Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przydymianie w zakresie niskich obrotow BRD


Gentleman

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

od dlugie czasu boryk sie z problemem przydymiania przy niskich obrotach. Przy wysokich obrotach auto niemalze nie dymi, natomiast jesli chce gwaltowniej przyspieszyc na niskim biegu (2,3) z niskich obrotow, ponizej 2k to widze za soba chmurke dymu, szaro-czarnego.

Oleju po zmianie na motula, nie ubywa. Wczesniej byl castrol.

Moc jest, nie szarpie. Mam przepalona jedna lub dwie swiece, ale wyczytalem ze to nie wplywa na dymienie.

Czasami na postoju wydaje mi sie ze w aucie wyczuwalne sa spaliny.  Korekcje wtryskow w normie. Auto bez dpfa i bez kata.

Chlodniczka szczelna. Gdzie szukac? Od czego zaczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr jest na off?? jesli nie to go zaslep - jakie mamy wartosci w 004..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Gentleman napisał:

 Od czego zaczac?

Założyć z powrotem DPF-a i będzie po problemie :decayed::P

Z niskich obrotów pod dużym obciążeniem praktycznie każdy diesel bez cegiełki filtrującej  bąka puści .

Szczególnie jak się ktoś dotykał do programu i zapodał kosmicznego niuta w tym zakresie obrotów :facepalm:

Jak nie chcesz wracać do DPF-a a irytuje Cię czarna chmurka z tyłu , to po prostu nie obciążaj mocno silnika poniżej 2k RPM i nie powinien dymić ( oczywiście jeżeli jest w dobrym stanie technicznym ) :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gentleman napisał:

Czemu z tymi BRD ciagle problemy. A mozna bylo kupic auto w benzynie...ehh

nie można wszystkich BRD wrzucać do jednego wora

ja na swoją BRD nie narzekam DIESEL MUSI DYMIĆ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Karasik2 napisał:

nie można wszystkich BRD wrzucać do jednego wora

ja na swoją BRD nie narzekam DIESEL MUSI DYMIĆ :wink:

Zgadzam się , bez DPF-a praktycznie każdy przechodzony diesel w takich  okolicznościach musi zadymić :P

Żeby nie dymił to najprościej i najtaniej będzie chyba wrócić do nieszczęsnej cegiełki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim zadymieniu jakie wystepuje obecnie to mam wrazenie ze ciegielka by dlugo nie pociagnela. Byc moze w mapach jest cos za bardzo przekombinowane. Musze z tym zyc... Aczkolwiek wstyd troche jak audi b7 dymi bardziej niz stara 80ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie masz DPfu i masz podniesiona moc no to słabo zeby nie podkapcał przy nakrecaniu sie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SotoM napisał:

jesli nie masz DPfu i masz podniesiona moc no to słabo zeby nie podkapcał przy nakrecaniu sie....

Już chyba pisałem, szczególnie jak ktoś pojechał po bandzie z momentem obrotowym poniżej 2k RPM...:decayed:

Silniki z DPF-em miały specjalnie ograniczonego niuta w tym zakresie obrotów właśnie dla tego że dyży powoduje dymienie i by nie było problemów z cegiełką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze, ale teraz zeby to ogarnac to nalezalo by wgrac czysty soft i go ponownie modyfikowac. Koszty od 1k w gore. Nie ide w to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...