adadur Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 stań z prawej strony auta i zerknij na tył silnika tam znajdziesz kabelki idące do czujnika - powinien byc koloru zielonego, czteropinowy
kielbu Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Panowie doprowadza mnie ten temat do szału. Wymieniłem termostat na oryginał (pomimo tego ze jak kupowałem auto to mechanior podłączył VAGa i G62 niby pokazywał błąd), bo naczytałem się i każdy poleca wymiane termostatu na początku i faktycznie po jego wymianie temperatura dobijała na desce do 90 a na klimatroniku do okolo 83, 84. Kupiłem na allegro oryginalny czujnik 4 pinowu zielony półokrągły z myślą że wymienie profilaktycznie na nowy bo taki mialem zamiar juz na poczatku.Wymieniłem, biore niunie na spacer i po jakims czasie zatrzymuje sie na 78 stopniach i ani drgnie ( na desce pokazuje tak samo ). W najbliższym czasie zmienie spowrotem na stary czarny i zobacze czy temp. bedzie dochodziła do 90 stopni.
waarren Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 tak się składa, że niedawno wymieniałem ten czujnik, u mnie od nowości był czarny o nr 078919501C, wymieniłem go na zielony (http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=558405870), u mnie w AJM zawleczka była od dołu, też wcześniej czytałem że wystarczy paluchem przytkać i nie bedzie płyn uciekał, ale widocznie mam za małe paluchy , na szczęście miałem szmatuchnę w pogotowiu i udało mi się przytkać :>, czujnik w mojej wersji jest po prawej stronie przy ściance grodziowej, tak mniej więcej pod EGR, za tą grubą rurką. Tutaj zdjęcie: nawet udało mi się podjechac tam komórą jak widać zapinka jest od dołu. Teraz mi trochę nowy lata dlatego nie jestem pewien czy mi uszczelka nie wyfruneła przypadkiem, na razie płynu nie ubywa. :gwizdanie: A tak w ogóle to ten czujnik wymieniłem zupełnie niepotrzebnie, ale to już inna historia o której piszę w innym wątku pozdro
adadur Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Czujnik z allegro ... pochodządzy pewnie z odpadów, które nie przeszły testów fabrycznych. W AJMie ma być zielony - jeszcze sprawdzę czy coś w ostanich 2 latach się nie zmieniło bo czasem wraz z aktualizacjami podaja coś nowego.
NYNA Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Jeżeli chodzi o firmę z tej aukcji http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=558405870 to na pewno nie jest żaden odpad.Firma konkretna nie jakiś tam sprzedawca części 100% ORI
rikardo Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Jeżeli chodzi o firmę z tej aukcji http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=558405870 to na pewno nie jest żaden odpad.Firma konkretna nie jakiś tam sprzedawca części 100% ORI Nie popadajmy w przesadę potwierdzam opinie kolegi o firmie. Jeżeli chodzi o kolor to w moim przypadku fabrycznie był założony koloru niebieskiego. Producent w między czasie zmienił kolorystykę i jak wymieniałem to w ASO otrzymałem już koloru zielonego z małą różnicą mnie kosztował 80 zł a jest identyczny jak ten z aukcji.
kielbu Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Zgadzam się z przedmówca, co do mojego czujnika to nie wiem, moze poprostu jest uszkodzony ale nie mam czasu nawet wymienić na wyjęty czarny. A znacie moze jakieś paramerty takiego czujnika zeby go pomierzyć jakimś miernikiem, oczywiście jak jest wyjęty.?
adadur Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Zerknij do książki Erholtza (czy jak mu tam) i odszukaj wykres z polem pracy ... oczywiście czujnik byś musiał "gotować" bo inaczej jak zasymulujesz zmiany temp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się