Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Skąd woda w N75 ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj wracam sobie z pracy aż tu nagle czuje szarpnięcie mocą silnika, troche gazu i zagle autko przestaje przyspieszać.... notlauf pomyślałem. Wstawiam autko do garażu i jakos nie słysze cykania N75... podpinam VAG ...błąd 575. Mam Cie pomyślałem.

Wyciągam elektrozaworek a tu z wężyka wpiętego w dolot przed turbo leci woda. Rozebrałem całość wyczyściłem i jest O.K.

Skąd wzięłą się woda w zaworku ?? Filtr powietrza suchy :kox: .

Opublikowano

błąd 575 oznacza N75???

Ja mam ten sam błąd. Jest on generowany od czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym, co u mnie potwierdza zapieczone/zacinające się kierownice turbo.

Co do błedu 575 nie może to być raczej N75 gdyż podmieniałem trzy zaworki i na każdym bez znaczenia ale zawsze na 4 przy okolo 2,6 tys rpm i 5 biegu przy 2,2 tys rpm notlauf. U mnie wymiana zaworków nic nie dała, ale po zgaszeniu silnika i po upływioe okolo 4 - 5 sek słychać jak opada sztanga, wydając charakterystyczne puknięcie w gruszce (ktoś gasi silnik, ja trzymam za sztangę i po chwili dopiero ona opada wydajac taki metaliczny odgłos), tak samo ma się przy odpaleniu silnika, sztanga próbuje iść do góry ale nie zawsze to jej się udaje :/ WIęc wydaj mi się, że N75 do nr błedu 575 nie ma nic wspólnego ale moge sie mylić :mysli: Niech ktoś naprostuje to :gwizdanie: ale jak teraz patrzę Ty masz AHU 90KM więc nie masz kierownic w turbo wiec czemu też masz ten sam nr błedu co u mnie.....

Opublikowano

błąd 575 nie wskaże jednoznacznie co jest powodem przeładowania lub niedoładowania i dlatego przeprowadza się wtedy tzw. logi dynamiczne i dopiero na ich podstawie możemy zdiagnozować co szwankuje i uwalony N75 jak najbardziej wchodzi tu w rachubę, mimo, iż w AHU nie ma zmiennej geometrii to jest zawór wastegate, który jest sterowany gruchą z cięgnem za pośrednictwem N75.

Opublikowano

błąd 575 nie wskaże jednoznacznie co jest powodem przeładowania lub niedoładowania i dlatego przeprowadza się wtedy tzw. logi dynamiczne i dopiero na ich podstawie możemy zdiagnozować co szwankuje i uwalony N75 jak najbardziej wchodzi tu w rachubę, mimo, iż w AHU nie ma zmiennej geometrii to jest zawór wastegate, który jest sterowany gruchą z cięgnem za pośrednictwem N75.

AHA :mysli:

Dziękuje za wyjaśnienie :hi::good:

Opublikowano

U mnie wystarczyło wyczyścić i przemyć zaworek N75, był zalany wodą. A skąd .... może jakos skrapla się w dolocie... różnica temperatur. :naughty:

Już zrobione, bez logów. Już pisałem jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...