Dykcio Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Witam, mam problem ze swoją Audiczką: po wymianie łącznika pomiędzy turbiną a przewodem intercoolera auto wpada w jakiś tryb awaryjny, tzn. podczas rozpędzania na 3 biegu jak przekroczę 3 tyś/min auto traci moc. Polski Vag i vag-com pokazują błąd 575, zrobiłem logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log-011_9k2Il3E.html ale nie jestem w stanie ich zinterpretować, prosze o pomoc bo autko jest mi potrzebne codziennie a w takim stanie jazda jest męką. Z góry dziękuję za pomoc
Mozgu Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 kolego jak było duzo jezdzone z nieszczelnoscia a teraz uszczelniles to 99% ze masz zawalone sterowanie vnt czyli zmienna geometrie i bez wyjecia turbo i wyczyszczenia sie nie obedzie. Wpisz sobie w google czyszczenie vnt i tam na roznych forach jest ładnie opisane ze zdjeciami, na naszym z reszta tez ale akurat nie chce mi sie szukac
Dykcio Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 Zmienna geometria występowała w AHU ? Bo z tego co udało mi się przeczytać to chyba nie ma.
Arek8888 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 To chyba silnik 90 KM więc w nim najpewniej nie ma zmiennej geometrii.
Dykcio Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 Z kilku źródeł wynika że AHU nie ma zmiennej geometrii, ale planuje na dniach wyjąć turbo i je wyczyścić bo nie wiem czy się nie zapiekl zawór. Czy sztanga sterująca zaworem upustowym powinna dać się poruszać palcami ? Lub ewentualnie na postoju przy dodawaniu gazu ?
Arek8888 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Palcami to może być trochę ciężko bo w gruszce jest sprężyna i zależy ile zostało z jej "sprężystości" ale całą dłonią jak najbardziej. Możesz też dać ciśnienie na gruszkę wężykiem ze strzykawki i powinno otwierać się bez problemu. Ewentualnie założyć klucz płaski na sztangę i próbować ruszać - powinna chodzić łatwo.
Dykcio Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 czyli jak będzie się ruszać sztanga to nie ma co turbiny wyjmować na stół ? Niektórzy proponują auto "przegonić" próbowałem wczoraj ale po rozpędzeniu się do 120 km/h przestało się odpychać. Co proponujecie zrobić? Wężyki wymienione.
Arek8888 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Jeśli zawór normalnie będzie chodził to moim zdaniem nie ma sensu jej wyciągać. Moje auto już przy 90 km/h przestaje się odpychać i też nie mogę dojść z nim do ładu, z tym że ja mam zmienną geometrię. Może być jeszcze nieszczelność na gruszce, a to właśnie możesz sprawdzić strzykawką.
Mozgu Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Na telefoie nie wyswietla kodu silika i z gory zalozylem ze to afn, avg, ahh itd ze zmnienna. W takich turbinach jak twoja 90% przypadkow winny jest zaworek n75. Aby sie upenic ze to on zrob bypass poza zaworkiem. Jesli gruszka jest sprawna i ciegno nie zapieczone to auto bedzie slabsze ale nie bedzie wpadac w, awaryjny. I bedziesz wiedzial ze to n75 jest walniety
Dykcio Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 1 minutę temu, Mozgu napisał: Na telefoie nie wyswietla kodu silika i z gory zalozylem ze to afn, avg, ahh itd ze zmnienna. W takich turbinach jak twoja 90% przypadkow winny jest zaworek n75. Aby sie upenic ze to on zrob bypass poza zaworkiem. Jesli gruszka jest sprawna i ciegno nie zapieczone to auto bedzie slabsze ale nie bedzie wpadac w, awaryjny. I bedziesz wiedzial ze to n75 jest walniety Jak wykonać ten bypass? Jakie wężyki należy połączyć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się