DanielA4B618T Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Panowie z czego może wyciekać z tylu za silnikiem olej na skrzynie biegów? Napewno nie cieknie z uszczelki pokrywy, tydzień temu wymieniona uszczelka pod zaworem wysokiego ciśnienia. Z czego może jeszcze wyciekać ?
JawoR36 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Nie dosyć że biedaczysko olej żłopie, to jeszcze wypluwa bokiem.. Umyj dokładnie tył silnika (np wysokim ciśnieniem) i wtedy patrz skąd leci.
DanielA4B618T Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Tylko jak to umyć? Ciężkie dojście.
Kozacz Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 zdejmujesz pokrywę i jedziesz na myjkę choćby automatyczną i bierzesz funkcję mycie podwozia
DanielA4B618T Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Opublikowano 28 Marca 2017 Panowie wymyłem silnik tak jak mówiliście i okazało się że olej cieknie spod zaworu wysokiego ciśnienia. Wymieniłem uszczelkę na ori i olej znów cieknie z tego miejsca. Co może być powodem ?
DanielA4B618T Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tracer123 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 mi mechanik uszkodził ten zawór i tez waliło olejem, dopiero po wymianie na drugi przestało lać.
DanielA4B618T Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Co uszkodził ze się lało ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tracer123 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 nie mam pojęcia co uszkodził, na pewno próbował wymieniać uszczelki ale nic nie pomogło.
xsebo1 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Wyciek spod zaworu wysokiego ciśnienia czy nastawnika? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
DanielA4B618T Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 https://a.d-cd.net/da5ba6as-960.jpg dokładnie spod tego elementu. Zmieniłem uszczelkę i nie pomogło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
xsebo1 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Nastawnik zmiennych faz rozrządu. Miałem taką samą sytuację, uszczelka z aso nie pomogła więc kupiłem uzywke. Nie leci i śmiga. Trudno wyjąć nastawnik gdy wyrobi bruzdy w wariatorze, przez co łatwo go uszkodzić. Mój nie hałasował pomimo wyrobionych rowków Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Chudy2525 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Witam Umnie tez cieknie z tego miejsca i na dodatek zaczał chałasowac powiedzcie tak teoretycznie ile taka wymiana z częściami i robocizna oczywiscie z wymiana nastawnika(wariatora)?? 2.0 alt
michu A4 B6 2.0 ALT Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 Nowy wariator kosztuje kupę kasy i tylko w aso można to dostać , ja regenerowałem. Koszt regeneracji od 700 do 1000 zł zależy co poszło .
Chudy2525 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Mam jednak wariator do regeneracji koszt 700zl 2 lata gwarancji. Powiedzcie mi na co zwrocic uwage przy montazu wariatora tak zeby juz nie wyrzucał oleju?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się