Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPRZEDAM [BWE] Akoya silver sedan by Animal - Quattro/ S-Line / Bix / 19" / Bose / RNE-E / Home link / DRL+CLH...


Animal

Rekomendowane odpowiedzi

Ładny felunek, dobrze się prezentuje :)

mimo wszystko znaczek na grilu jest :D

 

powodzenia w modach, jeżdze na tym samym silniku- piona :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Bartek ;) Co do znaczka to wolałbym żeby go tam nie było ale skoro tak z fabryki wyjechał to go nie ruszam :decayed: Felgi na żywo wyglądają zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Gdyby nie fakt, że widziałem kiedyś takie koła na B6 to nigdy bym się nie zdecydował na ten wzór. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczna sztuka i widać, że naprawdę zadbana :) No i fajnie, że z quattro, ja już innego napędu nie chcę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mateusz ;) Jeżeli chodzi o napęd to zgadzam się z Tobą w pełni. Teraz wsiadając do każdego innego auta czuje ogromną różnicę i nie mogę doczekać się powrotu do swojego samochodu... a że pali ciut więcej to już mało istotne bo banan na twarzy cały czas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty zakupu. Ladnie utrzymana sztuka i ten kolor :naughty: Bardzo fajny. Felga tez zacna ;) Czekam na pierwsze mody! :P




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że czas na mały up w temacie. Miały być mody wizualne ale jednak rozsądek bierze górę i wole ogarnąć całą mechanikę na tip-top a dopiero później bawić się w rezanie wyglądu. W związku z tym rzuciłem rękawicę wadzie bezpośredniego wtrysku paliwa czyli wszechobecnemu nagarowi w dolocie i na zaworach ssących oraz postanowiłem wywalić zawór PCV (który i tak miałem uszkodzony) na rzecz Oil Catch Tanka. Poza tym przy okazji wymieniłem popychacz w pompie paliwa oraz wszystkie możliwe uszczelki i oringi. Z racji, że nie boję się pobrudzić rąk a miałem przez kilka dni drugie auto na dojazdy do pracy to moje przez cały tydzień stało i mogłem popołudniami przy nim dłubać... a ponieważ post bez fotek się nie liczy to poniżej kilka zdjęć zrobionych przed i po czyszczeniu :decayed: 

1zlyruo.jpg

aeqnms.jpg

10zn05e.jpg

zlriu0.jpg

10ye8g4.jpg

qouh7c.jpg

140xgtt.jpg

1180jsn.jpg

qoycms.jpg

2mmh9j9.jpg

v6stcp.jpg

21eyexc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No różnica wizualnie spora a jak odczucia po czyszczeniu ?  Czym czyściłeś ? 

 

Jakiś program w planach ? :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica po czyszczeniu spora. Mam wrażenie, że auto zrobiło się sporo elastyczniejsze i reakcja na gaz też znacząco się poprawiła. Roboty jest całkiem sporo ale polecam każdemu kto czuje się na siłach robić to samemu :decayed: Czyściłem wszystkim co wpadło w ręce i było bezpieczne :grin: zużyłem całą masę różnych szczotek, szczoteczek, pędzelków, ścierek, zmywacza do hamulców i środka do czyszczenia EGR-ów (to on zrobił najlepszą robotę w tym wszystkim). 

 

Co do planów to mocno wyhamowałem bo w życiu prywatnym wszystko mi się ostatnio pozmieniało i jak tak dalej pójdzie to za pół roku będę musiał kupić C6 w Avancie z jakimś 3.0 TDI pod maską :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, że ogarnięte, można spać spokojnie i jest Pan zadowolony :decayed: 

Coś dużego pod budowę potrzebujesz  ? 

Ja od 2 miechów przeglądam coś z silnikami 3.0tdi, A4 B7  oraz C6 lift. Trochę się zastanawiam czy nie lepiej uderzyć w nowszą konstrukcję...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiam sledzika i bede obserwowal :cool1:

Mowisz, ze auto cale w oryginalnym lakierze? Patrzac na zdjecia od tylu to czy przypadkiem zderzak tyl i klapa nie sa w innych odcieniach? :eusathink:

Koło fajnie tu pasi :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

11 godzin temu, Norbas napisał:

Najważniejsze, że ogarnięte, można spać spokojnie i jest Pan zadowolony :decayed: 

Coś dużego pod budowę potrzebujesz  ? 

Ja od 2 miechów przeglądam coś z silnikami 3.0tdi, A4 B7  oraz C6 lift. Trochę się zastanawiam czy nie lepiej uderzyć w nowszą konstrukcję...  

Budowy już nie ma... tzn. jeszcze jest ale nie będę jej kontynuował bo sytuacja mi się mocno pozmieniała :facepalm: Jak się kiedyś spotkamy to pogadamy. 

