Dawidepd Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 1Panowie takie pytanie jak bede wymieniac uszczelke zaworów bo troche mi sie poci klawiatura to czy ta uszczelka normalnie usiadzie czy trzeba ja jeszcze sylikonem ?? Chodzi mi czy tam sa jakies bolce moze ona wchodzi ładnie i poźniej gora pokrywy ja tylko dociska. Czy sylikonem też musze troche.2 Kto podpowie jak najlepiej dostac sie do kroćca wody ?? Chodzi mi o ten co jest mniej wiecej 3/4 silnika po prawo. Tam sa dwie rury i czujnik. Jak najlepiej go zdemontowac zeby wymienic na nowy. Bo puszcza mi płyn nie dużo ale puszcze.
Hezen Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Uszczelke to najlepiej z erlinga, cały komplet wraz z kapturkami.Dobrze czyscisz głowice oeaz pokrywe i składasz bez silikonu.Do króćca wody nie ma problemów z dojściem więc o co c'mon? xD
Dawidepd Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 3 godziny temu, Hezen napisał: Uszczelke to najlepiej z erlinga, cały komplet wraz z kapturkami. Dobrze czyscisz głowice oeaz pokrywe i składasz bez silikonu. Do króćca wody nie ma problemów z dojściem więc o co c'mon? xD No powiem Ci jakiegoś idealnego dojścia też tam nie ma. Ale jutro postaram się wszystko zrobić byle pogoda w miarę była
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Jak masz krzywa pokrywe to skladanie na sucho nie pomoze nic! Duzo mechanikow zle dokreca sruby krzywiac pokrywe. Musisz dac silikonu pod i na uszczelke.Nie za duzo by nie wyszlo. Kruciec... po prawej masz 3 ktory Cie interesuje??? Pokaz na focie lub czesci...
Dawidepd Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 Uszczelka nie aktualna myslalem ze to z niej leci. Ale ja wyeliminowałem , to nie uszczelka to jednak wąż jest lekko trachnięty i to z niego kapie lekko. TO wąz odmy chyba . http://www.fotosik.pl/zdjecie/48b5424d3663cce5 jak cos moge podac nr . wężą bo nie moge nigdzie go znaleźć a potrzebuje na już. Krociec chodziło mi ten co jest też czujnik. Jak patrzysz na silnik to 3/4 silnika po prawo troche u dołu. Dochodza tam dwa wężę i czujnik. Ale króciec już wymieniłem teraz bede czekac i sprawdzać czy to przez niego mi ubywał płyn chłodniczy. Dodam ze dużo jakoś nie ubywało ale ubywało. Co dwa tyg trzeba było dolac od min do max. A km troche robie nie to że stoi auto.
Hezen Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Z tego węża odmy to Ci leci z łączenia czy gdzieś jest przetarty?Ten wąż jest gruby więc o przetarcie dość trudno, jak leci z łączenia to wyczyścić do sucha i na nowo złożyć.Znajomemu króciec o który Ci chodzi wymieniałem w 15-20min.Dojście jest dobre, bywały rzeczy do wymiany gdzie ręki się nie dało włożyć i schodziło kupe czasu.
Dawidepd Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 53 minuty temu, Hezen napisał: Z tego węża odmy to Ci leci z łączenia czy gdzieś jest przetarty? Ten wąż jest gruby więc o przetarcie dość trudno, jak leci z łączenia to wyczyścić do sucha i na nowo złożyć. Znajomemu króciec o który Ci chodzi wymieniałem w 15-20min. Dojście jest dobre, bywały rzeczy do wymiany gdzie ręki się nie dało włożyć i schodziło kupe czasu. Kolego króciec temat zamkniety ja juz go wymieniłem teraz tylko czekam czy bedą efekty. Czy to napewno był króciec. Bo tam było mokro. A wąż odmy przy łaczeniu jest pekniety. Myśle ze poprzedni właściciel cos robił i możę jakoś szczypcami go złapał czy cos bo raczej sie nie przetarł. Zamołem go teraz czekam na ten wąż
Dawidepd Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Koledzy takie pytanie ma mój kolega. Jak by lepiej żeby nie, była uszkodzona uszczelka głowicy. To czy wtedy silnik bierze tylko płyn chłodniczy czy też gdzieś powinno być mokre? ? Ogólnie mówi nie kopci ubywa trochę. Co jakieś dwa tyg leje płyn. Tak ubywa ze 200 setki max na jakieś 500 km może więcej. Myślicie że może tak puszczać uszczelka czy to można wykluczyć?
wesz82 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Trza zbadac gdzie jest dziura.. W.warsztatach podlaczaja cisnienie pod uklad i szukaja. Niech kolega zmierzy cisnienie na cylindrach. Jak auto przepalana rowniez plyn to czesto pod korkiem wlewu oleju jest maslo.
Dawidepd Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 6 godzin temu, wesz82 napisał: Trza zbadac gdzie jest dziura.. W.warsztatach podlaczaja cisnienie pod uklad i szukaja. Niech kolega zmierzy cisnienie na cylindrach. Jak auto przepalana rowniez plyn to czesto pod korkiem wlewu oleju jest maslo. Nie ma masła olej też dobry i w normie płyn w zbiorniczku jest też ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się