pezecik91 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam . Kupilem nie dawno Audi b6 sedan z silnikiem 1.8t z wgrana mapa silnika na 190km . Auto po zakupie sprawowało się bardzo dobrze nie miałem żadnych problemow ale trzeba było porobić kilka rzeczy wiec oddałem znajomemu mechanikowi który wykonał następujące usługi : - wymiana kompletnego rozrządu - wymiana uszczelki pokrywy zaworów - uszczelnienie wydechu (spawanie) - wymiana przednich tarcz hamulcowych - wymiana oleju i wszystkich filtrów - również był problem z pompa paliwa ale została naprawiona i działa Po tych zabiegach auto ciężko zapala,brak ssania na zimnym rozruchu . Nie ma mocy , turbo się nie załącza oraz wyskakują kontrolki oraz błędy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja bym oddał do niego niech zrobi co zepsuł, bo przed tymi naprawami działał normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Tak jeździł dobrze. Rozrzad został założony poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Te wszystkie błędy wracają po skasowaniu? nie zrobił jakiegoś zwarcia ten mechs? bezpieczniki sprawdzałęś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Bledy wracają. Bezpieczniki całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Nie wiem trzeba najpierw zapytał mechanika co robił, może zajrzyj do puszki z ecu czy ma wody, może ecu uszkodzone trudno powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Wody nie ma ale też podejrzewam że może być sterownik uszkodzony bo nie możliwe żeby tyle części zostało zepsutych na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shhaddoww 5 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Pewnie spawał wydech i nie odłączył akumulatora i poszło przepięcie. I po sterowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq 5 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Wody samej w sobie możesz nie zobaczyć, ale wypnij kostki przy ECU w szczególności zwróć uwagę na białą kostkę. Wyrzuca Ci błąd pedału przyspieszenia to na 99% masz mokrą białą kostkę. Wyciągnij, przedmuchaj powietrzem wszystkie, złóż, skasuj błędy i patrz co dalej. Błędów wysypało jakby niewiadomo co się z tym autem działo, porażka nie mechanik. Auto masz teraz w trybie awaryjnym, więc nie poszalejesz. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez scq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ok dzięki za wskazówki. Sprawdzę kostki i dam znać czy pomogło Zawartość dodana 46 minutes later Sterownik ecu daje tylko napięcie wartości 0.5V więc coś jest nie tak z nim chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Moim zdaniem spawał na podłączony aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq 5 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Tak to wygląda, za dużo błędów jak na wymianę rozrządu i inne podstawowe naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Co mam zrobić w takim przypadku ? Czy sterownik można uratować czy tylko wymiana na sprawny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof-kosior1 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 wg mnie wymiana na sprawny, daj znać jak tam po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Żeby dowieźć że spalił się sterownik przydałoby podmienić ECU na jakiś inny używany(najlepiej bez immo) i na wszelki wypadek przejechać jakiś dystans. I wtedy zobaczyć czy znowu będzie choinka na zegarach. Jak masz możliwość to załatw od kogoś sterownik do kontroli. Po tym będziesz miał pewność czy atakować mechanika o zwrot kasy. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 A może rozebrać obudowę sterownika i sprawdzić jeśli stan w środku? Co o tym myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Trudno powiedzieć czy coś będzie widać. Według mnie nie ominie Cię wymiana. Tak czy siak jak będziesz się do ECU dobierał to rozkręcić puchę można zrobić przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sous1111 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja osobiście takiemu mechanikowi bym nie popuścił. Oddawałeś samochód sprawny i tak masz otrzymać. Postrasz go trochę skarbówką (zazwyczaj mechanicy mają dużo do ukrycia). 3maj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezecik91 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Orientujecie się ile będzie kosztować zaprogramowanie nowego sterownika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scq 5 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zależy gdzie zdecydujesz się to zrobic i w jaki sposób. Samo wygranie softu bez hamowania i sprawdzenia auta, wgranie gotowca to niewielkie pieniadze, ale duże ryzyko. Z hamowaniem na rolkach, sprawdzeniem motoru i dopasowaniem softu do kondycji silnika różnie, od 900 zł w górę. Porozmawiaj z Gregor10, pewnie Ci pomoże to sensownie ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się