szyman Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Witam. Jestem po wymianie kompletnego zawieszenia skv oraz po ustawieniu zbieżności . Prosił bym znawców od geometri o analizę wydruku. Jest parę rzeczy które nie pokrywają się z wartościami danych pomiarowych a pomiarem wyjściowym (końcowym). Głownie chodzi o zbieżność jednostronną tylnej i przedniej osi, są wychylenia poza normę dopuszczalną. Rozmawiając z mechanikiem dostałem informację że w b5 tyłu się nie ustawia a przednią oś dostosowuje się do tylnej i jeżeli tylna oś jest lekko przestawiona to zbieżność jednostronna na przedniej osi będzie wychodzić poza normę dopuszczalną. Patrząc natomiast na zbieżność całkowita mieści się w zakresie. Ogólnie auto wydaję się że prowadzi się OK. Nie ściąga, kierownica jest prosto ustawiona. Przy prędkości 120 km puściłem kierownice ( wolna przestrzeń dawny pas startowy) i audiczka trzymała się stabilnie. Jestem przed zmianą na nowe opony i niechciał bym żeby za jakiś czas nic z bieżnika nie zostało. Drugie pytanie to dlaczego ta tylna oś ma tą zbieżność po za dane dopuszczalne. Autem jeżdżę 10 lat żadnego poważnego dzwona nie miała. JAk wy to koledzy widzicie. Jest sens poprawiać czy zostawić tak jak jest? Jeżeli jest to nie odpowiedni dział to prosił bym moderatora o przeniesienie do właściwego. Dziekuję
bialy986 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Witam.Podłącze się do tematu żeby nie zakładać nowego.Również jestem po wymianie kompletu wahaczy skv,ustawieniu zbieżności ale mam wrażenie że coś jest nie tak.Może ktoś się wypowie w tym temacie.Audi quattro. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się