Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.8T BFB Brak mocy i błędy !!!


pezecik91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Moje Audi a4 b6 1.8t 2003r w wersji sedan , silnik BFB 163km podniesiony na mapie silnika do 190 km . Otóż mam następujący problem auto po odpiecu klem akumulatora wyświetla błędy (błąd silnika,EPC,trakcja ) oraz nie ma mocy , turbo nie pracuje . Po podpięciu pod komputer wyskakuje następujące błędy :

- nie działa sonda lamba nr 2 

- czujnik nr2 pedała przyspieszania gazu nie działa

- zbyt wysoka dawka paliwa

 

Chciałbym również dodać ze auto jeździło dobrze i nie pojawiały się w/w bledy do czasu gdy zostały odpięte klemy akumulatora oraz czujniki,wtyczki itp poniewaz w aucie dokonywane były naprawy :

- wymiana kompletnego rozrządu 

- wymiana uszczelki spod klawiatury

- uszczelnienie wydechu na złączkach elastycznych 

- wymiana tarcz hamulcowych przednich

 

Auto przy probie rozruchu dłużej kreci , można normalnie jechać tylko jest słabe . Proszę o pomoc .

Zawartość dodana 41 minutes later

Proszę o w miarę najszybsza pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle poskładany rozrząd? Reszta napraw które wymieniłeś nie ma wpływu na pracę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie tez to obstawiałem . Jutro sprawdzę rozrząd i dam znać czy pomogło . Dzięki za wskazówkę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd ustawiony poprawnie - sprawdzany przez innego mechanika . Jakies inne pomysly na rozwiazanie usterki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw doprowadź do ładu te błędy aby się nie pojawiały. 

Check przez drugą sondę lambda spowoduje że auto przejdzie w tryb awaryjny przez co osiągi spadają.

Warto zrobić logi dynamiczne. Bo teraz jest wróżenie z fusów.

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy tych wszystkich naprawach mechanicy przez przypadek nie pourywali jakiś kabli, ewentualnie może jakieś wtyczki rozpięte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logach z tego co wiem napewno sonda nr 2 nie wskazywała żadnych wartości wiec jutro nią się zajmę i dodatkowo zrobię screeny logow . Wiem napewno ze w aucie byla robiona mapa silnika zeby zwiekszyc moc , Czy to mialo by jakies znaczenie do w/w usterek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem również że na rozruchu zimnego silnika nie włącza się ssanie a wcześniej działało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj po ludzku nr. błedów z vaga bo tak to można się tylko domyslać co tam jest nie tak, druga sonda nie ma nic do mocy, bardziej już bład mieszanki czy to coś z pedałem gazu, moze powodować tryb awaryjny. Tak jak wczesniej koledzy pisali podaj nr. błędów i zrób logi dynamiczne a i sprawdz czy wszystkie wtyczki podpięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, pezecik91 said:

Zauważyłem również że na rozruchu zimnego silnika nie włącza się ssanie a wcześniej działało 

To może wskazywać na czujnik temperatury płynu chłodniczego.

Podstawa to kody błędów, bez tego ani rusz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...