja druga odpada w przypadku, kiedy to nie masz potwierdzenia zakupu, bo będzie problem z ustaleniem wartości.

Z tej na której wisi się na poluzowanych gumkach z majtek ;)
Trochę dystansu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręcanie odpada bo przyklejona, szyba pęknięta na pewno a czy lotka w dobrym stanie to się okaże jak zobaczę :kwasny:

Zawartość dodana 6 minutes later
4 minuty temu, JawoR36 napisał:

Z której choinki się urwałeś?

 

Opcje dwie
-Nie odbierasz
- Odbierasz, jeżeli się na tyle opłaca by nie mieć szyby. Spisujesz protokół i na podstawie dowodu zakupu otrzymujesz odszkodowanie od firmy, najczęściej 100% wartości paczki, a zawartość w większości przypadków zostaje, szczególnie jeśli chodzi o szyby. Przerabiałem już to. Ta opcja ma też haczyk, jeśli paczkę pakował kretyn, to nie będzie odszkodowania.

Opcja druga odpada w przypadku, kiedy to nie masz potwierdzenia zakupu, bo będzie problem z ustaleniem wartości.

a wartość nie będzie zaliczana jeżeli wysłał za pobraniem i ubezpieczył ją ?

ja jak wysyłam za pobraniem to muszę wpisać wartość ubezpieczenia nie mniejszą jak wartość pobrania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie lotki, dla kogoś, kto to robi na co dzień to co najmniej 10min. Dla kogoś kto nigdy tego nie robił to dobre pół godziny i jeszcze dylemat czy nie uszkodzisz, a tyle czasu żaden kurier nie będzie czekał, a tym bardziej narażał swojego zatrudnienia w firmie, by otwierać paczkę i w niej ryć. Gdybym się z tym spotkał osobiście dopilnowałbym, żeby zostały wyciągnięte odpowiednie konsekwencję, łącznie z kupującym, którego de facto można posądzić o to że  "ukradł lotkę", a kurier mu to ułatwił. Jedyna opcja zajrzenia do paczki to kwestia negocjacji właściciela firmy z opiekunem umowy itd. Zadzwoń do sprzedawcy i zapytaj co on uważa w tym temacie. Może będzie chciał np obniżyć cenę o wartość szyby.

Znając życie szyba pęknięta, bo kiepsko paczka spakowana, więc lotka będzie ok. Zadzwoń do sprzedawcy, powiedz co i jak, obniży Ci cenę o 100zł (wartość szyby) i po kłopocie. Przynajmniej ja bym tak zrobił nie chciałoby mi się latać za odszkodowaniami i wykładać za koszty transportu. Wszystko zależy z jakich rejonów jest sprzedawca :grin:

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę ciężki ten temat bo jeszcze się z nim nie spotkałem w praktyce , zobaczę jak wygląda klapa przy kurierze i zadecyduję ,jak przyjmę i lotka będzie ok to zobaczę co będzie dalej może coś się zwróci, a jak i ona uszkodzona albo mi nie przypasuje to niech zabierają...

spedytorka  mówiła o całym transporcie pouszkadzanym co przyszedł do nich czyli chyba mieli by to na względzie 

Edytowane przez marda16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś żona zamówiła książkę cena coś koło 70zl,. Spakowana nie hlujnie ulega uszkodzeniu podczas transportu. Żona paczkę odebrała nie sprawdziła przy kurierze.  Jak się zorientowała przedzwonila na firmę i powiedziała co i jak. O dziwo przyjechał kurier z protokołem szkody i kasę oddali a mogli olać bo paczka nie sprawdzona przy odbiorze. 

Druga sytuacja znajoma wysyła laptopa na reklamacje pakuje starannie podczas transportu laptop uległ uszkodzeniu i tu zonk nie dostała kasy bo nie miała dokumentacji ze laptop był cały podczas pakowania. Sprawa oparła się o rzecznika praw konsumenta ale nic nie wskural. 

Ty masz ten plus ze wiesz o uszkodzonym towarze od razu protokół i zwrot kasy. Jak mało ci zależy to nie przejmuj i tyle. PS pytanie czy tylko szyba jest uszkodzona. 

I najważniejsze kurier nie pozwoli ci otworzyć paczki przed dokonaniem zapłaty chyba ze masz opcje ze sprawdzeniem zanim zapłacisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do sprzedawcy, klapę zabezpieczył bardzo dobrze szybę kocem, folią bąbelkową ,styropianem ,resztę kartonami także mówił ze nic nie powinno się stać jej przy normalnym transporcie , nie było opcji otworzenia przed opłatą ciekawe co kurier jutro powie...

