bartnickifilip Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Witam was serdecznie! Jestem tu nowy,do odwiedzenia forum zmusił mnie problem z moim samochodem.Mianowicie od jakiegoś czasu pojawił się problem przy przyspieszaniu oraz gdy przekraczam 120km/h. Auto było juz u dwóch mechaników miedzy innymi w TUNE UP. Auto zostało na razie tylko podlączone do komputera.Z tego powodu iż pierwszy miechanik stwierdził brak mechanicznego uszkodzenia w silniku. Drugi wykrył problem z 1 wtryskiem oraz "SYNCHRO" nie do końca rozumiem co to jest. Z pierwszych rozmów padło również stwierdzenie iż może być problem z elektroniką pojazdu np zalane bezpieczniki. Dla mnie jest to trochę realne ponieważ w połodze auta mam wodę, i to dość dużą ilość. Po myjni auto czasami wariuje tzn nie działa prędkościomierz. Auto przeszło mapowanie ok 2 lat temu własnie w tune up i zostało ustawione na ok 130 km z 115 km. Głowne objawy to przerywanie jazdy podczas przyszpieszania czy przekraczanie 120km. Mechanicy nie stwierdzili blędów w turbo czu egr oraz przepływomierzu. Dlatego tu pytam czy macie moze jakies pomysły co to może być. Wiem że to wrózenie z fusów ale kto pyta nie blądzi Auto ma przejechane 322 tyś km wątpie iż to jest realny przebieg. Rozrząd został wymieniony ok 50 tyś km temu . Generalnie auto da się uzywać niestety tylko po mieście. Jeżeli pominołem jakis ważny fakt o aucie to przepraszam i proszę o poinformawanie mnie o tym fakcie. Z góry dziękuje za pomoc i za każdą sugestie!
Kosmita Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Kolego przeczytaj regulamin.. najpierw wypadałoby się przywitać w odpowiednim dziale.. Edytowane 30 Marca 2017 przez Kosmita
bartnickifilip Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Przepraszam już naprawiłem już jakże karygodny błąd
Mozgu Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Ciwkawe co z tym wtryskiem? Zakladam ze to ajm, jestem na telefonie wiec nie widze oznaczen. Jesli to pompki to dobrze by bylo zamienic miejscami ten uszkodzony z innym i ponownie sprawdzic aby zo aczyc czy to wina wtrysku czy kabelkologii. Nalezy obejrzec wtedy konektorki od wtryskow, oczyscic i ewentualnie podogonac aby byl lepszy styk. Chodzilo pewnie o synchronizacje walkow ktora w pd to mozna sobie wytlumaczyc jako kat wyprzedzenia wtysku. Co do zalania to nie powinno byc mokro w srodku. Rozbierz obudowe ecu, i wysusz. Dziwne ze tacy magicy jak tune up nie ogarneli
bartnickifilip Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 18 minut temu, Mozgu napisał: Ciwkawe co z tym wtryskiem? Zakladam ze to ajm, jestem na telefonie wiec nie widze oznaczen. Jesli to pompki to dobrze by bylo zamienic miejscami ten uszkodzony z innym i ponownie sprawdzic aby zo aczyc czy to wina wtrysku czy kabelkologii. Nalezy obejrzec wtedy konektorki od wtryskow, oczyscic i ewentualnie podogonac aby byl lepszy styk. Chodzilo pewnie o synchronizacje walkow ktora w pd to mozna sobie wytlumaczyc jako kat wyprzedzenia wtysku. Co do zalania to nie powinno byc mokro w srodku. Rozbierz obudowe ecu, i wysusz. Dziwne ze tacy magicy jak tune up nie ogarneli Czy jest coś co mogę sam zrobić aby poszukać blędów. Narazie mam walizke narzedni i chęc do pracy. Staram się zawszę byc rozważnym w tym co robie. Pewnie to widzą również mechanicy nie chciałbym zapłacić za coś to moge sam. W tune up sprawdzili tylko na kompie ze mna. Umówiony jestem na czwartek na glębsze oględziny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się