Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pompą wysokiego ciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie postanowiłem wymienić pompę wysokiego ciśnienia w mojej audi a4 b8 2.0 tdi CAGA z 2008r. bo już zaczęła cykać na nową ale nie z ASO I teraz tak po wymianie tej pompy zaistniał taki problem że podczas spokojnej jazdy na obrotach gdzieś około 1800tys.obr. a 2500tys.obr. zaczyna mrugać spirala i włącza się w tryb awaryjny,ledwo co jedzie i po wyłączeniu zapłonu oraz po ponownym uruchomieniu z powrotem jest dobrze i tak na okrągło.Natomiast jak jadę agresywnie i obroty mam non stop powyżej 3000tys.obr.to nic się nie dzieje.Nadmienie że przed wymianą czyli na tej starej pompie czegoś takiego nie robiła motor pracował normalnie.Numer mojej starej cykającej pompy jest taki 0 445 010 507 i kupując nową sprzedawca powiedział że może być o innej końcówce czyli o numerze 0 455 010 537 i taką zakupiłem.Błąd jaki wywala to za wysokie ciśnienie na szynie wtryskowej CR i dlatego się włącza w tryb awaryjny ,oczywiście czujnik który jest na szynie wymieniony na nowy,wtryski w bardzo dobrym stanie (sprawdzone) więc też odpadają,nie wiem czy ta pompa o tym innym numerze jest zła.Macie jakąś na to rade,bo ręce opadają.

Edytowane przez tomek2111
Opublikowano

Dzisiaj pompa została wymieniona no nową o tym samym numerze co moja stara i wszystko gra żadnych błędów.Tak więc jeżeli ktoś będzie kiedyś wymieniał to tylko o numerze odpowiadającemu oryginałowi które było zamontowane w aucie.Temat do zamknięcia. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...