Edytowane przez marda16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co kojarzę to zazwyczaj musisz zapłacić, żeby otworzyć i później spisujesz protokół

Zależy jak bardzo zależy Ci na klapie, może lepiej nie odbierać i dogadać się ze sprzedawcą jak dostanie jakieś odszkodowanie, to może zejdzie z ceną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marda16 napisał:

Hej,dziś zadzwoniła Pani z DPD z informacją o uszkodzeniu mojej przesyłki (pęknięta szyba w klapie) w transporcie i że mogę ją jutro po obejrzeniu przyjąć lub odmówić przyjęcia (wysyłka za pobraniem).Ponadto informowała że cały ten transport był jakiś tam uszkodzony.

Czy jak już przyjmę klapę i zapłacę to DPD zwróci mi koszty szyby lub jakieś odszkodowanie po spisaniu protokołu ?   

 Najprościej nie przyjąć ale zależy mi na lotce od niej .

 

A skąd oni wiedzą, że pękła szyba jak nie otwierali paczki? No chyba, że poszła w drobny mak i dzwoni w środku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Falcone napisał:

A skąd oni wiedzą, że pękła szyba jak nie otwierali paczki? No chyba, że poszła w drobny mak i dzwoni w środku :decayed:

pewnie tak jest że słychać szkło :( ponad to mają drugą też tak uszkodzoną klapę jak moja...

Edytowane przez marda16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak słychać szkło to pewnie i klapa i lotka już porysowane....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, august napisał:

 

Albo dasz w łapę gościowi który udostępni Ci przesyłkę do obejrzenia i odkręcisz sobie lotkę, albo dogadasz się ze sprzedajawcą i kupisz od niego lotkę - ale to przesyłki musisz nie odebrać

 

:facepalm::facepalm::facepalm:

O ja pier**lę. lecz się gościu od razu na nogi, bo na mózg za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marda16 napisał:

Hej,dziś zadzwoniła Pani z DPD z informacją o uszkodzeniu mojej przesyłki (pęknięta szyba w klapie) w transporcie i że mogę ją jutro po obejrzeniu przyjąć lub odmówić przyjęcia (wysyłka za pobraniem).Ponadto informowała że cały ten transport był jakiś tam uszkodzony.

Czy jak już przyjmę klapę i zapłacę to DPD zwróci mi koszty szyby lub jakieś odszkodowanie po spisaniu protokołu ?   

 Najprościej nie przyjąć ale zależy mi na lotce od niej .

 

DPD Tobie nic nie zapłaci jedynie moze to zrobić lub nie sprzedawca. Jeśli ktoś z DPD dzwonił to olej temat i nie odbieraj tego. Za uszkodzenie zwróca jemu bo jeśli jest ewidentnie wina ich to zrobią to bez żadnego ale. Ubezpieczona paczka byla na pewno bo pobranie= ubezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Fido napisał:

:facepalm::facepalm::facepalm:

O ja pier**lę. lecz się gościu od razu na nogi, bo na mózg za późno.

Nie musisz mnie obrażać, ok?

Jak masz problem z oceną że taka propozycja jest ironią to zapytaj ... strach się odezwać na forum bo niektórzy tacy poważni jakby trzonki od szczotek połknęli bez gryzienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale ręce mi opadły czytając to co napisałeś.

3 lata robiłem w kurierce więc się nie dziw na moją reakcję.

Nie ma takiej opcji by sobie odkręcić coś  z uszkodzonej przesyłki, zapłacić np.1/5 wartości a resztą niech się buja wysyłający.

Z choinki się urwałeś ???

Nie obrażam Cię ale to co napisałeś to przechodzi ludzkie pojęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DPD mozesz każdą paczke otworzyc zobaczyc,  przed zapłaceniem , ostatnio przerabialem ten temat dzwoniąc na infolinie, pani powiedziała mi że jesli kurier nie pozwoli, kazała dzwonić i informować  . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, 15lolo napisał:

W DPD mozesz każdą paczke otworzyc zobaczyc,  przed zapłaceniem , ostatnio przerabialem ten temat dzwoniąc na infolinie, pani powiedziała mi że jesli kurier nie pozwoli, kazała dzwonić i informować  . 

jeżeli tak jest to jest to dobra wiadomość :), chociaż myślę że jak sami tak hurtowo narozrabiali to powinni udostępnić ją przed opłatą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warunek że gdy nie odbierasz musisz ja spakować tak jak byla przed rozpakowaniem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...