Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpnięcia przy ruszaniu zakres 1100-1700rpm.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B8 (lift) 2012 rok 2.0TDI 177 KM. Wszystko się pięknie układało, szczęśliwie, aż tu nagle po czasie zaczęło dziwnie szarpać podczas ruszania z pierwszego biegu. Problematyka polega na tym, iż jak powoli puszczę sprzęgło bez gazu to nie ma żadnego żabkowania, lecz gdy lekko go przykręcę i sprzęgło puszczę nieco sprawniej problem pojawia się - szarpie budą. Doprowadza mnie to do szału. Dodatkowo - napiszę jeszcze, iż auto przestaje skakać, gdy puszczam baaaaaaaaardzo powoli sprzęgło - problem znika. Sprawdzałem ze znajomym autko na podnośniku - znajomy stwierdził lekki luz na prawym przegubie wewnętrznym, oraz poduszce skrzyni biegów - widać było nieco zużytą gumę, ale mnie to nie przekonuje. Nie sądzę, aby poducha mogła zacząć trząść budą w takim stopniu. Znajomy zaś powiedział, iż problem leży najprawdopodobniej w sprzęgle - czarny scenariusz. Auto jest jeszcze na rzekomej gwarancji, ale nie wiem czy to obejmuje takowy zabieg.

Pozdrawiam i liczę na sprawną odpowiedź, bo może ktoś spotkał się z tym i mógłby się podzielić ze mną doświadczeniem.

Opublikowano

U mnie był rozwalony przegub wewnętrzny prawy i poduszka silnika prawa ale drgań przy ruszania nie było.

Najprawdopodobniej dwumas Masz do wymiany,Takie objawy są gdy dwumas ma luz.

 

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Ciekawi mnie fakt, iż nie słychać niczego z zewnątrz. Ciekawi mnie fakt, czy gwarancja dealera obejmuje taki zabieg, bo irytuje mnie fakt, iż autem zrobiłem zaledwie 2 tysiące kilometrów i już jest coś nie tak. Zawsze dbam o to, aby nie nadużywać tego sprzęgła.  Dodam, że auto ma 50 tysięcy przebiegu.

Opublikowano

Bardzo niski przebieg na ten rok,aż nierealny

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na 90% problem w sprzęgle/kole dwumasowym. Jest na to oddzielny temat w dziale układu napędowego. Możesz spróbować przypalić  delikatnie i powinno pomóc

Opublikowano (edytowane)

Któryś z użytkowników tego forum miał taki sam problem (ja też mam) i wymiana sprzęgła z dwumasem nie pomogła dopiero wymiana płynu w układzie hamulcowo sprzęgłowym rozwiązała ten problem. Spróbuj od tańszej opcji a sprzęgło/dwumas zostaw na koniec. Ja nie długo do tego też będę się przybierał tylko że u mnie jest 223tyś km

Edytowane przez Osta
Opublikowano

Na własną rękę nie będę tego dotykał. Auto zostało kupione u autoryzowanego dealera Audi także jakaś gwarancja powinna objąć. Biorąc pod uwagę, ze auto było serwisowane u nich od nowości - kupione w 2013 roku wiec jest to 4latek (wyprzedaż rocznika). Umawiam się z nimi po weekendzie i będziemy działać. Ciekaw byłem po prostu czego się spodziewać, jakiego werdyktu mam oczekiwać. Zobaczymy co będzie. Zerknę jeszcze w dokumentach czy gwarancja obejmuje taki zabieg.

Opublikowano
Na własną rękę nie będę tego dotykał. Auto zostało kupione u autoryzowanego dealera Audi także jakaś gwarancja powinna objąć. Biorąc pod uwagę, ze auto było serwisowane u nich od nowości - kupione w 2013 roku wiec jest to 4latek (wyprzedaż rocznika). Umawiam się z nimi po weekendzie i będziemy działać. Ciekaw byłem po prostu czego się spodziewać, jakiego werdyktu mam oczekiwać. Zobaczymy co będzie. Zerknę jeszcze w dokumentach czy gwarancja obejmuje taki zabieg.


I jak tam rezultat?



Sent from my iPad using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...