Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17930 Camshaft Bank2 POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy koledzy... proszę o pomoc...

Wymieniłem łańcuchy i napinacz banku2. Na nowy firmy AUTOlog. Mam na komputerze taki błąd....

17930 Camshaft Adjustment: Bank2: Malfunktion, P1522 - 001 - Upper Limit Exceeded

Wg mnie mówi: Górna granica przekroczona. Ale nie wiem czego jest to powodem... Nie wiem już co robić :( Auto raczej nie muli... raczej żadnych objawów....

Proszę o pomoc bo moja miłość do tego samochodu przemija z każdym dniem :(

Poniżej logi dynamiczne:

http://vaglog.pl/log-060_090_093_J2be9.html

 

Za trafną odpowiedz wyślę flaszeczkę !

 

Opublikowano

dobry napinacz założyłeś ? wiesz że są inne

Opublikowano
1 godzinę temu, maly8181 napisał:

dobry napinacz założyłeś ? wiesz że są inne

Wg producenta dobry... odpowiednik. Nawet numer tego odpowiednika OEM na opakowaniu zgadza sie ze starym napinaczem... opadam z sił :/

Opublikowano

Kolego. Napinacz do reklamacji. Miałem taki sam problem z napinaczem tej firmy. Wymiana na innej marki pomogła. Na szczęście reklamacja u mechanika przeszła pozytywnie i nie musiałem za nic płacić. 

Opublikowano
8 godzin temu, kaman5151 napisał:

Kolego. Napinacz do reklamacji. Miałem taki sam problem z napinaczem tej firmy. Wymiana na innej marki pomogła. Na szczęście reklamacja u mechanika przeszła pozytywnie i nie musiałem za nic płacić. 

Ale wymieniłeś na tej samej firmy napinacz? I czy mogę tak jeździć jeszcze kila dni?

 

 

Opublikowano

Innej firmy. Jeździć raczej możesz jeszcze chwile jeżeli po za błędem nic się nie dzieje. Ale nie trzymaj go za długo.

Opublikowano (edytowane)

Zmienię napinacz na ten z allegrosza niby oryginalny i jak będzie działać to pijemy jak obiecałem

Edytowane przez krzysztof-kosior1
Opublikowano (edytowane)

Uwaga Panowie :D

Powodem był zawieszony napinacz... występuje to wtedy kiedy sprężyna pod tłoczkiem (tym zaraz pod cewką czarną) źle osiądzie... dzięki testowi wyjść i sprawdzeniu systemu przez VAG udało mi się do tego dojśc. Wymiana cewki i poprawienie sprężyny na razie poskutkowało. Probłem był duży dlatego, że w vagu na błędach bank2 to ten od pasażera ! ! A podczas testu wyjść bank 2 o ten od kierowcy... nie wiem dlaczego tak... służę pomocą w razie pytań ;)

 

Edytowane przez krzysztof-kosior1
Opublikowano
28 minut temu, krzysztof-kosior1 napisał:

Powodem był zawieszony napinacz...

To zawieszony był ten nowy napinacz czy jak w końcu? :D

Opublikowano

Błąd pokazywało na banku2 (strona kierowcy wg kolegów forum)... więc myślałem, że to nowy napinacz. Lecz odpiąłem od niego wtyczkę i tu ZONK - komputer pokazał błąd banku1 jako No Signal :o Mówie: "co jest ku***" :D rozebrałem cewkę starego napinacza z drugiej strony i okazuje się, że sprężynka pod tłoczkiem krzywo osadzona. Blokowała tą cewkę. Więc komputer ecu musiał wyłączyć fazy w obu napinaczach... poprawiłem spreżynkę, wymieniłem i cewkę. Zrobiłem test systemu i pojawiło sie SYStem ok i po przejechaniu ponad setki km zero błędów, fazy działają :D kierownicy w rękach utrzymać nie mogę :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...