Co do nowszych konstrukcji to ostatnio miałem okazję polatać B8 2.0 TDI 170 kuni, przed liftem ale w pełnym S-Line i szczerze to mnie nie przekonała do siebie. Z kolei B8 polift lub C7 to już nie mój budżet... no chyba, że sprzedam działkę, rozpoczętą budowę, nerkę, płuco no i zmienię pracę :decayed: 

7 godzin temu, KoJ@K napisał:

Zostawiam sledzika i bede obserwowal :cool1:

Mowisz, ze auto cale w oryginalnym lakierze? Patrzac na zdjecia od tylu to czy przypadkiem zderzak tyl i klapa nie sa w innych odcieniach? :eusathink:

Koło fajnie tu pasi :thumbup1:

Dzięki :) Też mnie to dziwi ale tylny zderzak faktycznie nie pasuje odcieniem (być może był malowany ale mój miernik plastiku nie ogarnia :wink:).  Reszta się zgadza choć mam podejrzenia co do obydwu drzwi z prawej strony. Niby odcień pasuje ale grubość lakieru jest trochę grubsza niż na reszcie auta (160-180 mikronów). Niby się mieści ale coś dziwnie grubo w porównaniu do reszty gdzie jest 120-140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi B8 przypasował, Tyle, że wybrał bym lifta ale tak jak piszesz trochę siana trzeba wywalić na niego. Do tego jakieś 3.0 albo 2.0tfsi....

Co do zderzaków w b7/b6 to zazwyczaj w mocnym świetle kolor różni się od budy. Przyczyną jest prawdopodobnie zastosowanie innej mieszanki plastików lub źle dobrane ciśnienie podczas malowania...  

Edytowane przez Norbas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny techniczny update: 

Naczytałem się o wadliwych modułach pompy oleju w tych silnikach dlatego bez wahania oddałem auto do mechanika na wymianę fabrycznej pompy oleju na zestaw z 1.8T

e04zut.jpg

Nie obeszło się bez komplikacji ale przy tej okazji dowiedziałem się wiele o moim aucie. Otóż pompa oleju była już wymieniana - ta którą zdemontował mechanik była wyprodukowana w 2012 roku i ogólnie to jest w stanie idealnym. Gdyby nie fakt, że miałem kupione graty z 1.8T to mechanik sugerował żeby jej nie wymieniać bo aż szkoda. Gdyby ktoś szukał pewnej ori pompy oleju do 2.0TFSI to moja leci do działu sprzedam :decayed: 

Niestety niemieccy mechanicy nie popisali się i tak dokręcili miskę oleju, że konieczne było zrzucenie skrzyni biegów, żeby w ogóle ją odkręcić :facepalm: za to dowiedziałem się, że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło i to całkiem niedawno bo jest praktycznie nowiutkie :banan: 

Rozrząd. Był robiony w DE 30kkm temu i to na gratach najwyższej jakości ale pompa wody już ciekła :facepalm: Oczywiście wleciał nowy komplet - Contitecha. 

Poza tym sprawdzeniu została poddana turbina bo pojawiło się trochę oleju w dolocie ale jak usłyszałem "mam nie szukać dziury w całym". Tak czy inaczej będę to regularnie obserwował. 

Dodatkowo sprawdziłem kompresję i wychodzi na to, że silnik jest w bardzo dobrej kondycji - pomiary wyszły książkowo :) 

W najbliższym czasie planuje jeszcze wymienić kilka rzeczy: 

25qswt2.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ah te 2.0 i ich pompy :decayed: teraz przynajmniej można spać spokojnie i jeździć ile się da :) 

Daj znać u kogo wymienisz olej w skrzyni :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Wolałem nie ryzykować a przy okazji chciałem wszystko sprawdzić jak należy. Teraz jak wiem, że wszystko jest w najlepszym porządku a motorownia zdrowa to można spać spokojnie i myśleć o dłubaniu i podnoszeniu mocy :wink:

Na pytanie odnośnie oleju w skrzyni mogę odpowiedzieć Ci już teraz bo jestem umówiony na wymianę... sam ze sobą :decayed: To zbyt proste i szybkie do zrobienia żebym to komuś zlecał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No filozofii tam wielkiej nie ma o ile ma się odpowiednie warunki :decayed: 

Jak tam z ubezpieczenia, wsio ogatniete?  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ogarnięte bo nie mam ostatnio na nic czasu :bag: Za dużo pracy i codziennych spraw. Auto jedynie tłucze kilometry i to naprawdę szybko. Właśnie przez nadmiar obowiązków ostatnią akcję z pompą oddałem mechanikowi. W innej sytuacji zrobiłbym to sam. Dobrze, że już niedługo urlop to może uda się ogarnąć coś więcej przy aucie samemu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pora lekko odświeżyć temat. Ogarnąłem drzwi po przycierce jaką w kwietniu zafundował mi kierowca lawety a przy okazji udało się wyrwać tylną klapę S-Line :banan:

szhr2c.jpg

wa5c8o.jpg

Poza tym auto zawiozło brata do ślubu :decayed:

2yuwqk5.jpg

 

Niestety z uwagi na sytuację życiową prawdopodobnie będę zmuszony sprzedać auto w najbliższym czasie :sad: Póki co nigdzie go nie wystawiam ale gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam do kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wiele lepiej z nią wygląda ;) trafiła się w kolorze ?? 

Mati nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) powodzonka :hi: 

 

7 godzin temu, robertjudi napisał:

Super furka, napęd skrzynia marzenie :) Zawias ori 1be na tych 19" ?

Na pierwszej stronie masz napisane :P  1bv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...