f16mysliwiec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Niedowano dowiedzialem sie ze panowie po sprowadzeniu auta z Belgi zalali mi Minerala 15w40 ;/ od tamtej pory silnik glosniej chodzi i wogule ;/ , i teraz chce wymienic na inny co powinien teraz zrobic i gdzie do kogo pojechac z wymiana w Warszawie ?? Powinienem najpierw zalac go tym czysczycielem po starym olejeu A potem pół czy full syntetyk????
piko-miko Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 witam.u mnie też tak było miałem minerała,ale zmieniłem na castrola -pół syntetyk,auto ma już prawie 200 tyś i dlatego mówią ,że lepiej wlać taki,a inni znów mówią że powinien być pełny syntetyk do końca,wybór należy do ciebie lub zapytaj dobrego fachowca.
f16mysliwiec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nowlasnie szukam fachowca który sie wypowie ja mam na blacie ponad 280tys pozatym turbinka jakies 50ty temu wsadzona byla nowa w belgi
poziek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 jedź na przasnyską 2b do firmy mega-car
f16mysliwiec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 jedź na przasnyską 2b do firmy mega-car Akurat z nich iejestem zadowolony , bylemj juz u nich z innymi rzeczami
taktuś Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Czemu od razu skok z minerala na full syntetic? Widziałem pocące się silniki po takiej operacji, silniki nie najmłodsze i z dużym przebiegiem, teorii różniących się na ten temat jest dużo, czasem można przedobrzyć i później zaczyna głowa boleć... polecam olej półsyntetyczny liqui moly 10W40 z dwusiarczkiem molibdenu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się